Tak tranzit na Jince, pojede určitě přes Rpety. Naposledy jsem cestou z PB do Hořovic (20minut) potkal 25 kamionů. Pokud uhnou na obchvat, tak zpátky k zámku nepojedou a jet přes bránu Brd okolo papírny, to udělá jen šílenec anebo kdo tam zabloudí. Takže Rpety budou šílet.
To myslíte vážně, vždyť u papírny se minulý měsíc zase utrhla krajnice pod kamionem. Jak to chcete dostat do Čenkova? Pokud jim zavřete všechny cesty, tak oni zavřou také.
Tak za papírnou by si to spíš zasloužilo zákaz vjezdu nad 3,5t Nebo snad konečně někdo odkope kus Ostrého a tu silnici tam rozšíří a náhon přendá?? Takto to vypadá, jako kdyby měl z D5 jet po 114 na Dobříš odtud po D4 na Skalku, pak po I/18 a u Nealka uhnout na 118 do Čenkova. No ono ale stejně už jednou chystali odchod, právě kvůli nevyhovující infrastruktůře tady v středočeských Sudetech. Jsem také zvědav na vývoj v Bobcatu, který postavil fabriku v Mexiku, kvůli levným energiím a pořád čeká na tu spojku od D5, kde si teď postavil alespoň… Číst vice »
Obchvat Lochovic je i územním plánu Lochovic. Je tam územní rtezerva pro silnici II/118 Od Obory za nádražím ke hřbitovu a potom podél lokálky a za statkem se napojuje na silnici na Libomyšl. Spojka dále vede nahoru k Neumětelům a s obchvaty Hostomic a dalších obcí vede v trase II/114 na obchvat Dobříše a na D4. To samé šikmý podjezd v Čenkově pod tratí, který bykl v EIA STC874 a v nově soutěžené opravě II/118 již není.
Přesně tak, bavíme se o plánu. Ono to uplyne co by okem mrkl. Podívejte D4, která čekala na dokončení 35 let. A toto jsou jen silnice druhé třídy i když v případě 118 se jedná o degradovanou silnici I/30. Tady vše trvá dlouho. Dokončení drátů na Protivínce například také 40 let od zahájení a to kdoví jestli.
Toto se psalo před skoro sto lety.“Truchlivý obraz poskytují kraje středních Čech ve své jižní části a Českomoravská vysočina. Jsou to oblasti: Podtřemšínsko, Příbramsko, Sedlčansko, Podblanicko, Humpolecko, Polensko s připojením kraje odtud až k Brnu. Kraje ty se po desítiletí následkem hospodářského úpadku vylidňují a dnes vystěhovalectví z nich nabývá již hrozivého rázu. Činí dojem, že kraje ty jsou ve stavu umírání.“ Bohužel vnitřní Sudety, jak uvádí i pan ministr dopravy Kupka dodnes existují. Takže prostě desítky let jsou zde normální.
Městu to pomůže, už měl být dávno. Jen jsem zvědavá, kolik tranzitu, přinejmenším osobáků, to pak bude brát spíš přes Rpety než přes Lochovice.
Tak tranzit na Jince, pojede určitě přes Rpety. Naposledy jsem cestou z PB do Hořovic (20minut) potkal 25 kamionů. Pokud uhnou na obchvat, tak zpátky k zámku nepojedou a jet přes bránu Brd okolo papírny, to udělá jen šílenec anebo kdo tam zabloudí. Takže Rpety budou šílet.
Přes Rpety bude zákaz nad 3.5 tuny
Takže kamiony zpět do města a odbočit na téhle křižovatce doleva, když tam není vidět, no tak to gratuluji.A co na to PČR? https://mapy.cz/zakladni?pid=81903854&newest=1&yaw=4.098&fov=0.299&pitch=-0.070&x=13.9111361&y=49.8371188&z=18&ovl=8
Tam bude taky zákaz nad 3.5 tuny. Vše bude vyvedeno na Lochovice
To myslíte vážně, vždyť u papírny se minulý měsíc zase utrhla krajnice pod kamionem. Jak to chcete dostat do Čenkova? Pokud jim zavřete všechny cesty, tak oni zavřou také.
Nevím, kdo jsou oni… 🙂
Kostal a spol.
A co oni tak zavřou? Jako posmtu, že jejich kamion musí o 5 km dál kolem papíren? 😀 zase na druhou stranu nebude projíždět celými Hořovicemi
Tak za papírnou by si to spíš zasloužilo zákaz vjezdu nad 3,5t Nebo snad konečně někdo odkope kus Ostrého a tu silnici tam rozšíří a náhon přendá?? Takto to vypadá, jako kdyby měl z D5 jet po 114 na Dobříš odtud po D4 na Skalku, pak po I/18 a u Nealka uhnout na 118 do Čenkova. No ono ale stejně už jednou chystali odchod, právě kvůli nevyhovující infrastruktůře tady v středočeských Sudetech. Jsem také zvědav na vývoj v Bobcatu, který postavil fabriku v Mexiku, kvůli levným energiím a pořád čeká na tu spojku od D5, kde si teď postavil alespoň… Číst vice »
Navíc tady máte nově Ceasary tyhttps://cs.wikipedia.org/wiki/CAESAR
Jestli ty 4 kruháče nejsou málo.
Tak jen nezaspat na vavřínech. Hned vedle čeká obchvat Lochovic a oprava II/118. No a třešnička na dortu spojka k D4.
Obchvat Lochovic v plánu vůbec není. A co myslíte tou spojkou?
Obchvat Lochovic je i územním plánu Lochovic. Je tam územní rtezerva pro silnici II/118 Od Obory za nádražím ke hřbitovu a potom podél lokálky a za statkem se napojuje na silnici na Libomyšl. Spojka dále vede nahoru k Neumětelům a s obchvaty Hostomic a dalších obcí vede v trase II/114 na obchvat Dobříše a na D4. To samé šikmý podjezd v Čenkově pod tratí, který bykl v EIA STC874 a v nově soutěžené opravě II/118 již není.
Jediné, co je v aktuálním plánu, je oprava 118
Bavíme se o ZÚR SK. Oprava 118 snad plán už není, ale už je v realizaci, tedy se soutěží. I když původní projekt Valbeku je dost osekán.
Podívejte se zde například je krásně vidět plánovaný kruháč před závorami v Lochovicích od Hořovic. https://gis.kr-stredocesky.cz/js/reg_up/
To se bavíme bohužel o horizontu 30-50 let…
Přesně tak, bavíme se o plánu. Ono to uplyne co by okem mrkl. Podívejte D4, která čekala na dokončení 35 let. A toto jsou jen silnice druhé třídy i když v případě 118 se jedná o degradovanou silnici I/30. Tady vše trvá dlouho. Dokončení drátů na Protivínce například také 40 let od zahájení a to kdoví jestli.
Toto se psalo před skoro sto lety.“Truchlivý obraz poskytují kraje středních Čech ve své jižní části a Českomoravská vysočina. Jsou to oblasti: Podtřemšínsko, Příbramsko, Sedlčansko, Podblanicko, Humpolecko, Polensko s připojením kraje odtud až k Brnu. Kraje ty se po desítiletí následkem hospodářského úpadku vylidňují a dnes vystěhovalectví z nich nabývá již hrozivého rázu. Činí dojem, že kraje ty jsou ve stavu umírání.“ Bohužel vnitřní Sudety, jak uvádí i pan ministr dopravy Kupka dodnes existují. Takže prostě desítky let jsou zde normální.