Útlum dopadl i na železničního premianta. Ve Švýcarsku začalo propouštění strojvedoucích

Nákladní vlak SBB Cargo v čele s lokomotivou Re620. Foto: Dario Haeusermann / SBBNákladní vlak SBB Cargo v čele s lokomotivou Re620. Foto: Dario Haeusermann / SBB

Pro nadbytečné zaměstnance v nákladní dopravě firma našla místo v osobní dopravě, část odešla do důchodu.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Nemel

No, tož teď jen doufat, že se jim ta projektovaná návratnost Gotthardského úpatního tunelu jaksi nerozpadne.

Kačák

Jak kde … Někde je Vám režijka úplně na … A to nemluvím o tom jak se dostanete na nástup vlakem ve dvě ráno….

Dusanh

Kór když byste na ten nástup měl jet z Interlakenu…

Michal Němčanský

Ve Švýcarsku je u velké části dopravců u téhle profese standartně benefit GA – taková „režijka“ na skoro všechno.

Jméno

U nás je strojvedoucích dlouhodobě nedostatek a v dnešní době je běžné se za prací stěhovat či dojíždět. S režijkou je to dojíždění ani na moc nepřijde.

Třicátáprvní Béé

„S režijkou je to dojíždění ani na moc nepřijde.“ Zaleží odkud kam dojíždíte

Jméno

To snad téměř u každé jízdenky, ne?

Jméno

Místní šotoušstvo zjevně nepostřehlo, že se jedná o ironii a vážně se cítí ohroženo náhlým přívalem švýcarských migrantů…

Nemel

Rozeznat ironii či vtip, nedej bože se z toho ještě nepohoršit? To byste, drahý, chtěl po místním výkvětu moc…🤭