Typický osud přívozu. Loď HolKa se po otevření Štvanické lávky přesune k Chuchli
Přívoz P7 HolKa. Pramen: ROPID
Přívoz P7 a Štvanická lávka budou zhruba tři hodiny fungovat společně.
Přívoz P7 a Štvanická lávka budou zhruba tři hodiny fungovat společně.
Přesune-li se loď „HolKa“ na přívoz mezi Chuchlí a Modřany, navrhuji její přejmenování na „ChuchMo“ 🙂
Lávka na Císařskou louku doufám brzy bude, není to jen kvůli rekreaci ale i kvůli cyklo dopravě, mezi Lihovarem a Smichvskym nádražím je to zoufalství.
Pane Šindeláři, nemáte kontakt na pány Teje a Blanka?
Napadla mě možná kravina.
Ale možná i řešení jednoho mostu.
Mail pod nickem funguje.
Děkuji.
V ose P4 by taky docela slusela lavka. Privoz co jezdi jednou za 30 minut a jeste podle pocasi je vysmech.
P4 popluje v intervalu 20 minut, stejně jako sousední P6.
Pod jezdem jsou však horší plavební podmínky a přísnějí limit průtoku, proto bude P4 asi častěji mimo provoz než P6.
Vetsina prazskych privozu jezdi podle moznosti, ty casy v jizdnim radu jsou jenom garantovane, ale pokud jsou lidi, otoci se mezi tim vickrat.
Pokud přijdu na zastávku mimo jízdní řád, můžu zazvonit(nebo čekat na čas). Přívozník může přijet hned nebo zrovna obědvat.
Většinou přijede hned, pro větší výpravu se třeba otočí bez zastavení.
Většinou se jezdí +- v garantované časy a neobrací se vícekrát, tedy alespoň co vím z provozu P1 a P2. U těch přívozů jsou dostatečně velké lodě, takže to obvykle stačí. A i když je P2 využívaný, tak se nestává, že by do Podhoří přijel autobus, kde by bylo víc cestujících, než ta loď pojme, spíš míň, a z Podbaby obvykle lidi přestupují v řádu jednotlivců na bus.
Pokud to bude Praha myslet s pesi a cyklo dopravou aspon trochu vazne, budou privozy nahrazeny lavkami.
A pak, že nejsou prachy a musí se zvyšovat daně!
Tak často, proč není dost peněz na pěší a cyklodopravu, je ten, že to ukradne infrastruktura pro auta. Ostatně, když se budovala Blanka, dovyčerpala rozpočet natolik, že spousta mostů už byla v nevyhovujících, nebo dokonce havarijním stavu(dle TSK). Ale vše bylo v pohodě, dokud nespadla Trojská lávka.
P4 je teď potřeba, protože pro pěší či cyklisty je dostat se z Braníka nebo Hodkoviček na druhý břeh dost problém. Buď MHD fantastická vyjížďka buď přes Barranďák na Lihovar nebo až na Zbraslav a cyklista, aby jel až na železniční most na Výtoni. Uzavření Branického mostu pro pěší je v tomto dost nepříjemné.
Na neplovoucí linku P4 je hodně dotazů už od května. Úřad krčí rameny, že prý se čeká na loď. Původní přislib byl červen.
P4 se loni sympaticky chytla. Proč nebyla s touto sezonou obnovena, dokonce ani s uzavřením Branického mostu pro pěší, a proč loni se loď našla, a nyní ne, se zájemcům o toto spojení obtížně vysvětluje.
Dá se přece použít i P6 mezi Nadražím Modřany a Lahovičkami.
A cyklista nemuze jet pres Barrandak? Jeste vcelku nedavno to slo, jako jo, jenom na jedny strane, ale slo to. Proc jezdit az na Vyton.
Možná vlastně jo.
Zcela určitě může. Na Barrandovském mostě není značka silnice pro motorová vozidla a tak tam klidně může jet.
Je tam i stezka, ale fakt pitomně udělaná, spíš zlegalizovaný chodník. A do té silnice, o níž si spousta řidičů myslí, že jde o silnici pro motorová vozidla, nebo dálnici(stejně jako u Magistrály, která je taky v hlavní části jen silnicí I. třídy), se zas tolik lidí neodváží, protože se řidiči chovají jako …
No fuj, kdo by byl takový sebevrah. Po stezce jistě, ale vrhnout se do tamního mumraje je o život (a plíce). Jen jsem zapomněl, že tam je stezka (tomu místu se výhýbám).
Když máš tu drzost, tak to dáš, ale je to psychicky hodně náročné.
Zrovna ten Baranďák je dělán tak, že jízda na kole po něm není úplně příjemný zážitek a je to spíš příklad toho, jak by se infrastruktura pro cyklisty dělat neměla. Ale chápu, omezovat autíčka, pokud nejde o opravu silnice pro ně, je tam zakázáno.
Tak pro cyklisty to po Barrandaku jde uplne v pohode po obou stranach mostu, uzavrena je pouze A111 v miste kde se dela nova rampa, ale A1 je normalne prujezdna. Tim nerikam ze privoz nebude hezky zpestreni a uz vubec ne ze by cyklostezky na Barrandovskym moste nezaslouzily vylepseni – ale pocitam ze se to odbyde konstatovanim ze cyklisti dostanou Dvorecky most takze co by jeste chteli…
… Karlův most bez pěších? 😀
Na Karlův most je naštěstí cyklystům vjezd zakázán a jak jsem slyšel, tak MP to i kupodivu kontroluje, jen teda těm flastrům bych přidal tak dvě nuly!
OK, tahle cyklotrasa mi unikla.
Potřeba není v Praze je spousta možností, jak se dostat z jednoho břehu na druhý, x stávajících mostů a tři linky metra. Vzhledem k jiným srovnatelným metropolím s podobně velkými řekami naprosto srovnatelné.
V Praze… To jsou zase argumenty. Můžete uvést, jakou linkou metra pojedete z Hodkoviček do Chuchle? V centru Prahy je most co kilometr. Nicméně ve zmíněném úseku přes 6 km žádný most není a to ten první je ještě most Barrandovský, který není pro pěší nijak vhodný, další most 9,5 km.