V Jihlavě začne stavba jihozápadní trolejbusové tangenty, do soutěže přišla jediná nabídka
Trolejbus Škoda 32Tr v Jihlavě. Foto: DPMJ
V krajském městě vzniknou tři další kilometry tratí.
V krajském městě vzniknou tři další kilometry tratí.
Ty nový dráty opravdu budou končit na ulici U hřbitova? To nebude propojené na Žižkovu?
Ne, nebude.
To by mě zajímalo, jak to kolem vodárny bude jezdit, teď se tam těžko vyhnou osobáky.
provede se úprava komunikace. Je to součástí jiné akce.
Ta spojnice na Hradební citelně chyběla. Bylo to znát na výlukách na Masarykově náměstí,. Konečně bude náhradní trasa.
Co se týká té ceny, zajímalo by mě, nakolik je to dílem náhody a nakolik promyšlený kalkul. 😀
Něco vyšlo a dotyčný měl smysl pro humor, tak to zaokrouhlil 🙂
Citace z článku:
„Na závěr, v roce 2027, bude vytvořena velká křižovatka u CityParku, která trolejbusům umožní odbočení do sedmi směrů.“
Zajímavé je, že ještě před pár měsíci tvrdili, že po rekonstrukci se tam bude jezdit 12 směry…
Viz.třeba zde: https://jihlavsky.denik.cz/zpravy_region/unikat-trolejbusy-budou-jezdit-dvanacti-smery-citypark-jihlava-krizovatka.html
Ví o tom někdo něco dalšího? Díky.
Jedna stopa se má vynechat. Má se jezdit 11 směry.
Rád bych byl přítomný na poradě vedení Elektroline v alternativním vesmíru, kde se ukázalo, že soutěž projeli kvůli „vtipné“ nabídkové částce. 🙂
Taky by mě zajímalo jak k tomu přišli, ale těžko kvůli tomu budou zakázku projíždět. Ty miliony si nacení a nějaké tisíce a koruny už jsou prakticky promile z celé částky, tak si tam můžou dosadit skoro cokoliv. A jelikož Elektroline dělali minulé prodloužení trolejbusů v Jihlavě, jejich systém je zřejmě osvědčený, tak se hlásí znova a mají větší jistotu, že to vyhrají opět.
Hmm, osvědčený systém…
Nejste náhodou další zaměstnanec Elektroline? Vím nejmíň o třech, co se tu projevují v diskusích.
Nemá smysl hádat, kdo je kdo. Kdyby chtěli, vystupovali by tady pod skutečným jménem a prozradili by, kde pracují.
Co je na systému neosvědčeného, že máte pochybnosti? Každý upřednostňuje, co mu vyhovuje. Prostor mají EŽ, Esko i Elektroline. Nevidím v tom problém.
ESKO neprovádí realizaci staveb. Bohužel některé firmy, které nakupují u ESKO, jim dělají jen ostudu, ale to výrobce neovlivní. A EŽ? Poroboha, jen ty ne, ikdyž pořád možná lepší jak jiné firmy, ovšem výhybky jim jako výrobek nešly.
Když už jim vyšlo 158 mil, můžou dosadit cokoliv, protože to chytne za srdce leckterého milovníka Policie a takových lidí není málo 🙂
Nikdy se neví kdo vyhraje, protože nikdo nikdy neví, kdo se přihlásí. A i ateisté se modlili, aby to vyhrál Elektroline, protože nikdo jiný by takovou stavbu nepostavil v řádné kvalitě, teda vyjma Kummlera, ale ten má jiné ceny. 🙂 Neřeším použitý materiál, řeším zkušenosti vedoucích montážních paret. Trolejbusy umí stavět na vysoké úrovni a v případě problémů si umí poradit. Stačí se podívat do jiného, celkem blízkého města, jak to také může být postaveno…
Hezký to ukazuje stupidnost vyčíslování na jednotky u řádů vyšších milionů.
Třeba se inspirovali u HOCHTIEFu, který stavbu brněnské haly vyhrál za 4.444.444.444,44 Kč:-)
Spíš než za vtipnou bych ji považoval za provokativní.
Zato v Hradci Králové si o nových trolejbusových tratích můžeme nechat jenom zdát…
To samé Ostrava. V plánu je akorát znovuzatrolejovat Všehrdův sad
Zas taka škoda to neni. Troleje musí mít definovanou dráhu a ta se neměni co deset let.
Takže pro DPO je lepší inevstovat do parcipiálních trolejbusu a elektrobusu, u nich se lepé měni trasování linek….
Má se pořídit dalších 12 parciálů a to je pak vše. Zatím žádný parciální kloubový vůz. Ani není v plánu zatím kloubový elektrobus
Co je lepší větší stroj nebo větší četnost spojů?
A kolik linek mění co každý rok trasu? Taková linka 107 v Praze jezdí do Suchdola, to číslo dostala při očíslování autobusových linek někdy v r. 1949…
Každa druhá….. ikdyž teď více protože se kupoval parcipiální trolejbusy.
Ale změna čísla linky a trasy jsou dva rozdílné pojmy.
Jinak vycházím z podkladu DPO, z anályzy změny přepravních projdu během 10 let.
Tim.jsem jen chtěl naznačit, že mnohdy se nezmění trasa, ani její číslo po desítky let. Ony totiž takové cíle, jako jsou úřady, nemocnice, nádraží aj. mnohdy nemění po desítky let. Proto je potřeba dopravu naplánovat a najít směry, které se nebudou měnit v dlouhodobém horizontu.
Však tohle Ostrava má. Propojené hlavní objekty pro veřejnost. Ikdyž asi by se něco našlo k propojení. Jenže zrovna trolejbusy jsou v časti kde z důvodu poddolování nejsou tramvaje. Budovy pro veřejnost májí linky, Doly se zavřely. Teď jsou tam oblasti takové periferie. Prostě kolonie, louka, kolonie….a tam se ty stavby vcelku dost mění….
A třeba taková Poruba má vnitroobvodovou dopravu pomocí autobusů, které jezdí po stálých trasách, dostatečně často, minimálně po Porubě, takže zde by dráty význam měly.
A je tam aspoň nějaká vize, jak se má síť rozšiřovat?
Nijak se nejspíš rozšiřovat nebude, koupily se parodie na hybridní autobusy (mild hybridy), 12 kloubáků (+ opce na další 4) čímž se obmění podstatná část kloubových Citelisů, kterých je 19. Kdyby se chtělo, mohla se protáhnout trolejbusová trat od té nejnovější, v trase Palachova-Hvězda, případně dál přes Třebeš navázat až k Miletě a mohly by jezdit parciální trolejbusy na linkách 23 a 24. A sólo autobusy jsou až na čtyři Citelisy obměněné.
JO, to se mi taky jednou stalo, že na prezentaci jsem měl jinou barvu než v popiskách 🙂
Tady to může být tím, že má někdo poruchu spektra, to se často právě z modré stává zelená a naopak.
Takže se mi to nezdá, že tu modrou nevidím. 😀