Prosím, prosím… Nedalo by se vyshánět (rozumějte nemá to někdo v šuplíku k dispozici) znění podmínky na parametry chlazení trakční baterie co je tak max. na 10 – 12 kiláků. Díky, O.
chlazení je potřebné, jinak to snižuje životnost baterie.
Vedle v Bílině se SOR EBN 11 by mohli vyprávět, jaká je životnost nechlazené baterie. Pravda v BUSu, ale ten má zase větší kapacitu, takže se nevyjede tolik cyklů.
Mě by zajímalo jak dopadla soutěž na trolejbusy ve Zlíně. Konec pro podání nabídek už proběhl a od té doby nejsou žádné informace!
Já si myslím že opět zrušením…
Prosím, prosím… Nedalo by se vyshánět (rozumějte nemá to někdo v šuplíku k dispozici) znění podmínky na parametry chlazení trakční baterie co je tak max. na 10 – 12 kiláků. Díky, O.
chlazení je potřebné, jinak to snižuje životnost baterie.
Vedle v Bílině se SOR EBN 11 by mohli vyprávět, jaká je životnost nechlazené baterie. Pravda v BUSu, ale ten má zase větší kapacitu, takže se nevyjede tolik cyklů.