posily_do_teamu

Švýcarské dráhy čekají růst cestujících na železnici v okolí Curychu o desítky procent, hledají další zázemí

Jednotka Stadler FLIRT Evo pro SBB. Foto: SBBJednotka Stadler FLIRT Evo pro SBB. Foto: SBB

SBB mají vyhlídnuté prostory v Schaffhausenu, kde město počítá spíše s byty.

Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
VRTjecesta

Tohle je úplně jinej vesmír.

Karl vB.

Strategické plánování budoucího zázemí – v roce 2025 pro léta 2035-50. O takovém časovém předstihu si můžeme nechat zdát.

mlokXCM

A co „metro S“? Vždyť to se plánuje právě s ohledem na rostoucí provoz právě kolem roku 2050.

Adam Ř

To sice jo, a je to dobře, ale to je trať – ty se vždy plánují déle, než zázemí (linie vs jedno místo, vazby na zástavbu vs kdekoliv u trati). Naopak depa (třeba pro VRT) se plánují spíš na poslední chvíli a po různou se hledá, kde to tak prdnout

tarten

Na poslední chvíli nebo v pravý čas?

tarten

To vůbec není pravda. Přinejmenším Praha a Pražská metropolitní oblast se plánuje v perspektivě 2050, případně s výhledem na 2070. Také VRT má plán s výhledem k symbolickému roku 2050. Jestli o tom plánování moc nevíte, chyba bude spíš u vás.