V Čakovicích začala stavba lávky pro pěší a cyklisty přes železniční trať
Lávka pro pěší v Čakovicích. Vizualizace: Praha.eu
Lávka bude součástí páteřní cyklotrasy do Brandýsa nad Labem.
Lávka bude součástí páteřní cyklotrasy do Brandýsa nad Labem.
No vida, že to jde i jinak než betonovým korytem.
Misto, kde lidé přebíhají trať, je jinde: https://mapy.cz/s/hekofutula
Tady bude po 80 letech obnoven stržený most:
https://mapy.cz/s/geputetazo
Stávající přejezd v ulici K Sedlišti zůstane zachován.
Ten čeká na čakovckou vizi zastávky Havraňák, aby to náhodou moc rychle nejelo. Celkem chtějí Čakovice i sídliště = 3 zastavení cca po 600 m, nějak netuší že vlak není tramvaj.
Jen ta stanice má víc jak 600 m a když sem jezdí jeden bus za druhým, tak pro příměstské řešení v pohodě. Tady jezdí dost cestujících
Ta zastávka je pro linku S34.
Na fotomapě jsou vidět ke trati stezky dokonce 4 a že lidé chodí přes trať v místě strženého mostu nebo nedaleko něj? Tak to evidentně nejedou autem. https://mapy.cz/s/cemazucope
Máte tu foto přejezdu ve Kbelích ,,,
Opravdu to bude náhrada za zmíněný přejezd? Lávka se totiž staví tady https://mapy.cz/s/pevotuleja . Nedává tak moc smysl rušit přejezd, který je úplně jinde a slouží úplně jiným účelům. Pokud ten přejezd opravdu zruší, tak se cesta mezi Letňany a Čakovicemi prodlouží o půl kilometru či to lidé prostě budou přebíhat.
Misto, kde lidé přebíhají trať, je jinde: https://mapy.cz/s/hekofutula
Tady bude po 80 letech obnoven stržený most:
https://mapy.cz/s/geputetazo
Stávající přejezd v ulici K Sedlišti zůstane zachován.
Ve skutečnosti nahradí tento neoficiální přechod přes koleje: https://mapy.cz/s/hatahanajo
Jak bude pokračovat cesta (cyklostezka) od lávky dál na jižní straně tratě? Využijí se aspoň trochu tělesa po původním vedení tratě a po válečné spojce do Letova a Letňan?
Využije se původní rampa mostu a historické cesty. Kvůli vlastnictví pozemků je to nejjednodušší.
A proč bych měl já jako cyklista překonávat nějaký výškový rozdíl! Je to zase špatně jako nedávný návrh ŘSD na podchod pod silnicí první třidy v Hradci Králové. Všechny druhy dopravy si mají být rovnoprávné, tedy cyklista, chodec, vlak, auto.
Protože kopce jsou kořením cyklistiky….dlouhé roviny jsou extrémně nudné a zrovna v této oblasti je to sama rovina….
No ten teda je. Málem bych si to spletl s červenohorským sedlem a přibalil mačky.
Trať je tam v zářezu.
Tak jen doufám, ze ji nechávají s tím 2 kolejnym profilem a vizi elektrifikace… i když tady se to odkládá už potolikate , ze ta lávka možná dříve zrezavi a spadne
Nechávají.
Ano, s tím se v projektu počítá.