Je osobní doprava směr Nymburk považována za koridor?
Dnešní zpoždění cca 30 minut pro OS a 15 minut pro rychlík. Tak jestli se to bere jako ovlivnění osobni dopravy
tratě a spojky
1 hodina
Hmm – a jak by se teď hodila zavržená Hlízovská spojka …
michawel2
1 hodina
Má už někdo představu, jak se to stalo? Ta poloha těch vozů je hodně zajímavá. Jak se část vlaku dostala na jiný peron? Podhozená výhybka při posunu, roztržený vlak?
Viktorín
2 hodin
Do toho výluka u Chocně, takže odklonem přes Pardubice a Třebovou se moc nákladů nedostane.
M.M
2 hodin
Štěstí, že se nikomu nic nestalo a že nevezli škodovky, těch by byla škoda
Právě proto se tam dostanou ty největší průse.y, o kterých ty trilogie jsou. Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je jediné, co se proti tomu dá dělat.😅
A já už jsem si to stejně myslel v pondělí, že to přijde🔮
Fascinují mě ty blebtačky mínusářů, kterými se to snaží okecat 😅 Holt si to přiznejte, že je dráha prokletá a ty trilogie tady prostě jsou, bez ohledu na hranice😅
Já bych tohle strašení dokázal pochopit, kdyby se ty slovenské rychlíky srazily někde u nás (a nechci tím nic přivolávat), ale nedokážu pochopit, proč to někdo začne počítat od nehody na východě Slovenska. Proč ne, třeba od nějaké nehody v Polsku, nebo v Maďarsku, popř. od nehod na západ od naší hranice. Jak dlouho jsme dva oddělené státy?
Moc dobře si ty „trilogie“ pamatuji, resp. jsou dohledatelné, ale nikdy se do toho nepočítaly nehody na Slovensku.
Mě to jako sarkasmus a ironie tedy moc nepřišlo. Ale asi nemám takový smysl pro humor jako vy.
Je na to nějaká služební rukověť, nebo předpis, co se do toho započítává? Nebo existují nějaké národní geopatogenní zóny, kde ovlivňují přízraky zemřelých nádražáků a cestujících jen své národní sítě a reflektují jejich další dělení? 🤔
Samozřejmě, že jsem nepsal o tomhle konkrétním případu, nejsem tu první den. A že tu valná část osazenstva má problémy s pochopením textu, je už místní kolorit.
Zírám právě na to množství mínusů u příspěvků, na kterých není nic špatně. To bude nějaký Troll či robot. Možná by stálo za to upravit pravidla diskuse, aby mínus šel dát jen s komentářem, proč tomu tak je. Třeba by se tím ta diskuse trochu kultivovala.
Palce nahoru/dolu jsou dobré způsoby, jak vyjádři „díky, užitečná informace“ nebo „strašný blábol, který nestojí za to jinak reagovat“. Vašim návrhem by tuhle funkci ztratily.
Možná by stačilo se podívat na datum publikace textu a datum prvního spoje R23. NAD je RegioJetem zajištěná.
Johny Guza
4 hodin
Hmm, podle fotek to vypadá, že to vykolejilo v Kolíně na zhlaví směr Velký Osek u 5. nástupiště. Ještě že se to stalo v noci, kdy tam nebyli žádní cestující.
5. nástupiště je ve výstavbě/rekonstrukci. Tohle bylo křížení u 4. nástupiště. Proto se dá jezdit jen motorově na Velký Osek, protože u 5. nástupiště je vypnutá trolej.
No to nevím, jestli na Velký Osek se dá jezdit. V článku se píše, že nedá. A na GRAPPu také píšou že v úseku „Kolín-Hradišťko – Kolín“ „Provoz zastaven“. Jezdit se dá na Kutnou Horu, viz GRAPP – „dále je silně omezený provoz směr Kutná Hora“. Informace z 9:45 dne 15.10.2025.
Je osobní doprava směr Nymburk považována za koridor?
Dnešní zpoždění cca 30 minut pro OS a 15 minut pro rychlík. Tak jestli se to bere jako ovlivnění osobni dopravy
Hmm – a jak by se teď hodila zavržená Hlízovská spojka …
Má už někdo představu, jak se to stalo? Ta poloha těch vozů je hodně zajímavá. Jak se část vlaku dostala na jiný peron? Podhozená výhybka při posunu, roztržený vlak?
Do toho výluka u Chocně, takže odklonem přes Pardubice a Třebovou se moc nákladů nedostane.
Štěstí, že se nikomu nic nestalo a že nevezli škodovky, těch by byla škoda
* větší škoda
Škoda peněz?
Tak určitě je to pojištěné, takže naopak – Škodě by se to vyplatilo – musela by ta auta vyrobit znovu – navíc
Takže někdo měl pravdu, že na Slovensku začalo trio nehod.
Většina mimořádných událostí se na internet nedostane.
Právě proto se tam dostanou ty největší průse.y, o kterých ty trilogie jsou. Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je jediné, co se proti tomu dá dělat.😅
A já už jsem si to stejně myslel v pondělí, že to přijde🔮
Kolín není na Slovensku….
Fascinují mě ty blebtačky mínusářů, kterými se to snaží okecat 😅 Holt si to přiznejte, že je dráha prokletá a ty trilogie tady prostě jsou, bez ohledu na hranice😅
No a nebo bude ještě jedna u nás… Ta třetí…
Děkuji za potvrzení, místní mínusáři prostě nechápou ironii a sarkasmus, nechápou drážní reálie, ale zdatně mínusují😅 Mě to žíly netrhá…
Já bych tohle strašení dokázal pochopit, kdyby se ty slovenské rychlíky srazily někde u nás (a nechci tím nic přivolávat), ale nedokážu pochopit, proč to někdo začne počítat od nehody na východě Slovenska. Proč ne, třeba od nějaké nehody v Polsku, nebo v Maďarsku, popř. od nehod na západ od naší hranice. Jak dlouho jsme dva oddělené státy?
Moc dobře si ty „trilogie“ pamatuji, resp. jsou dohledatelné, ale nikdy se do toho nepočítaly nehody na Slovensku.
Mě to jako sarkasmus a ironie tedy moc nepřišlo. Ale asi nemám takový smysl pro humor jako vy.
Je na to nějaká služební rukověť, nebo předpis, co se do toho započítává? Nebo existují nějaké národní geopatogenní zóny, kde ovlivňují přízraky zemřelých nádražáků a cestujících jen své národní sítě a reflektují jejich další dělení? 🤔
Samozřejmě, že jsem nepsal o tomhle konkrétním případu, nejsem tu první den. A že tu valná část osazenstva má problémy s pochopením textu, je už místní kolorit.
Zatím…. es kommt der tag, a budem tam všichni. Taky.
Autíčka ještě ani nevyjela na silnici a už jsou nabouraná.
Děláte ČDC „hezkou“ reklamu, to radostí nad zničeným zbožím svěřeným k přepravě.
Zejména zajímavý je ohnutý jazyk angličana směrem nahoru…
RegioJet neinformuje? O čem by asi měl informovat? Jeďte s NAD ČD tam npast nemůže…..
Pokud domluvil uznávání žlutých jízdenek, tak by to napsat měl. Pokud nedomluvil, tak stejně modří průvodčí nebudou chtít žluté cestující.
Regiojet normálně zajistil řádnou NAD … už za prvního rychlík s odjezdem v 7:14 z Kolína …
Fascinující je, že za toto někdo dá mínus.
Člověk má tendenci potlačovat informace, které nejsou v souladu s jeho viděním světa. Někdo si to uvědomuje a snaží se to ovládnout, někdo holt ne 🙂
A nebo rovnou žije v bludech a realitu berou jako útok na svoji osobu a přesvědčení.
Zírám právě na to množství mínusů u příspěvků, na kterých není nic špatně. To bude nějaký Troll či robot. Možná by stálo za to upravit pravidla diskuse, aby mínus šel dát jen s komentářem, proč tomu tak je. Třeba by se tím ta diskuse trochu kultivovala.
Zrovna v takovýchto případech si myslím, že by ten komentář diskuzi příliš neprospěl…
Palce nahoru/dolu jsou dobré způsoby, jak vyjádři „díky, užitečná informace“ nebo „strašný blábol, který nestojí za to jinak reagovat“. Vašim návrhem by tuhle funkci ztratily.
Třeba se jen někdo uklikl, na mobilu je to hned.
Možná by stačilo se podívat na datum publikace textu a datum prvního spoje R23. NAD je RegioJetem zajištěná.
Hmm, podle fotek to vypadá, že to vykolejilo v Kolíně na zhlaví směr Velký Osek u 5. nástupiště. Ještě že se to stalo v noci, kdy tam nebyli žádní cestující.
5. nástupiště je ve výstavbě/rekonstrukci. Tohle bylo křížení u 4. nástupiště. Proto se dá jezdit jen motorově na Velký Osek, protože u 5. nástupiště je vypnutá trolej.
No to nevím, jestli na Velký Osek se dá jezdit. V článku se píše, že nedá. A na GRAPPu také píšou že v úseku „Kolín-Hradišťko – Kolín“ „Provoz zastaven“. Jezdit se dá na Kutnou Horu, viz GRAPP – „dále je silně omezený provoz směr Kutná Hora“. Informace z 9:45 dne 15.10.2025.