SŽ má další razítko k elektrizaci lokálky u Plzně, stavbu odložila na příští rok

Stanice Heřmanova Huť. Pramen: Správa železnicStanice Heřmanova Huť. Pramen: Správa železnic

Stavba bude termínově navázána na modernizaci trati Plzeň – Domažlice – státní hranice SRN.

Odebírat
Upozornit na
guest
26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin

Pořád něco opravují,ale že by stavěli,to ne.
Přitom na Plzeňsku je tolik lokalit,kde by mohli udělat trať.

Rei

JES jednotlivé správní úkony nenahrazuje, ale koncentruje, a to ještě ne všechny. Bylo by fajn ho do budoucna dotáhnout do konce, jelikož teďka jednak existuje x vyjímek hlavně co se týče ochrany přírody a navíc neobsahuje správní rozhodnutí k samotnému provozu stavby. Navíc ta agenda je od vod po ovzduší tak roztříštěná, že to fakticky dělá x lidí na x správních úřadech. Centralizace pro podobné prioritní (veřejné) stavby by nebyla na škodu.

Ares

To je jak dráty na Rudu, furt se o tom mluví, ale nic se nedělá.

Pryž

Chce si to přečíst článek, když už máte nulovou představu o přípravě stavby.

Aaabbb

Snad se v Heřmanově Huti počítá v rámci stavby také s alespoň jednou manipulační kolejí… když už chceme podporovat tu železniční nákladní dopravu 🙂

František

Co tam chcete vozit? Kovový šrot? Palivové dříví? Uhlí? Já jako ucelené vlaky a nebo hezky po jednotlivých vagónech?

Ares

Byl jste tam někdy?

Kubrt

Nechápu ty délky nástupišť – v nácestných zastávkách 60 m a v Heřmanově Huti 120? Nebo je to míněno 2 × 60?

Twix

Teď se v článku píše o dvojici vnějších nástupišť. Zřejmě pro případ že se tam někdy potkají dvě soupravy.

Kubrt

Dvojice se tam píše od začátku, ale mě nedává smysl ta délka 🙂

Juhhu

Na ministerstvu prokrastinace by měli ze SZ radost

Svojšín

Vy jste hned ráno nějaký urputný, odložte si! 🙂

Pezos

Co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a máš dva dny volna!

Oldřich Sládek

Prostředky od SFDI na rok 2025 jsou bezedné? Kapacita projekčních firem nekonečná? Máte vůbec představu, kolik projektů je momentálně v chodu a jsou daleko důležitější a nakolik z nich jsou aktuálně peníze? 😉

Michal M

Tohle bych neviděl na peníze, ale na zpoždění navazující stavby, která má dodat dráty do Plzně.

Petr Šimral

Přesně tak. Je zbytečné mít napřed dva roky výluky Nýřany – HH a pak další dva roky Plzeň – Nýřany, když to jde udělat najednou.

Karel

Časově ano, fakticky-tolik stavebnich kapacit najednou není

Petr Šimral

Rozhodně je v ČR k dispozici dostatek stavebních kapacit na to, aby se dokázaly dělat dvě stavby současně a k tomu ještě i jiné po republice.

Michal M

Nejsme ostrov… Jsou Poláci, Slováci…

Jiří Šrámek

Ne. Všichni jsme úplně odstřihnutí od okolního světa a nemáme tušení, kolik skutečně prospěšných (tedy takových, které opravdu přinespu výrazné zkrácení jízdní doby a vyšší kvalitu cestování) projektů na železnici je momentálně v chodu (čtu: v realizaci / výstavbě). A necpěte mi dokolečka IV. koridor nebo trať do Uničova. Za prvé je to žalostně málo a za druhé mi to, jakožto obyvateli Liberecka, nepřináší naprosto žádný užitek.
Ani za poslední roky tomu nebylo jinak.

xyz

Navíc trať do Uničova rozhodně nebyla zmodernizována ideálně – viz zachování plné jednokolejnosti + „zatím“ 3 kV ss.

Pryž

Jako že by bylo lepší tam udělat střídavý ostrov? Aby to bylo provozně i stavebně dražší?

Kubrt

Proč by to mělo být provozně a stavebně dražší?

Pryž

Brno -Přerov
Velký Osek Choceň
Plzeň – Domažlice- Německo
Kolín – Lysá – Děčín
Otrokovice – Vizovice
Plzeň – České Budějovice
Ostrava – Frýdek-Místek – Frenštát
Praha- Kladno
Atd.

xyz

A na rok 2026 bezedné budou?

V čem byl v roce 2023 neznámý stav pro rok 2025?

A jak to bude po roce 2030, až se budou budovat stovky kilometrů VRT zaráz? To bezedné budou/nebudou?

Pryž

Bezwdne samozřejmě nebudou, bude se stavět na co peníze budou, zbytek se zase odloží, co na tom nechápete?