Uvolněná obruč tramvaje Škoda 15T zastavila provoz ve Střešovicích

Dopravní podnik hl. města Prahy (DPP) musel dnes krátce po osmé hodině zastavit provoz tramvají linek číslo 1 a 2

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Přemek

Že by se šetřilo opět na nesprávném místě údržby? Pro ty, kteří nechápou rozdíl mezi smyslem vnitřního a vnějšího auditu a proto kroutí hlavou nad existencí vnější drážní inspekce jen tolik: Taky máte radost, když vás doma žena nutí po sobě uklízet a starat se o funkční domácí techniku? Asi ne a kolikrát to odmítnete? V podniku je slovo šéfa často zákonem a tomu neodporuje ani šéftechnik povolující jízdy. A šéfové v podnicích rádi šetří, aby zbylo na jejich nové fáro. Čest výjimkám…

Honza D.

Eriku, jinými slovy jsem se chtěl zeptat na to samé. Také mi to hlava nějak nebere.

Erik

Mozna hloupa otazka..ale k cemu potrebujeme drazni urad? Jake povoleni?? Proste to schvali technik DPP a jede se dal..nebo co chteji resit? Zamitnout a pockeme si,az prijede jerab a podvalnik a presklada se to na nej? Nechapu..dekuji za objasmeni

Radek

– ve článku je o Drážní inspekci, ne o Drážním úřadu
– DI to zřejmě začala vyšetřovat jako incident a chtěla to vidět, než dala souhlas k odstranění, standardní postup.
– nezávislé vyšetřování je víc než na místě, když jde už o bůhví kolikáté spadlé kolo a stále se to opakuje. Nebo to měli nechat být a počkat, až budou příště zranění?

P. K.

Cynický názor: většinou eskalace problému pomůže k řešení, ale v tomto případě to vidím skepticky, i kdyby tam byli mrtví – na monopolisty to funguje omezeně.

Martin V.

To je systematická závada tramvají 15T? Jiné s tím problém nemají?

Radek

Ano, je to systémový problém vozů 15T.

Přemek

Znáte příčinu? Praskání kol znamená neadekvátní kvalitu materiálu při daném dynamickém ztížení. Kdopak asi ta kola vyrábí?