Tramvajová vozovna Poruba prochází modernizací, do budoucna se má stěhovat

Vozovna Poruba. Zdroj: fajnova.czVozovna Poruba. Zdroj: fajnova.cz

Skončila první část prací na modernizací technického zázemí pro údržbu tramvají. Další má následovat příští rok, rekonstrukce čeká i střechu.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Rabín

Sice to není na pořadu dne, ale kam by se měla vozovna odstěhovat? Do Martinova?

Kubrt

Před pár dny jsem se tu na to ptal a bylo mi řečeno, že do Martinova 🙂

Vendelin

Já si pamatuji spekulace o globusu

Ondra

Do Martinova mají jít porubské busy (mají teď společný areál s vozovnou) a u tramvají se počítá s přesunem za Globus… 🙂

Kubrt

Díky.

Jan

To připravují pro Stadler. Uz nyní tam bezplatně pronajímají pro podnikání tomuto subjektů několik koleji. No tak jim to jeste opraví a bude ruka v rukávu.

Kubrt

..pro dosažení úspor byl k zasypání montážních kanálů použit vytěžený (použitý) materiál pocházející z předchozích stavebních prací…

Toto smart řešení je první střípek k tomu budoucímu smart city.

Frantisek X

Smart spíše v uvozovkách. Co je chytrého na vytváření monofunkčních území vymístěním jiných funkcí a tím vytvoření ještě delších dojezdových vzdáleností, kromě toho, že to bude napěchované moderními technologiemi (možná i bez ohledu na užitek), mi uniká.

Petr

Smart city musí být jako PR, bez toho by dneska progresivně pokrokově ta informace nemohla být podána.V podstatě jde o to co už bez ohledu na režim dělali naší předci tzn.Bydlení služby a zábava.Jenom teď po roce 89 v ranném kapitalismu, developer v maximalizaci zisku postavil bydlení a socializaci ztrát nechal na státu, kde často v rámci lokality i základní komunikace zajistil stát a služby (školy školky) s nimi nebylo počítáno vůbec.

automatic

protože v dnešním světě mít vozovny a autobusové garáže (což jsou defakto průmyslové areály) v zastavené oblasti jde všude okolo je bytová zástavba není úplně ideální. a to i z důvodu treba nájezdu na linky – viz v Praze – chyby vozovna Braník, protože z nejbližší vozovny je to do Libuše přes celé město. Pak tu máme Hloubětín, kdy se okolí změnilo tak, že původně zde byla džungle a zahrádkářská kolonie, potom území nikoho a dnes všude okolo vozovny jsou bytové domy a mají výhled na nevzhledný průmyslový areál vozovny. Naopak v Porubě mi ale přijde, že umístění je z… Číst vice »

LCP

No zrovna ten Hloubětín tak byl schválně postaven, ale i Motol či Vokovice. Trochu dál od bydlení, aby vyjíždějící nebo zatahující tramvaje nerušily. To, že tam tedy v blízkosti místní úřad povolil stavět bydlení a to, že si ho tam někdo poté i koupil, přesto, že ty vozovny tam již několik desítek let stály, není vina těch vozoven, ale úřadů a kupců. Jestli se jim tam teď vozovna nelíbí, nechť náklady na její přesun zaplatí ti, co ji tam teď nechtějí.