V Bratislavě dnes vykolejily dva vlaky, jeden byl Leo Expressu
Vykolejení vlaku Leo Express u Bratislavy. Zdroj: Polícia Slovenskej republiky

Na Slovensku jde o několikáté mimořádnosti na železnici v krátké době v řadě.

Na Slovensku jde o několikáté mimořádnosti na železnici v krátké době v řadě.
Aká mimoriadnosť?
Nový každodenný štandard.
sakra co člověka svádí k tomu,že že do toho sáhne dřív,než ta souprava zmizí?..a to je každou chvíli..
to vypadá zase jako podhození…
To bude muset Fico vyhodit i poslední uklízečku na ŽSR
Raz Robo toho progresívneho škodcu nájde!
„Kolik nehod se ještě musí stát, aby ministr Ráž odstoupil?“ napsal na platformě X předseda opozičního hnutí Progresivní Slovensko Michal Šimečka.
A já se ptám, už se nestane žádná mimořádná událost, když ministr odstoupí?
Souhlasím, současná slovenská vláda je všechno jen ne sympatická. Ale takovéhle politické výkřiky bez nějaké logiky, co by okamžitá změna ministra změnila na chybách lidského faktoru anebo i kvalitě infrastruktury, jsou plně mimo.
opozice která nevyzve k odstoupení ministra min. 2 x denně není opozice
A odstoupení ministra vyřeší brajgl v řízení provozu, přehazování výhybek? Jen hloupá politická hra.
Železniční policie … a stejně to nehodám nezabrání.
Nebo takové ty teze, že „vysoký počet lokálních tratí ubírá peníze do investic hlavním tratím“.
Na Slovensku nikdy nevzniklo tolik lokálek jako u nás, navíc některé z nich byly (i fyzicky) zrušeny.
Přesto jsou na Slovensku hlavní tratě zpravidla v horším stavu než u nás.
Co na to říká Robert Putinovič Fico.
Opět je na vině opozice ?
Jako by to dělali Rázový naschvál.
Dovolím si z duvodu neznalosti slovenských zvyklostí, ale zaujala me (mimo četnosti události) skutečnost, ze zrovna o těchto dvou MU se odkazuje tento portál na informace od Policie SK U těchto události asistuje vždy Policie?
Pre vykonanie dychovej skúšky? Určite.
Pri MÚ vznikajú celkov vysoké škody, je jasné že polícia bude privolaná, minimálne na to fúknutie.
V ČR je Policie volana i k jakemukoli pracovnimu urazu, kvuli zjisteni pritomnosti alkoholu.
Jj, slovenska policie se na svych platformach vyjadruje prakticky ke kazde “vaznejsi” mimoradnosti. A hlavne tam maji tu zeleznicni…
No sype se jim to tam pěkně – federální fondy už nejsou a po 40 – 60 letech od výstavby končí životnost – a oni otevřeně přiznávají že na to nemají peníze…. Cca 500 silničních mostů je v kategorii 5-7 ze 7 = tedy těsně před zhroucením – a oni taky přiznávají že na to nemají peníze – tak vymýšlejí PPP projelt, který by to měl během 5 lt vyřešit – o ale nedochází jim že to bude stát v celkovém součtu dvojnásobek …
Peniaze by boli, len by sa nesmeli strácať
A teda, ešte som zabudol, že celý PPP projekt k reko mostov nie je o nedostatku penazí ale o tunelovaní štátnach financií cez PPP projekty.
V našich kinách v podaní SMER a.s. už do roku 2009 (R1 Pribina)
ÚHP ich úplne sfúkli, som zvedavý čo bude ďalej.
Čekáme na diskutujícího Juraje, který nám připomene nějakou podobnou událost v ČR a tím obhájí, že se vlastně nic neděje a stav železnic na Slovensku je úplně v pořádku.
Neni podobnym nestestim SK ministr dopravy jen s maturitou?
v Čechách si to bereme k srdci, ten náš nový bude na tom stejně 😀
ministr dopravy na Slovensku je JUDr, Ing,
Nepokusil se před cca 10 rokama na MasNa dojet ešus až na zastávku tramvaje?
Pokusil. A systémově s tím že je možné aby strojvedoucí překlepem sestřelil AVV a neuvědomil si to, se nic moc neprovedlo.
Systémově provedlo: Instaluje se ETCS. Anarchistické kroužky dokonce probírají ATO over ETCS i na veřejnosti, kde jsem se o tom dočetl. ATO = automatic train operation.
Dobrá u nás zavádím ETCS, ale mimořádnosti, či přímo nehody nejsou ani na naší železnici výjmečným jevem, rozhodně je hodně co zlepšovat.
Stačí mtknout na stránky Drážní inspekce ČR a zjistíme, že je na Slovensku vše v pořádku. https://di.gov.cz/mimoradne-udalosti/setrene-mimoradne-udalosti-a-zaverecne-zpravy
To začíná být větší komedie, než letiště Brandenburg.
Spíš jako nové průjezdné podzemní nádraží ve Stuttgartu.