Tradiční značka Benzina definitivně zmizí. Polská orlice ji brzy nahradí na většině pump
Čerpací stanice Benzina se do konce roku téměř kompletně promění na Orlen. Foto: Orlen Unipetrol
Mořský koník zdobil Benzinu 70 let. Nyní musí ustoupit expanzi polské polostátní firmy PKN Orlen, která ovládla českou petrochemii.
Konečně.
Malou benzínku v Ostravě Hrabůvce předělávají zrovna teď.
Je mi to jedno. Stejně budu brát benzín tam, kde bude levnější.
Díky zničení tradiční české značky na Orlenu zásadně netankuju.
Další důkaz, že socialismus měl zůstat.
To bys neměl ani na auto, takže logo na benzince by tě vůbec nezajímalo.
Ono snad bylo nemožné si auto za tehdejšího režimu pořídit a všichni museli chodit pěšky nebo jezdit Ikarusem 280 ?
Každej neměl žaludek na udávání sousedů …
To je ale pěkná hloupost.Spíše je třeba rozlišovat o jaké vozy se jednalo. Prostě to bylo jako dnes. Někdo má možnost si koupit auto nové a někdo holt musí používat auto 30 let staré. A přesně takhle to bylo i tenkrát. Pokud jste měl k autům vztah pořídil jste si starého Waltra a tím jste pak jezdil . Ale chápu, že třeba takový strojař co si na autě udělal uměl udělat první poslední to měl snazší než někdo jiný.
Takže ne. Pro to, aby mohl člověk vlastnit auto se udávat fakt nemuselo.
Prosím, svobodně můžete odejít do libovolného socialistického ráje na zemi, soudruhu. Nikdo při odchodu na hranicích střílet nebude.
Neboj se. Kapitál nemá státní příslušnost. 🙂
Bylo by příliš ambiciózní napsat správně slovo „ambiciózní“?
Ale oni mají skutečně jen ambiózní plány.
Konik za mne mnohem hezci, nez orli hlava, která IMO pusobi agresivne a vzbuzuje ve mne negativni emoce.
Pšonkové nejsou tak hustí, jak vypadají. Jen se chovají racionálně(na rozdíl od nás) a my je máme tendenci od pradávna podceňovat, protože přece kšeftaři a šmelináři. Pak se divíme, že staví VRT, centrální letiště a rychle budují infrastrukturu. Nastavují tak zrcadlo spíš naší vlastní iracionalitě a úřední neschopnosti než, aby byli na míle před námi.
ano, správně jste to napsal : iracionalita a infantilní dětské nedospělé emoce. To je to co se v našem národě odehrává. Plus samozřejmě psychické nemoci.
A to vše vede k tomu, že si český národ myslí, že je něco jako královna ze Sáby
V zasade o nic nejde, na logo auto nejezdi, do kafe ho nemelou a Polakum tu patri uz roky, ale vcelku me prekvapuje to tempo, zatim to byla sem tam benzinka, jak je kupovali nebo v ramci nejakeho repasu a ted bum a za par mesicu se prebranduji skoro vsechny.
Ano v tom rebrandingu postupují opravdu rychle a nesmlouvavě. Jeden příklad za všechny (ne tedy od nás, ale přímo z „mateřského“ Polska): před cca rokem spojil polský stát obě do té doby samostatně působící rafinerie v Plocku (Orlen) a Gdaňsku (Lotos) do společného podniku Orlen. SÍť pump Lotos čítající několik set stanic byla prakticky okamžitě (během snad dvou měsíců, to tempo jsem vůbec nechhápal…) kompletně přebarvena ze žluté na na červeno-bílou. Například hned za hranicemi v Náchodě vyrůstala právě benzínka Lotos, která byla těsně před otevřením. Během dvou dnů to fungl nové vybavení se „špatným“ logem a barvou kompletně rozmlátili,… Číst vice »
“ kompletně přebarvena ze žluté na na červeno-bílou.“
Aha. tak to se nyní nabízí otázka jestli kdyby byla Benzina v jiných barvách jestli by o ní měli vůbec zájem
Oni ten rebranding chtěli udělat rychlý už hned po akvizici, ale tehdy zjistili, že by to tradiční zákazníci Benziny nepřijali. Od té doby uplynulo cca 18 let a počet lidí tankujících u Benziny z nostalgie se nejspíš dost zmenšil. První krok na rebranding proběhl už před 4 lety, kdy začali přidávat logo Orlenu.
V Železném Brodě benzínku přestavěly, přejmenovali a zrušili myčku.
Takže tam už je čistě Orlen?
Ach, ta gramatika …🙈
Polské orlice přestavěly a jejich majitelé přejmenovali a zrušili myčku ;- )
Když koupila Živnobanku , peněžní ústav s tradicí z 19. století italská Unicredit tak , že vymazala její jméno, bylo mi smutno a teď mi je podruhé. Rozhodně netankuji u Maďarů a ani u Poláků. Jsou to moje peníze.
Pak na co jezdis a vodkad jsi?
Mam auto s motorem na drevo z ceskych lesu.
Takže dřevoplyn. Super, palec nahoru
Třeba na elektrinu , nebo na kole , případně CNG ? Mimochodem netykame si , husy jsme spolu nepasli ..
Když už jste začal, tak dokončím, protože jsem u toho byl. Živnobanku vlastnila Unicredito už od privatizace, ke změně názvu došlo při fúzi s HVB, kdy docházelo ke sloučení rakouských a českých aktiv. A zrovna pro Živnobanku to byla záchrana, protože to byl moloch plný bývalých komunistů, kteří jen nostalgicky vzpomínali a s peněžním ústavem 19.století neměl společného vůbec nic. Ono je taky zvláštní, že komunisti zlikvidovali živnostníky, ale název jim pro svoji prominentní (běžný člověk tam za minulého režimu účet mít nemohl) banku nevadil.
Já neřeším efektivitu toho ústavu, ani záchranu nezachranu bank včetně ČS . Jde jen o to že jde o jméno . Snad asi jediné co by z našich značek zůstalo by bylo OK u letadel .. 🙂 nemají problém koupit a odsunout do zapomnění cokoliv. Jo a asi má pro amiky cenu Budvar .
To je zas šovinistických výblitků. A tak šup za levnými potravinami do polských obchodů, kde se chovají jako dobytek a dělají Česku ostudu…
O fakt jezdí někdo nakupovat do Polska jen proto, že je to tam levnější? Já myslel, že to je jen nějaká kachna. Mě osobně by to ani ve snu nenapadlo a to to mám co by kamenem dohodil a zbytek došel pěšky.
Pokud někdo v polském obchodě blokuje uličku napříč postaveným vozíkem, řve na celý obchod a strká se ve frontě, na 99 % bude mluvit česky.
Nechci se zastávat Čechů v Biedronce, ale co mám zkušenost, tak všude řvou a dělají bordel hlavně Poláci. Nejhorší zkušenost je pak z přírody, kde jsou slyšet km předem, cpou se, jsou důležití a po nich zůstane jen ticho a odpadky. Dodnes jsem přesvědčen, ze cesta (droga) je v jejich významu všechno, co lze projet. Už je jedno, jestli je to A2, trávník, nebo záhon s tulipány.
Doporučuji vyzkoušet. Maso prakticky za 1/2, tytéž privátní výrobky v Lidlu jako čokoláda o třetinu levnější než v ČR. Před 3 týdny mrkev v Lidlu ČR 44,90 Kč, Lidl PL 3,99 PLN (cca 21,50 Kč). Samozřejmě chce to mít štěstí, ale výhodnější je to vždy.
Bohužel ta ostuda s Čechy je pravda.
však vy tu slevu projezdíte u Orlenu 🙂
Těžko, cestu platím jen za hranicemi. A sleva/úspora je tak velká, že fakt ne
Poland is the best!!!!
JJ. Jen my jsme takoví hňupi, že vyměníme svůj funkční telefon za šmejd s chlapem převlečeným za stromeček. :- )
True, you aren’t too intelligent. Czechs are for hard work, we, Poles are for bussines.
lol 😀
Hele už jsme viděli že to Česky jde a tady jste na českém portálu tak pěkně česky ;- )
Když už jsem zmínil „fazole jantarove, lyzaky malinove“ je zajímavé, že se z této reklamy udělala reklama zakázaná. Přitom byla naprosto geniální. Holt škoda.
Co se týče bussinesu….jj, to by vám šlo. Ale my v tomto směru také nejsme žádná ořezávátka
Na bitte :- )
https://youtu.be/EAZi1c083gw?t=11
Myslíte třeba i v otázce umělého přerušení těhotenství a dalších kontroverzních otázkách?
The Czechs were the farmhands of the Germans, but soon they will be our farmhands.
O tom si nechte jenom zdát.
Klídek, to jen jakási polská psychiatrická léčebna pustila klienty na vycházku … Pán je tu od toho, aby prudil, urážel a jinak uzemňoval svoje zjevné psychické potíže. 🤗
Tvl, ty už to nezobej! Máš z toho jen halušky.
Další trol, nekrmit.
prej privatizace….. orlen je ale státní podnik. Vstup Poláků do našeho chemickýho průmyslu bylo neštěstí
Ano, privatizace české strategické státní firmy „zahraničnímu investorovi“ v podobě polské státní firmy bylo opravdu české unikum, které způsobuje mírně zdvižené obočí dodnes 😉
A to ještě byla první varianta, že to zakoupí Kostelecké uzeniny.
Ano, původně to měl koupit pekař z Kosteleckých uzenin (za vlády dědka Chcanky Bechera), ale nesehnal pro to dost prachů. Tak se dohodl s Polákama, že jim to dohodí a oni mu z toho prodají pár firem. Poláci souhlasili a pak mu ukázali jak se dělá obchod po polsku a nic mu neprodali. Pekař se pak soudil, vymámil z nich 2,7 miliardy a tím to skončilo.
Aneb ukázková východoevropská „byznysová“ taškařice 😉
The reason of the domination of polish jesters is our fault. They have never been comparable with us, but now, they suck EU donations. Without it they would be nothing as usual, however, they are a „big“ nation. The idiot became a king because he is of
hyena nature, as well as W.Churchill already said. Unfortunately, our companies are blind and stupid. Everything will be much more clear in the future. For me, it is an insult. To be under pšonks role in whatever – disgusting and absolutely unnatural.
How could your parents father an amoeba like you?
„They have never been comparable with us“…“Without it they would be nothing as usual“
It is not true!
https://youtu.be/gxFeLqvrKjw?t=736
Let’s not forget!
Fuck off Poles
We, Poles are the best, much better than you.
Remember the 13th century
https://youtu.be/fe7sospJ_FA?t=196
13th century? Why not 6th or 10th?
6th century? Animated History of Poland starts 800-900.
https://www.youtube.com/watch?v=7SpddNW7a3k
10th century it was more or less the same everywhere.
13th century because a large part of Poland was ours.
I’m a patriot too ;- )
Dejte si obklad a telefon odevzdejte
Go Poland!!!
Z marketingoveho hlediska je to zavazna chyba. Ale jeji vyznam bych neprecenoval, protoze stejne na ceskem trhu nepredstavuji cenove konkurenceschopnou nabidku.
„Je to závažná chyba, ale její význam byste nepřeceňoval“
Takže to zas tak závažná chyba nebude že. Dle mého názoru, je to úplně jedno. A pokud se pletu a změna způsobí odliv zákazníků, je to problém vedení Orlenu a akcionářů, nikoliv můj.
O tom, ze to neni Vas ani muj problem, snad netreba diskutovat.
Chyba to je. Spousta konzervativcu (neinformovanych lidi?) tam nakupovala drahe palivo jen kvuli te znacce. Vsimnete si, kolik takovych lidi prispelo mj. nize do teto diskuse.
Podvědomě jsem Benzinu kvůli názvu preferoval a pár kilometrů na ni klidně počkal. Teď už mi to bude jedno. Takže pár korun kvůli tomu ode mě ztratí 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=3f6ni9g5WWQ
https://www.youtube.com/watch?v=n5L0NkF51AY
:- p
Cože? Inu, já si nemyslím že to je dobrý tah. Nebudu li mít možnost jezdit k Benzině začnu holt jezdit k Shellu. Možná tak kdyby ještě existoval ARAL přemýšlel bych kam, ale takhle už je to vyřešené.
A aky je v tom pre vas rozdiel ked tu Benzinu vlastni Orlen uz 20 let a zmeni sa logo? Aj tak na tej Benzine/Orlene alebo Shellke je benzin z rovnakej rafinerie.
Rozdíl je v tom, že už tam nebude BENZINA, chápou? Jaký byl smysl v tom aby se po federalizaci a rozdělení distribuční sítě si podnik udržel v Čechách a na Moravě název Benzina a na Slovensku po 16 letech byl opět obnoven původní název Benzinol, který tam máte dodnes?
https://www.benzinol.sk/historia
Jasně. I po třiceti letech je stále ještě co rozprodávat. Čekám kdy nějakou vyčůranou hlavu napadne třeba prodávat obrazy z Národní galerie. Nebo že by o tom již Pekarová či jí podobní výtečníci přemýšleli?
Možná jste nezachytil, že Benzina už byla prodaná dávno, nyní jen nový vlastník mění název stanic.
Jdete diskutovat na Novinky.cz, tam jste mezi svými
Unipetrol, jehož součástí byly i čerpací stanice Benzina prodala vláda pramiéra Špidly a ministra financí Sobotky v roce 2004.
No a taky se do toho montoval p. Babiš, má na tom taky zásluhu. Tehdy pomáhal Polské straně.
Ktera ho pak vysplouchla a chemicky si nechala
Kde se podobni lhari, tupohlavci a demagogove furt berou, mi neprestava byt zahadou
Mmch, naprosto stejnou konsolidaci provadeji aktualne v Nemecku, kde ze znacky Star presli na Star/Orlen a nyni postupne nahrazuji za ciste Orlen…
Na nemecky trh vstoupil Orlen v r. 2003 nakupem cca 500 pump od BP (jednalo se o antimonolnim uradem „narizeny“ odprodej casti site BP a Aral pote, co BP prevzalo Aral a Veba Oel).
A to jeste tohle provedeni loga (bile obrysy a cervene pozadi) docela ujde, v Polsku daleko vice pouzivaji inverzni provedeni (cervene obrysy na bilem pozadi) – a to je namisto orla proste slepice jak vysita…
Takže si cizina bude diktovat ceny sama. Bravo jsme závisláci na dovozu = ceny porostou.
No jo, kde jsou ty roky, kdy jsme v ropě byli soběstační, že.
Cenu určuje zdanění, cena ropy a konkurence na trhu, takže můžeš být v klidu, ty cizino. Ostatně Orlen tu je 20 let, ještě před ním měly podíly v rafineriích i další zahraniční investoři, ale medvěd se probral ze zimního spánku.
Chybí mi tu zmínka o vrazích z vólstrýtu a šorošovi! Takhle vás na politbyru nepochválí!!
Rafinerie jsou v CR dve, Kralupy a Litvinov. Obe patri Orlenu.
Takze jste akorat zamindrakovany cechacek bez jakekoliv znalosti a schopnosti vyhledavat informace ci premyslet. Coz kompenzujete nadutosti.
A bude polská firma nabízet i polské ceny? 🙂
Nyní je u nich tady N95 za 39.50Kč a nafta za 37.50Kč (Shell N95 39.90, Nafta 37.90)
A zajímalo by mě proč je pro ně takový problém zveřejňovat na mapě ceny jako to je možné třeba u Shellu. A poslední zajímavostí je fakt, že stanice Benzina nejsou na mapě v přiblížení na kterém jsou vidět ostatní stanice (Shell, KM Prona…) vidět a je nutné výrazné přiblížení než se objeví ikona (seznam mapy)
Moc hezky je to vidět třeba na příkladu Mladé Boleslavi kdy čerpací stanice na D10 nejsou vidět.
https://mapy.cz/zakladni?l=0&x=14.9352831&y=50.4072151&z=16
A proc ne ceny rovnou americke?
Muzes napsat na vladu at tolik nezerou a bude to levnejsi.
Smutné na tom rozprodeji čerpacích stanic a rafinerií cizím majitelům je, že nákupem pohonných hmot u dvou největších sítí v ČR dnes plníme státní pokladny Polska (Orlen) a Maďarska (MOL). 🙁
.. proto jezdím nejčastěji k EuroOilu, kde mají navíc také naftu bez biosložky..
O EuroOilu jsem slýchal a teprve nedávno jsem zjistil, že ho skrze ČEPRO vlastní náš stát. Až budu mít auto, budu právě toto brát v potaz. Neboť když si v Česku vydělám peníze, je fajn je zase utratit za služby u české firmy. V tomto směru jsem patriot. A to mám zahraniční výrobky velmi v oblibě, například právě automobily, konkrétně japonský import.
tak to je uvaha jako stehno. nejste babisuv bratr?
Tak tohle neni tak spatna uvaha, fakt je to 100% statni firma. Pokud tam stoji phm stejne, proc neprispet bezbolestne do statniho rozpoctu (zprostewdkovane)
dane muzes platit i vyssi nez vymer
tam nejde o podporu statnich firem, ale o myslenku „jsem patriot“, pricemz si koupi japonske auto, ktere „cizakum“ da vydelat mnohem vic nez tech par korun v marzi na benzin. 🙂
Pro jezdím k tank-ono, kde ji maji levnější než neschopný statní moloch Čepro, který dle svých tvrzení nemá marže (ONO je má) a je dražší.
.. a který bere pohonné hmoty od Orlenu (Litvínov, Kralupy) nebo MOLu (Vlčie Hrdlo). Takže vaše peníze stejně skončí v Polsku nebo Maďarsku..
Ale pořád o cosi míň než kdybych to kupoval přímo u Orlenu/MOLu.. 🤷♂️
Nákupem u skoro jakékoliv pumpy platíte Orlenu do Polska, místy MOLu do Maďarska a OMV do Rakouska. Ale vzhledem k naší poloze a možnosti importovat pohonné hmoty i od našich sousedů působí naše rafinerie na dost konkurenčním trhu a k jejich státnímu vlastnictví není důvod.
nakupem benzinu u jakekoliv pumpy platite 15.50 za litr ceskemu statu, pak neco arabum nebo russakovi, neco rafinerii a nizke jednotky korun z litru tomu orlenu jako retailovou marzi.
U nás ve městě Benzina cenově nekonkurenceschopná. Pro benál jsem tam nebyl roky. Nevidím důvod pro ni brečet.
To je jak kde. U nás samoobslužná Benzina Expres 24 zase dost často konkuruje benzince Tank Ono, cca tak o 50 hal., párkrát i stejná cena.
Jednou, když jsem tankoval na Tank ONO v Brně, byly tam fronty až na cestu u všech stojanů. Kousek vedle Benzina – ani jedno auto.
Záleží jak v kterém městě, já čerpám téměř výhradně u nich na samoobslužných, kde cena benzínu vychází levněji (někdy až nejlevněji, před nedávném zdražování za 35,5), ale často tam jsou fronty.
To bylo keců Poláků , že ponechají název Benzina – Orlen. A je to tady.
Dá se ještě vůbec někomu věřit ?
Politikům vůbec, manažerům už také ne.
Lež a nenávist zvítězila nad pravdou a slušností.
Tak pokud Vás trápí jen toto, tak jste šťastný člověk.
Stačí přehnaně nezevšeobecňovat a svět bude zase pěknej 🙂
ze by komunisticka nostalgie po tech hnusnych a umastenych pumpach, co mely neustale zavreno?
Pumpaři od Zlaté Podkovy
No jasně, že musely být umaštěné, když se tam dalo přímo ze stojanu natankovat MIX
Jé, to by byla paráda, kdybych se svým Simsonem mohl dojet na pumpu a natankovat už rovnou MIX 🙂 A dokonce bych ten stojan měl dost možná celý pro sebe, případně se o něj dělil s jednotkami lidí z okolí. To by pro tu pumpu byl kauf.
Po odkupu všeho možného v devadesátých letech západními a americkými firmami teď v posledních letech končí v rukou i ty poslední ikonické značky, tentokrát v rukou tehdy našich východních kamarádů. A to není jen o Orlenu. Chtě nechtě stává se z nás jen průmyslová špína a křižovatka v Evropě plná montoven a sendvičových skladů. ….zatímco my stále zůstáváme sebestředným arogantním národem, stačí poslouchat keci premiéra Fialy, jak jsme lídři v kde čem, tak ostatní vedle nás makají a šlapou na plyn, viz Polsko, Maďarsko a podobně. No, škoda. Co dodat
Nomen omen…
PS: to Madarsko – nas vzor si nechte do dezolatskeho krouzku
madarsko slape na plyn leda v lezeni do zadku putlerovi a v inflaci. komu tohle chybi, neni jouda, ale kreten.
Jojo, kdepak dneska jsou klenoty české ekonomiky jako ČKD, ČSA nebo Tesla, které unikly vstupu strategického partnera?
Úplně ignorujete realitu, že v Česku se dnes díkybohu daří vývoji, výzkumu a odvětvím s vyšší přidanou hodnotou, jako je např. software nebo konstruktérství. Absolutně bych neměnil s maďarským zaměřením na umírající ropný průmysl, budovaný v úplné závislosti na ruských surovinách.
ČKD lokomotivku koupil Siemens, některé mensi zavody funguji dodbes. Fungující podniky Tesly take koupily zahraniční obchodníci,ale dnes už název Tesla nikdo nepoužívá.
Tak pardon , spoustu firem je teslu je stě používá.
Jejich poměrně dost.
Tesla Hloubětín – oběť developerů Tesla Karlín – dnes Tesla Karlín a.s. Tesla Vršovice- dnes Tesla Electrobunes s.r.o. Tesla Strašnice – zanikla Tesla Holešovice – dnes Tesla Lighting s.r.o. Tesla Radiospoj – zanikla Tesla Blatná – dnes Tesla Blatná a.s. Tesla Brno – dnes TESCAN Brno a.s. Tesla Hradec Králové – dnes ELCERAM a.s. Tesla Jihlava – dnes Kolektor Tesla Jihlava s.r.o a TT Klávesnice a.s. Tesla Kolín – dnes ETK Kolín a.s. Tesla Lanškroun – dnes AVX Czech republice s.r.o. Tesla Liberec dnes LITES Liberec s.r.o. Tesla Litovel – dnes SEV Litovel s.r.o. Tesla Opočno – zanikla 1994 Tesla… Číst vice »
Kdyby (pozdější) ČKD Dopravní systémy bylo dovoleno koupit Siemensu (nebo komukoliv jinému) o pár let dříve, bez toho marného Marouškovského intzermezza, mohlo to celé dopadnout lépe. No jo, rodinné stříbro se neprodává. Pak by samozřejmě ještě bylo žádoucí, aby si u toho privatizovaného ČKD něci kupovali i tuzemští zákazníci, to byl kámen úrazu číslo 2 (Siemens na Zličíně).
ten člověk nemá dostatečnou intelektuální kapacitu ani na to, aby vstřebal základy mateřského jazyka, a vy s ním chcete debatovat o národním hospodářství? nechte ho být 🙂
Kecy jako hrady, nauč se česky, tatare…
Tak teď si mě úplně rozložil pane nikdy nechybnej ….
Děkujeme Standu Grossovi, Zemanovi a všem dementním blbům z kauzy Pět na stole v českých, že rozprodali naše rafinerie pšonkům.
Nemá cenu Poláky zesměšňovat. Ale je pravda, že privatizace podniku typu rafinérií „strategickému zahraničnímu investorovi“ v podobě Poláků se stejnou postkomunistickou minulostí, jako jsme měli my, dodnes budí oprávněné rozpaky.
Ale zrovna tady bych tak hluboko do historie při hledání viníka nezabíhal, je mraky českých fabrik, kterým i přes zahraničního majitele zůstal původní český název či značka, namátkou třeba Škodovka, Pilsner Urquell, Savo atd..
Baťa… totiž Svit Gottwaldow.
Klidně můžeme jít do historie i hlouběji.
Škodovka i Pilsner jsou ale taky značky se dvetovym přesahem, to byl vlastník magor aby se jich vzdal.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Benzina#Historie
Možná kdyby to soudruzi v 45. roce neukradli… Firma začala už v roce 1923
Ale v roce 1989 neměl Joker, Jouda ani nikdo jiný v ČR finance na to, aby si takovou značku mohl koupit. Byli jen chudí lidé a pak Straníci, jako jistý Motýle Bureš.
Na soudruh se vymlouváme už příliš dlouho. Vládneme již stejně dlouho jako oni.
no hruza.
No jo, to je život. I když zrovna u Benziny zánik značky trochu zamrzí. Ten název i logo jsou vyloženě nadčasové.
Otázkou je, zda by si ji někdo koupil … a koupit chtěl, když on je „benzín“ vlastně absolutně špatně.
A nabíjet elektromobil na benzínové stanici? Přecitlivělého by to mohlo přivést do nepříjemného stavu vědomí s těžkým nutnkáním vzít si
prášekcizí život do ruky.Vy si raději vezměte prášek nebo změňte doktora. Jedno, druhé nebo obojí Vám pomůže.
Konečně. Teď ještě splnit přání šotoušů a uvidět nad Plzní vlát vlajku s logem https://pesa.pl/
🙁
Česká ikona, značka Benzina, tradiční název známí všem motoristům, slovo odvozeno od benzínu….(benzín nakupuji na Benzině). Ať firmu vlastní, zahodit znalost a povědomí je cesta proti proudu. Orla i s PKN vynechávám a budu tankovat jinde.
Ano, to je zcela legitimní způsob vyjádření nesouhlasu, na který má každý motorista nezpochybnitelné právo 🙂
Konkurence na českém trhu je naštěstí slušná, takže alternativních možností, kde natankovat, je dost.
Ano, alternativa je – rovnou jezdit na benzin do Polska. Tam ta orlice při pohledu na čísla na stojanu nikoho iritovat nebude.
Nejezdili náhodou Poláci v posledních měsících kvůli ceně spíš na naše pumpy? (aspoň po znovuzavedení daně, která ceny pohonných hmot v ČR znovu táhne nahoru, tedy spíše na „standardní evropskou úroveň“).
* do znovuzavedení
Proč by to dělali? Při nejhorším to bylo krátkou dobu stejné, takže pokud jste viděl Poláka tankovat u nás, tak jedině proto, že by už domů nedojel.
Asi tak, nikdy sem sice Benzinu nijak zvlášť nepreferoval, ale ani neměl nic moc proti, službama zcela srovnatelná s Shellkou, OMV i MOLem, ale teda k Orlenu se mi chtít jezdit moc nebude..
A vite ze drtiva cast paliv alespon v Cechach je stejne z rafinerii – co patri Unipetrolu RPA?
Takze palivo stejne…jen jine logo na totemu
Reagoval jsem na brand, tradiční a osvědčenou 🇨🇿 značku 🤷♂️
ja teda nevim, jestli vam to dochazi, ale ta „benzina“ je uz docela dlouho orlen, jen to nemeli napsany na strese a na totemu…
Vím o tom samozřejmě, šak mě mrzí jen ta značka, firma je mi vcelku jedno, stejně jako původ benzínu, abych odpověďel i na dotaz kolegy.. neberu to ryze racionálně a prostě jako člověk, co vyrůstal ve zdejší kotlině v době kdy nic jiného než Benzina nebylo, mám k té značce nějaký emocionální vztah.. 🙂
Ze je to marketingove asi blbost zariznout starou tuzemskou znacku, o tom zadna, ale nemeni se nic
To sice ano, ale stále tam bylo napsáno BENZINA
Dochází… přečtěte si znovu článek. Reakce na celkový rebranding a zrušení známé značky 🤷♂️
Po napsání příspěvku jsem došel jsem až sem a jsem rád, že můj názor , který jsem napsal nesdílím sám.
národní patriot a neumí ani mateřský jazyk 😀