kmax

V Brně otevřeli rozšířenou Šámalovu ulici, má být branou do nové čtvrti

Šámalova ulice v Brně po rozšíření a rekonstrukci. Pramen: Město Brno/Z. KolaříkŠámalova ulice v Brně po rozšíření a rekonstrukci. Pramen: Město Brno/Z. Kolařík

V rozšířené ulici vznikly tři jízdní pruhy, obousměrné jízdní pruhy pro cyklisty, parkovací zálivy a chodníky.

Odebírat
Upozornit na
guest
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan Čech

Ten přesmyk cyklopruhu mi přijde dost děsivý.

Filip Jirsák

To fakt nemůže být cyklopruh podbarvený červeně alespoň v místě, kde ho kříží auta a kde je z obou stran sevřený pruhy pro auta? Pak se všichni diví, že tu málo lidí jezdí na kole, když v investicích do cykloinfrastruktury není ani na jeden kyblík červené barvy.

Petr

Tě pic tam to bude zaházený 🙂 Vivat Nová Zbrojovka.

Jarda Pytlík

Kdo seje asfalt, sklízí kolony aut. Odbočku tramvaje udělat nemohli?

Petr Hanák

Z Prahy nebo Olomouce je to pro tramvaje celkem zajížďka.

Tom

V plánu jsou trolejbusy, které budou spojovat tuto novou křižovatku s odbočkou již nachystanou na Tomkově náměstí.

Jarda Pytlík

Alespoň něco. Pro 30isíc lidí by se uživila i ta šalina.

Pavel Skládaný

To je krása, úplná exploze asfaltu.

mgr.pavel

Čím víc asfalt, tím víc ulice, asi.

Jarda Pytlík

V létě to bude další tepelný ostrov, třikráte hurá, že magistrát dělá něco pro lidi, pardon auta.

Jméno

Nová třída a cyklopruhy mezi jízdním a parkovacím pruhem. Proč?

radim.cenek

Protože Brno. Kdyby to udělali jako v Kodani, jezdili by jim tam lidi na kole…

Petr

Ano….je to taková Hospůdka na mýtince

Willie

a kde by mel ten pruh byt? kdyz se udela vedle chodniku, tak se tam budou motat chodci, nehlede na to ze nekterym cyklistum je zatezko na tu stezku najet a radeji se motaji po silnici

Filip Jirsák

Cyklopruh může mít jiný povrch než chodník, může být oddělen výškově. A také by pomohlo to, kdyby se to tak v ČR dělalo běžně a lidé by si na to zvykli.

Kdyby cyklostezky tvořily ucelený systém, cyklisté na ně najíždět budou. Pokud musí cyklista jezdit po silnici, a na 200metrovém úseku je náhodně umístěná cyklostezka, o které se cyklista ani nedozví, není divu, že zůstane na silnici.

Ondra K.

Oddělení jiným typem povrchu nic neřeší, to je mnohokrát vyzkoušeno. U výškovýho oddělení bych viděl riziko úrazu a složitějšího úklidu. Podle mého názoru je jediným rozumným oddělením pás zeleně, který chodce a cyklisty oddělí jak opticky tak fyzicky.

Richard

Když ta ulice nemá aspoň 50m tak se to v Brně „nevleze“ no

Nose Peak

A když má, tak se to nevleze taky…

Petr

To je Brno…nejvíc je to v jednosměrkách v protisměru.

Nose Peak

Protože Brno je kopcovité a pro kola nevhodné. Tohle je, pravda, totálně na rovině u Svitavy, stejně jako cesta odtam do centra, ale kopec je v dohledu!

Ondra K.

Tohle je věc názoru. Například, já jako cyklista preferuju tohle uspořádání, neboť IAD je mnohdy mnohem předvídatelnější než chodci.