Uvolněná obruč tramvaje Škoda 15T zastavila provoz ve Střešovicích
Dopravní podnik hl. města Prahy (DPP) musel dnes krátce po osmé hodině zastavit provoz tramvají linek číslo 1 a 2
Dopravní podnik hl. města Prahy (DPP) musel dnes krátce po osmé hodině zastavit provoz tramvají linek číslo 1 a 2
Že by se šetřilo opět na nesprávném místě údržby? Pro ty, kteří nechápou rozdíl mezi smyslem vnitřního a vnějšího auditu a proto kroutí hlavou nad existencí vnější drážní inspekce jen tolik: Taky máte radost, když vás doma žena nutí po sobě uklízet a starat se o funkční domácí techniku? Asi ne a kolikrát to odmítnete? V podniku je slovo šéfa často zákonem a tomu neodporuje ani šéftechnik povolující jízdy. A šéfové v podnicích rádi šetří, aby zbylo na jejich nové fáro. Čest výjimkám…
Eriku, jinými slovy jsem se chtěl zeptat na to samé. Také mi to hlava nějak nebere.
Mozna hloupa otazka..ale k cemu potrebujeme drazni urad? Jake povoleni?? Proste to schvali technik DPP a jede se dal..nebo co chteji resit? Zamitnout a pockeme si,az prijede jerab a podvalnik a presklada se to na nej? Nechapu..dekuji za objasmeni
– ve článku je o Drážní inspekci, ne o Drážním úřadu
– DI to zřejmě začala vyšetřovat jako incident a chtěla to vidět, než dala souhlas k odstranění, standardní postup.
– nezávislé vyšetřování je víc než na místě, když jde už o bůhví kolikáté spadlé kolo a stále se to opakuje. Nebo to měli nechat být a počkat, až budou příště zranění?
Cynický názor: většinou eskalace problému pomůže k řešení, ale v tomto případě to vidím skepticky, i kdyby tam byli mrtví – na monopolisty to funguje omezeně.
To je systematická závada tramvají 15T? Jiné s tím problém nemají?
Ano, je to systémový problém vozů 15T.
Znáte příčinu? Praskání kol znamená neadekvátní kvalitu materiálu při daném dynamickém ztížení. Kdopak asi ta kola vyrábí?