Úzkokolejky jsou unikátním dědictvím, které je třeba zachovat, říká budoucí majitel Moťka
Krátký letní provoz na jindřichohradeckých úzkokolejkách (srpen 2024). Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Majetek se musí udržet kompletní, což byl ostatně i důvod, proč jsem do toho vstupoval, říká podnikatel.
Asi jsem v menšině, ale myslím si, že Fikáček by byl lepší. Právě pro ten neziskovej drajv.
Protože prodělečnej byznis nelze řídit jako firmu…
Uff, tak snad to dobře dopadne 🙂
A stejně už nikdo neřeší kdo to vlastně nezaplatil včas. Město to asi nebylo, takže to nebude úplně fér…..
Jsem rád, že to převzal někdo, kdo to zachrání. Být to v 90.letech, tak to byli tehdy často takoví „podnikatelé“, kteří akorát vše rozprodali a namastili kapsy.
Ja to chápu jako správný výsledek. Úzkokolejka nepatří do rukou nadšeným šotoušům typu Kysela nebo Fikáček. Tady chápu ze nedošlo k dodržení termínu ale navíc se projevilo riziko bonity nového potenciálního majitele a signály o tom ze by to nemuselo dopadnout finančně dobře. Oběma výše jmenovaným pánům neupírám nadšení ale úzkokolejka potřebuje investice = tuny peněz a to nadšením nenahradíte. Je smutné kam to dotáhl pohádkář a slobotechna BČ za jeho vedení. JHMD mě je líto, byla to profesní etapa i mého života a je mi to líto.
Byla to tedy ale fuška…. 😉😂😂
Vtip. Samozřejmě. Panu Moťkovi přeju úspěch!
Zdravý rozum zvítězil, dráha je v nejlepších možných rukách! Moc panu Moťkovi fandím a nemůžu se dočkat, až místní kyseláči za pár let budou valit voči, jak úspěšně JHMD fungují!
👏👏👏
Nebo přijdou pumpičky jaká tam mohla bejt prímová cyklostezka.
Cyklostezky neprosazují až tak pumičkáři, jako čerpači nejrůznějších dotací z EU.
Jako cyklista, kterej rád projíždí zrušený tratě přestavěný na cyklostezky, jsem upřímně rád, že z toho cyklostezka nebude. Rád bych si ale část projel na šlapací drezíně a samozřejmě vlakem.
Jako jsem přál mnoho úspěchů panu Fikáčkovi, přeju je i panu Moťkovi. A určitě se přijedu svézt!
Jako cyklista rád projíždím cyklostezky vedoucí paralelně nebo v blízkém souběhu s tratí, jako např. Ostrava – Ostravice / Ostrava – Krnov / Hranice nM – Vsetín – Velké Karlovice/Bylnice apod. Už několikrát mě postihla závada vyžadující návrat vlakem a je skvělé, když to lze.
Čekám, kdy se objeví první zpochybňovači. Sice na základě dojmologie, ale s o to větším přesvědčením. 😉