Účet za „baterkové“ vlaky roste. SŽ pro ně soutěží další infrastrukturu za 200 milionů korun
Nová akutrolejová jednotka 690.2. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Dobíjení bude probíhat z 55 metrů dlouhé troleje.
Dobíjení bude probíhat z 55 metrů dlouhé troleje.
Jen bych dodal, že se s elektrizací nepočítá jen na Krnov, ale rovněž do roku 2030 do Štramberku, kde od letoška jako první BEMU jezdí. Viz schválené studie, ale také myslím, že už byla aktualizovaná mapa SŽ.
Trať do Štramberka se elektrizuje už 40 let. Podle poslední ze všech studií (Beskydy) tam už měly 3 roky jezdit EMU….
V optimistické variantě dojde k natažení drátů po životnosti AKU, takže z BEMU bude EMU.
Nemohla by ta parta co počítá návratnost nabíjení lolalek za půl miliardy jít počítat návratnost elektrifikace tratí, zdvojkolejňování a nebo i úplně nových tratí?
Nemohla, to počítá jiná parta a vráne vráně oči nevyklove. 🙂
Prosím vás, jak tady chcete stavět jakoukoliv infrastrukturu? Uděláte studii, projekt a hned se vylíhne nejaká občanská „inycijatýva“ která vám do toho začne házet vidle. A když ne aktivisti, tak neúspěšný účastník soutěže.
U silnice to kupodivu jde, akorát tam to zpravidla nezařízne hned na začátku sám investor
Jako třeba v Černošicích, kde nechtějí bludiště z modrého zábradlí? V Úvalech, kde místní obyvatel nechce protihlukovou stěnu mezi tratí a svým barakem? V Kolíně, kde Spržel nedokáže vysoutěžit firmu na zkrácení zastřešení nástupišť.
Jo i ŘSD mělo takové nápady, nedokázalo babě Havránkové vyměnit farmu za stejný pozemek jinde.
Halík, myslete politicky!
Také jsem si koupil nabíječku a teprve potom kabel. Zakázka se mi prodražila.
Platil jsem 2x poštovné a balné.
A neměl by podle evropské legislativy na konci USB-C konektor místo té troleje?🤔😃
Neříkejte 2x, přide Číňan a udělá to.