Posun čínského letadla COMAC, C919 převzaly další dvě aerolinky

Letouny COMAC C919 v barvách Air China a China Southern Airlines. Zdroj: COMACLetouny COMAC C919 v barvách Air China a China Southern Airlines. Zdroj: COMAC

Letoun čínského výrobce již přepravil půl milionu cestujících.

Odebírat
Upozornit na
guest
3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
noerf

Otázka zní, kolik procent dílů vyrobí čínské firmy a kolik západní firmy v Číně?
Pokud se bude výrobce ucházet i o certifikace v zahraničí, tak má poměrně velkou šanci uspět. Jednak tomu napomáhají ostatní výrobci zpožděním dodávek (oba) a problémy při výrobě (Boeing). A také země sdružené do BRICS by mohli využívat jednodušších obchodních podmínek. A tyto státy mají cca polovinu obyvatel planety, které jsou z většiny na hospodářském vzestupu.

Pájin

Certifikace. A o tom to je. Pardon, ještě taky servisní síť. Ale s tím by Číňani nemuseli mít problém.

VíKo

Startují z nuly. Bohužel (nebo Bohudík?) v BRICS figurují země, kde chybí spoustu parametrů k tomu, aby mohl být růst trvalý. A největší problém v tom růstu je, že v něm chtějí mít vůdčí slovo autokraticke bytosti jako je Putin. A to zároveň, jak vidíme u Ruska už nyní, vede nutně k úpadku.