SŽ má další razítko k elektrizaci lokálky u Plzně, stavbu odložila na příští rok
Stanice Heřmanova Huť. Pramen: Správa železnic
Stavba bude termínově navázána na modernizaci trati Plzeň – Domažlice – státní hranice SRN.
Stavba bude termínově navázána na modernizaci trati Plzeň – Domažlice – státní hranice SRN.
Pořád něco opravují,ale že by stavěli,to ne.
Přitom na Plzeňsku je tolik lokalit,kde by mohli udělat trať.
JES jednotlivé správní úkony nenahrazuje, ale koncentruje, a to ještě ne všechny. Bylo by fajn ho do budoucna dotáhnout do konce, jelikož teďka jednak existuje x vyjímek hlavně co se týče ochrany přírody a navíc neobsahuje správní rozhodnutí k samotnému provozu stavby. Navíc ta agenda je od vod po ovzduší tak roztříštěná, že to fakticky dělá x lidí na x správních úřadech. Centralizace pro podobné prioritní (veřejné) stavby by nebyla na škodu.
To je jak dráty na Rudu, furt se o tom mluví, ale nic se nedělá.
Chce si to přečíst článek, když už máte nulovou představu o přípravě stavby.
Snad se v Heřmanově Huti počítá v rámci stavby také s alespoň jednou manipulační kolejí… když už chceme podporovat tu železniční nákladní dopravu 🙂
Co tam chcete vozit? Kovový šrot? Palivové dříví? Uhlí? Já jako ucelené vlaky a nebo hezky po jednotlivých vagónech?
Byl jste tam někdy?
Nechápu ty délky nástupišť – v nácestných zastávkách 60 m a v Heřmanově Huti 120? Nebo je to míněno 2 × 60?
Teď se v článku píše o dvojici vnějších nástupišť. Zřejmě pro případ že se tam někdy potkají dvě soupravy.
Dvojice se tam píše od začátku, ale mě nedává smysl ta délka 🙂
Na ministerstvu prokrastinace by měli ze SZ radost
Vy jste hned ráno nějaký urputný, odložte si! 🙂
Co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a máš dva dny volna!
Prostředky od SFDI na rok 2025 jsou bezedné? Kapacita projekčních firem nekonečná? Máte vůbec představu, kolik projektů je momentálně v chodu a jsou daleko důležitější a nakolik z nich jsou aktuálně peníze? 😉
Tohle bych neviděl na peníze, ale na zpoždění navazující stavby, která má dodat dráty do Plzně.
Přesně tak. Je zbytečné mít napřed dva roky výluky Nýřany – HH a pak další dva roky Plzeň – Nýřany, když to jde udělat najednou.
Časově ano, fakticky-tolik stavebnich kapacit najednou není
Rozhodně je v ČR k dispozici dostatek stavebních kapacit na to, aby se dokázaly dělat dvě stavby současně a k tomu ještě i jiné po republice.
Nejsme ostrov… Jsou Poláci, Slováci…
Ne. Všichni jsme úplně odstřihnutí od okolního světa a nemáme tušení, kolik skutečně prospěšných (tedy takových, které opravdu přinespu výrazné zkrácení jízdní doby a vyšší kvalitu cestování) projektů na železnici je momentálně v chodu (čtu: v realizaci / výstavbě). A necpěte mi dokolečka IV. koridor nebo trať do Uničova. Za prvé je to žalostně málo a za druhé mi to, jakožto obyvateli Liberecka, nepřináší naprosto žádný užitek.
Ani za poslední roky tomu nebylo jinak.
Navíc trať do Uničova rozhodně nebyla zmodernizována ideálně – viz zachování plné jednokolejnosti + „zatím“ 3 kV ss.
Jako že by bylo lepší tam udělat střídavý ostrov? Aby to bylo provozně i stavebně dražší?
Proč by to mělo být provozně a stavebně dražší?
Brno -Přerov
Velký Osek Choceň
Plzeň – Domažlice- Německo
Kolín – Lysá – Děčín
Otrokovice – Vizovice
Plzeň – České Budějovice
Ostrava – Frýdek-Místek – Frenštát
Praha- Kladno
Atd.
A na rok 2026 bezedné budou?
V čem byl v roce 2023 neznámý stav pro rok 2025?
A jak to bude po roce 2030, až se budou budovat stovky kilometrů VRT zaráz? To bezedné budou/nebudou?
Bezwdne samozřejmě nebudou, bude se stavět na co peníze budou, zbytek se zase odloží, co na tom nechápete?