V Budějovicích se po opravě otevírá průjezd centrem v ulici Na Sadech

Českobudějovická ulice Na Sadech. Pramen: Město České BudějoviceČeskobudějovická ulice Na Sadech. Pramen: Město České Budějovice

Nadále uzavřena zůstává další důležitá trasa v centru, a to Rudolfovská třída.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin

Kéž by na městě našel odvahu a sílu ulici na Sadech vyhradit pouze pro MHD a IZS.

Martin

OK, mínusy beru. Mohl bych vědět, a opravdu mi jde o jiný pohled, co by vadilo, na této komunikaci umožnit vjezd bez IAD?

Cyklisté maji vedle cyklostezku a v centru bydlí zanedbatelná část obyvatel. Těm buď umožnit vjezd, případně maji k dispozici vedlejší ulice.

O tom, ze by se zvýšila přesnost VHD (jak městské, tak regionální) asi netřeba spekulovat.

N.N.

Nacpat dopravu ze silnice II. třídy do vedlejších ulic nepovažuju za dobrý nápad.
Obzvlášť, když v těchto vedlejších ulicích není cyklostezka a jsou úzké natolik, že se nákladní vozidlo v křižovatce sotva vytočí.

Václav

Jsem pro, ale až se patřičně zvýší frekvence hromadné dopravy a to nejen městské.

Martin

To by ovšem znamenalo, ze do stávajících špatně fungujícího systému přidáte další zátěž.

Domnívám se proto, že lepsi by byl postup snížit zátěž, zjisitit, zda se zlepšilo dodržování JŘ a posoudit, zda tento efekt je dostatečný, prpadne umožňuje přidání dalších spojů, či zvýšit frekvenci.

Matyáš

To je bohužel moc revoluční myšlenka – podobně jako nedělat z náměstí velký kruhový objezd 😮‍💨

N.N.

Ano, byla by to opravdu revoluční myšlenka, poslat provoz ze sinice II. třídy semka: https://mapy.com/s/borusevolu

Řidiči zásobování z toho budou nadšení a místní obyvatelé také.

Vasek

Při uzavírce o které je tento článek ve Vámi zmíněné lokalitě problémy nevznikly. Alternativou k ulici Na Sadech je městský okruh. Ne zjednosměrkovaná zóna 30 na Pražském předměstí.

Radek

Mánesovka, Nádražní běžně kolony po celé prázdniny, kdy je provoz ve městě běžně slabší, určitě k tomu uzavírka Sadů a Rudolfovské přispěla. Už dnes to bylo mnohem lepší, ano, za cenu aut jezdících „parkem.“ Sám jezdím Lidická Budvar 90% kolo, ale když fakt potřebuju auto, je super nestát v koloně.
Každopádně zavřít Sady k chaosu, který nastane stavbou Tunelu, to neudělá nikdo.

Tomáš Binek

No tak jestli takhle uvažují na radnici jako vy tak už se ani nedivím jak to v ČB vypadá

Karl vB.

Škoda, že nejsou nějaké fotky – jen tak pro porovnání s Plzeňskou ulicí na Smíchově.

Vasek

Zpoždění spojů MHD bylo po dobu uzavírky minimální. Hodně to pomohlo. Bohužel se vše vrátí do starých kolejí.

Pavel

Zpoždění je důsledek nerealistickych jízdních řádů. Plánovači neumí plánovat, malují si vzdušné zámky a pak všichni brečí 🤣 Tak hlavně že máme 21.století, výpočetní techniku a data ze všeho možného, ale jízdní řády se stále dělají jako před padesáti lety, s předpokladem konstatní jízdní doby bez ohledu na denní dobu.

Frantisek X

Nahodilé shluky můžete pouze průměrovat. To je bohužel vlastnost hromadného automobilismu. Jednou se jich sjede 10, jindy 50.