V Blansku uzavřeli přejezd přes koridor, stavba podchodu i nadjezdu finišuje
Práce na přejezdu v Blansku. Foto: Leona Voráčová / Blansko.cz
11. prosince se vrací do Blanska i vlaky na trať do Brna.
11. prosince se vrací do Blanska i vlaky na trať do Brna.
Tradiční neschopnost zastupitelů! Několik volebních období si dohazovali funkce ČSSD a ODS,už výsledek průtahu Blanskem, jeho výstavba byl a je pro občany Blanska tragédie ! Nikdo NIKDY nehájil zájmy občanů! Nechápu jak mohly při kontrolních dnech dopustit aby se rozkopali oba chodníky a občané museli při cestě z nádraží do centra města přeskakovat výkopy podlézat ramena bagrů… Pochopitelné je že problémy s materiálem zdržely termín dokončení stavby mostu, Ale nechápu Proč nešel dodržet termín alespoň podchodu, například v nějakém nouzovém režimu! Současného starostu jsme mohli vždy vydávat pouze u stříhání pásek…
to je ten, jehož přítelkyně vede nemocnici? 🙂
Podchod dle posledního vyjádření SŽ nemá zpoždění.
Já bych to shrnul asi takto: neschopnost stavební firmy, která neumí zkoordinovat práce tak, aby dodržela slíbený termín je do nebe volající! Víte kolik lidí tato neschopnost nas.štvala? Ano, jsem jeden z naštvaných!
A hlavně neschopnost manekýna ohlídat své podřízené, kteří mají ohlídat stavební firmu.
Zpoždění má ale stavba nadjezdu, což není akce SŽ. Tam by byl za manekýna kdokoliv od SŽ, mohli by mu dát i klobouk.
Tohle může napsat jen ten, kdo nikdy nepostavil ani psí boudu. U počítače a klávesnice při psaní takových „zasvěcených“ komentářů to jde dost těžko. Jestli pán má co nabídnout, rádi ho u nás na firmě uvidíme, aby předvedl, co umí. 12h denně 7 dní v týdnu bude mít možnost.
U Vas ve firmě porušujete zákoník práce? Zajímavé…
Houby postavení psí boudy, tady jde o marketing. Slíbit nereálné termíny, aby firma byla rychlejší než konkurence. Že to technologicky nezvládne, nevadí, stejně to zákazník bude muset převzít i se zpožděním.
Před měsícem a půl jsem u jiného článku psal, že stavba mostu má velké zpoždění a že není šance to stihnout do 30.11. Je tam 30 mínusů a nikdo mi to nevěřil.
Na radnici to už tehdy věděli, jen to nepustili veřejně…
Vetšina lidí jsou optimisti a nemají negativní pravdu rádi. Proto také u voleb vítězí vykládači pohádek (s dobrým koncem), smiřte se s tím 🙂
A to čekali, že se na to nepřijde? Kdyby před měsícem a půl napsali, že se nestíhá, že tam je kontrola provedných prací každý týden 2x, že se tlačí na prováděcí firmu… vypadali by teď mnohem líp.
Těch 7 dnů se nedalo lépe zkoordinovat? Vždyť je to ostuda.
Totální Kocourkov. Absolutní fail místní radnice.
Co takhle nejprve otevřít nadjezd a pak teprve odstranit přejezd? To zase vypadá, že pravá ruka neví co dělá levá.
Minusové lajky snad jen od lidí z radnice, nechápu. Objížďka jako kráva.
Špatné přirovnání. Město, kraj i zhotovitel velmi dobře věděli, že termín uzavření přejezdu nelze v žádném případě odložit, a že tedy musí mít nadjezd včas.
Každá stavba má jiného investora. Most, který má zpoždění je investice města. Stavba podchodu je pod SŽ a jede dle plánu. SŽ nebude kvůli neschopnosti města pozastavovat svou stavbu, protože by to nemusel vyjít do zahájení provozu na trati.
Spíš investice kraje ten most.
Odstranění přejezdu je logické provést ještě před ukončením výluky tratě směr Brno.
Otevření nadjezdu není přímo závislé na tom, kolik vlaků v tu chvíli pod ním jezdí, resp. jestli navazující trať směr Brno je či není vyloučená.
A musí se přejezd odstraňovat fyzicky? Co takhle ho nechat, jakmile to bude možné tak vyměnit PZZ za trvale zavřenou závoru/plot/značky zákaz vjezdu a vstupu.
Jo, a ten asfalt a tak už tam potom zůstane nafurt?? Jako nouzovka snad, ale opravdu jen jako nouzové řešení problému který vyvolalo zdržení stavby nadjezdu… a navíc, ještě nedávno tvrdili že se nadjezd stihne, tak proč by mělo SŽ pracovat na záložní variantě?