V Budějovicích se po opravě otevírá průjezd centrem v ulici Na Sadech
Českobudějovická ulice Na Sadech. Pramen: Město České Budějovice

Nadále uzavřena zůstává další důležitá trasa v centru, a to Rudolfovská třída.
Nadále uzavřena zůstává další důležitá trasa v centru, a to Rudolfovská třída.
Kéž by na městě našel odvahu a sílu ulici na Sadech vyhradit pouze pro MHD a IZS.
OK, mínusy beru. Mohl bych vědět, a opravdu mi jde o jiný pohled, co by vadilo, na této komunikaci umožnit vjezd bez IAD?
Cyklisté maji vedle cyklostezku a v centru bydlí zanedbatelná část obyvatel. Těm buď umožnit vjezd, případně maji k dispozici vedlejší ulice.
O tom, ze by se zvýšila přesnost VHD (jak městské, tak regionální) asi netřeba spekulovat.
Nacpat dopravu ze silnice II. třídy do vedlejších ulic nepovažuju za dobrý nápad.
Obzvlášť, když v těchto vedlejších ulicích není cyklostezka a jsou úzké natolik, že se nákladní vozidlo v křižovatce sotva vytočí.
Jsem pro, ale až se patřičně zvýší frekvence hromadné dopravy a to nejen městské.
To by ovšem znamenalo, ze do stávajících špatně fungujícího systému přidáte další zátěž.
Domnívám se proto, že lepsi by byl postup snížit zátěž, zjisitit, zda se zlepšilo dodržování JŘ a posoudit, zda tento efekt je dostatečný, prpadne umožňuje přidání dalších spojů, či zvýšit frekvenci.
To je bohužel moc revoluční myšlenka – podobně jako nedělat z náměstí velký kruhový objezd 😮💨
Ano, byla by to opravdu revoluční myšlenka, poslat provoz ze sinice II. třídy semka: https://mapy.com/s/borusevolu
Řidiči zásobování z toho budou nadšení a místní obyvatelé také.
Při uzavírce o které je tento článek ve Vámi zmíněné lokalitě problémy nevznikly. Alternativou k ulici Na Sadech je městský okruh. Ne zjednosměrkovaná zóna 30 na Pražském předměstí.
Mánesovka, Nádražní běžně kolony po celé prázdniny, kdy je provoz ve městě běžně slabší, určitě k tomu uzavírka Sadů a Rudolfovské přispěla. Už dnes to bylo mnohem lepší, ano, za cenu aut jezdících „parkem.“ Sám jezdím Lidická Budvar 90% kolo, ale když fakt potřebuju auto, je super nestát v koloně.
Každopádně zavřít Sady k chaosu, který nastane stavbou Tunelu, to neudělá nikdo.
No tak jestli takhle uvažují na radnici jako vy tak už se ani nedivím jak to v ČB vypadá
Škoda, že nejsou nějaké fotky – jen tak pro porovnání s Plzeňskou ulicí na Smíchově.
Zpoždění spojů MHD bylo po dobu uzavírky minimální. Hodně to pomohlo. Bohužel se vše vrátí do starých kolejí.
Zpoždění je důsledek nerealistickych jízdních řádů. Plánovači neumí plánovat, malují si vzdušné zámky a pak všichni brečí 🤣 Tak hlavně že máme 21.století, výpočetní techniku a data ze všeho možného, ale jízdní řády se stále dělají jako před padesáti lety, s předpokladem konstatní jízdní doby bez ohledu na denní dobu.
Nahodilé shluky můžete pouze průměrovat. To je bohužel vlastnost hromadného automobilismu. Jednou se jich sjede 10, jindy 50.