V Hudčicích na Příbramsku vykolejila Regionova, na přejezdu se střetnula s míchačkou
Mimořádnost na přejezdu v Hudčicích. Foto: Hasiči SŽ

Nehoda si vyžádala 6 zraněných, po případných dalších pátral vrtulník i psovod.

Nehoda si vyžádala 6 zraněných, po případných dalších pátral vrtulník i psovod.
zůstat na místě a neopouštět místo nehody, dokud nedojde k přepočítání cestujících
… inu, člověk nemá co lepšího na práci než čekat než bude přepočítán, že. A všechny případné ztráty mu dopravce bez řečí proplatí, že …
Navic určitě přesně věděli kolik tam maji jak platících lidi… jako jo, někdo mohl mit zranění a byt v šoku, ale hledat je vrtulníkem a nebo po nich poslat psy, mi už přijde přes čáru
Tedy mě fascinuje, že na fotkách HZS StČK jsou zakryté nápisy na regionově. To je nějaký nový druh hyperkorektnosti? Že se zakrývají názvy firem: budiž, byla by to skrytá reklama (v případě nehod spíše negativní). Zakryté registrační značky aut mi smysl moc nedávají. Běžný smrtelník stejně nikoho podle značky neidentifikuje, je to jen nic nevypovídající kombinace písmen a číslic. Ale zakrýt na kolejovém vozidle číslo, nápis „ČD národní dopravce“ a znak „S“ mi přijde jako blázinec non plus ultra.
Tiež som na to pozeral, pričom 914 305-8 na obrázku ostalo. Trvá dve skundy vygúgliť si aktuálne fotky tých jednotiek aj s logom „S“. Možno to spracovala nejaká umelá inteligencia, ktorá usúdila, že musí odstrániť práve to.
Alkohol u strojvedoucího byl? Tyhle nehody jsou zajímavým exkurzem do toho, jak málo na lokalkách jezdí cestujících, ale i do toho, jak moc se na dráze pije
Jako že by měl dát přednost autu?
Něco si o tom přečti, potom se nad tím zamysli a pak něco napiš…Tvé ubohé názory nikoho nezajímají….místo otázky zda je strojvedoucí v pořádku, jen metáš hovna..
Ono, pokud oficiálně jsou zaměstnanci testováni a reálně se zjistí, že strojvedoucí jezdi pod vlivem alkoholu (pendolino v Ostravě, nehoda s vlakem KŽC v Praze), kdy v obou případech došlo k porušení vnitřních předpisů dopravce, tak to u veřejnosti nebudí moc dobrý dojem, zejména pokud strojvedoucí jako účastník nehody výjimečně Praze přišel z důvodu jízdy pod vlivem dvakrát o řidičský průkaz).
Železniční přejezd je v podstatě druh křižovatky. Jednou jede jeden směr, po druhé směr kolmý k silnici. Pokud řidiči nezvládnou tuto křižovatku, kde oproti standardní křižovatce jsou dvě blikající světla a tři značky po 80metrech, upozorňující na křížení, nemají na silnici co pohledávat. Sebrat řidičák a autoškole, kde ho dostal, udělit peněžité sankce. Řídí každý, kdo má vzadu díru a takto to dopadá.
Akorát že vlak na vždycky přednost 😉
Co má zelenou, má přednost před těmi vozidly, co mají červenou. Bohužel pro spousty točvolantů je červená na přejezdech jaksi nesrozumitelná.
Aha, takže když mám vlak zleva, jedu dál 🙂
Kdyby se tyhle zbytečné lokálky už dávno zrušily, žádná nehoda by se nestala.
Ta „zbytečná lokálka“ měla loni 35 vlaků denně včetně rychlíků linky R26. Já bych naopak zvýšil laťku očekávání pro ty, kdo sotva mají mozkovou aktivitu, ale dovolíme jim řídit těžký náklaďák.
Omezit řidiče nákladních aut? Aha, a co když vám s míchačkou vezl toaletní papír na zádelku, rohlíky a mlíko? Chcete zpět socialismus, kdy nic nebylo kvůli vlakům?
Vidím, že se čtením to není o nic lepší 🙁
Ironie, pane. Pro zasmání. Nejčastější argument profíků. Přeji hezký den a brzké uzdravení zraněným v regíně.
Kde máte na 203 R26. Nemyslíte Sp. CykloBrdy?
Já bych zrušil přejezd,to je to,co tam dělá ten problém 😀
Tady se pred par lety delala svetelna signalizace namisto stopky. Uz tehdy jsem nechapal, proc tam rovnou nedali zavory. Udelali na tehle trati nekolik takovych prejezdu bez zavor, ale vlastne mi to prislo, ze jen potrebovali narychlo utratit penize.
Když tam dají závory, točvolanti zůstanou mezi.
No on je spíš přerazí, když to před přejezdem neubrzdí.
Tehdy se mluvilo o privatizaci blatenských lokálek. Takže se dělalo lepší zabezpečení přejezdů než na Protivínce. Tenhle přejezd je navíc špatný v tom, že to zhora okolo lomu klouže. Když je zima tak ten kopec namrzá a když prší , tak se tam dělá kašička z prachu z lomu. Říkalo se, že budou dělat odprášení, ale zda to tam je, to nevím. Je to jedna z těch „hlavních“ silnic Vnitřních Sudet na tomto Trojmezí krajů.
Co takhle začít dávat pro idioty závory i na křižovatky? Aby náhodou nejeli má červenou.
Na křižovatkách jsou také závory?
Já viděl dokonce mezi Zavorama prokličkovat i policajty!závora není zeď
Regíny to schytávaj strašně moc. Ne že bych si nepřál jejich rychlý konec, ale pokud možno bez lidí uvnitř..
Reginy právě bez lidí jezdí…
A proto jich tam je šest zraněných (!?)🫣
Řidič míchačky, fíra, listkoštípek…a 2 cestující?
Když už, tak si najděte, že S60 jezdí sám strojvedoucí , tedy, že žádný štiplístek není.
20 lidí uvnitř mě zas tak bez lidí nepříjde.
20 lidí je necelá poloviční obsazenost sedících v běžném dvouosém autobusu jezdící za třetinu ceny.
A tím tedy chcete říci, že domíchávače mohou srážet vlaky s lidmi? Jednou vlak, po druhé autobus.
Z jednoho případu dokážete srovnávat s busem?
Protože 13:38 je vrchol přepravní špičky, a tedy naprosto reprezentativní vzorek pro změnu objednávky, žejo 🤦♂️
Takže bude lepší, když místo 20 lidí v 814, pojede 20 aut?
https://x.com/HZS_STC/status/1982819629379600559
Deset lidí i s řidičem míchačky…
Na tratích, nejvíce prošpikovaných přejezdy bez závor či jen s kříži, tvoří většinu provozu a na druhou stranu, jezdí nejvíce právě na takových tratích.
Kdyť se jí ale v podstatě 2x ani moc nestalo. Má rozbité čelní sklo a urvaný pluh, jinak i ta laminátová bouda budka obstála. Takže zas tak špatně holka nedopadla, na to co potkala.
Jestli má hnutý rám, je po ní.
Už ani nemusí,nám bylo řečeno,že po násilném poškození už se opravovat ani nebudou,je tu spousta nových souprav
Vy jste ten Honnzok, který zabanoval na reportu fanatika a zločince HaluD? Tisíceré díky, za tento záslužný čin. Očividně jste to udělal důkladně, že už se nevrátil. Takovéto šotoblázny je třeba potlačovat, cosi jsem slyšel, že byl na policii kvůli tomu, že někoho zmydlil. Aktuálně má podmínku. Před rokem a půl pracoval v naší firmě, a řeknu vám, že tak jak vystupoval na internetu tak ještě hůře se choval v reálu. Nakonec ho vyrazili a musel ještě platit škodu co způsobil, okolo 60litrů. Občas se na káčko podívám, ale jaksi to tam upadá. Přeji hezký den a ještě jednou děkuji,… Číst vice »
Tak aspoň budem mít dvojkolí 👌
Pokud by byla prokazatelně chyba na straně řidiče, v takových případech obecné ohrožení a doživotní sebrání papírů. Jinak se situace nezlepší.
Auu. 🙁
vypadá to, že byl prázdnej, takže regína měla lehce navrch. už aby všechny vlaky plnily tsi a fírové byli víc chráněný.
Ano, na to, že to byl řidičák, nedopadl špatně.
Řidiče z domíchávače už nikdy nepustit za volant.
Ještě to v podstatě ani neodklidili, a Vy už máte viníka?
Ale no tak.
Halásek si na soudce z lidu hraje velice rád a často bez ohledu na jeho aktuální přezdívku…
S ohledem na fyzikalni zákony a prislusne vyhlasky bude z jistou mirou pravdepodobnosti nejspis na strane uzivatele silnicni pozemni kominikace?
Samozrejme indispozice, lze predpokadat, nicmene po mnostvi obdobnych nehod bude takova pricina pravdepodobne limitne se blizit nule. Ostatni nedodrzeni ustanoveni, nepozornost, nedbalost je preci veci ridice.
Jak to vsak obcas byva, ukaze se ze z nejakeho duvodu dopadne dil i na szeojvedouciho (rychlost, nedoststecna navest pozor).
Takze bych jen koleguv prispevek vyse upresnil: Bude-li vina na strane ridice silnicniho vozidla, pak …
samozřejmě, je velmi pravděpodobné, že to tak bude.
Nicméně takovéto jednoduché rozsudky a odsudky jsou dost hloupé a o lecčems vypovídají.
Návěst pozor se tady nedává je tam světelný pzz
Při světlech dává „pozor“ ta signalizace
No … statistiky jsou v tomto ohledu neúprosné. Točvolanti jako viníci drtivě vedou
Vidíte podle minusů měla dát přednost Regínka.
Toto je z vaší hlavy. Nevíte kdo a proč mínusoval a vědět to ani nemůžete.
Ty mínusy z mé hlavy nejsou. Bártová.
Přesně. Pak je řešení to dát obráceně. Výstražníky a závory směrem k vlaků. Pozor, teď jede silniční pan král.
Kde jste byl, když udělal chybu fíra a nerespektoval červené světlo? Bylo z toho násobně víc zraněných.
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-vazne-zranene-dite-po-nehode-na-d1-u-prahy-v-nemocnici-zemrelo-40545879#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.web.nexttoart
Jo, na nebezpečných dálnicích umírá pořád někdo. Vlaky to jen těžko dohání a většina úmrtí na železnici jsou na přejezdech (viník řidič) a nebo sebevrazi (nemůže za to fíra ani vlak. Protože vlak je nejbezpečnější dopravní prostředek, stokrát bezpečnější než dálnice.
Na dálnicích se umírá nejméně ze všech druhů komunikací. V roce 2024 to bylo 33 osob, do 30.9.2025 to bylo 25 osob.
Zdroj: https://nehody.cdv.cz/
Ze vsech druhu? Ze by na chodnicich nebo cyklostezkach umiralo vice lidi, nez na dalnicich?
Jenže fíra to v drtivé většině případů projede nechtíc, zato „polovodič“ většinou vědomě, úmyslně
Dle mínusů jsou fírové největší hříšníci a neumětelová, zatímco řidiči nikdy nechybují a za každou nehodu můžou vnější vlivy, nebo právě fírové.
Jedna věc je statistika, za většinu podobných nehod může řidič auta. Já si myslím, že i v tomhle případě.
Druhá věc, kdybych to měl soudit, chci pořádný důkaz. Už tu byly případy jako Golčův Jeníkov (pzz vypnuté a „vlak“ překračuje rychlost), Nové Zámky (svědci viděli pozitivku)
Svědci viděli pozitivku i v Zelči, kde žádná není
Nové Zámky: Přejezd byl vypnutý. Přes vypnutý přejezd se má jezdit 10 km/h, jen to strojvedoucímu neřekli, ten je v tom nevinně.
Byl vypnutý jen pro jednu kolej.
Ano … ukázkové dva případy těch drtivých výjimek
ad Nové Zámky: v přibližovacím úseku se nacházel vlak a fungovala pozitivka?
Zabezpečení bylo vypnuté jen na jedné koleji. Byla na ní výluka a tu někdo ukončil aniž zabezpečení zapnul.
Takže tu pozitivku tam nikdo vidět nemohl. A pokud ji tam viděl, lže
Vy jste tam nebyl, ale určitě víte co tam fyzicky přítomní svědci, kterým dala za pravdu i tamní policie, vidět nemohli…
Nehoda na přejezdech ne vždy způsobí řidič. Jsou případy (a není jich tak málo), kdy ta nehoda nebyla zaviněna řidičem a ba naopak, mohl za ní opilý strojvedoucí (https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/soud-strojvedouci-nehoda-zeleznicni-prejezd-golcuv-jenikov-havlickuv-brod-vysocina-alkohol.A170912_100444_jihlava-zpravy_mv), chyba zaměstnance provozovatele dráhy (https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-za-havarii-vlaku-a-autobusu-suspendovali-na-slovensku-tri-vypravci-40478764)
Řidič ví, že toto se u nás toleruje. Dokud nebude dost mrtvých při nehodě. Mají přejezd na háku.
hmm myslím že regína dala jasně najevo, že se to tolerovat nebude.
Netoleruje se to, padají za to pokuty a v případě nehody i tresty odnětí svobody. Dokud to ale nebude řádně vyšetřeno, nemůže se říct, kdo za to může. Ne všechny tyto nehody zaviní řidiči.
Já teda vím v poslední době jen o jedné nehodě, kde šla vina za dráhou a to ta 380 na Slovensku. Jsou nějaké další?
Třeba tato: https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/soud-strojvedouci-nehoda-zeleznicni-prejezd-golcuv-jenikov-havlickuv-brod-vysocina-alkohol.A170912_100444_jihlava-zpravy_mv
Nedá se říct toleruje … není vůle ani síla to vymáhat, což je k toleranci ještě pořád daleko.
Celé to stojí na rozšířené přezíravosti k pravidlům, hřešení na šťastnou nehodu a jakési „kolektivní demenci“ … čest výjimkám. Že jsou to výjimky bohužel vůbec nepřeháním. Řidiči nepoužívají mozek
A to „hřešení na šťastnou náhodu“ je ovlivněno i tím, že často je možné přejet zavřený přejezd a neriskovat.
Přejezd zavřený kvůli vlaku stojícímu v zastávce.
Bohužel tohle se dá řešit akorát tím, že by mezi zastávkou a přejezdem byl rozdělen traťový úsek. Projíždějící vlak by měl postaveno standardně, zastavující vlak až od začátku stanicování.