Středočeský kraj rozšiřuje poptávkovou dopravu, mikrobusy obslouží Kouřimsko
PID Haló v Českém Brodě. Foto: Zdopravy.cz/Ondřej Kubala
Další rozšiřování nastane až se změnou legislativy.
Další rozšiřování nastane až se změnou legislativy.
Bylo někdy uvažováno, že by systém v budoucnu fungoval i o víkendech celodenně? Nikde jsem to nezaznamenal.
Za doktory, na urad a nebo do skoly se o vikendech moc nejezdi
To snad systém po večerech taky neřeší, ne…?
A nestálo by za to zavést normální linku v časy kdy se objednává nejvíce?
Pokud by v nějaký čas jezdil stále dostatečný počet cestujících, tak ano. Ovšem pozor na to, že taková linka musí mít stálou trasu, takže by zavedení negativně dopadlo na ty, kdo jezdí jinam, ale necestují pravidelně.
Ano, tohle dává, na rozdíl od mnoha lokálek, smysl.
Jen počkejte, za chvíli Vám to tu spočítají. Já si osobně myslím taky, že tudy vede cesta.
ale pozor, taky bude těžký kalibr! autonomní šukafon!
https://www.idnes.cz/hradec-kralove/zpravy/zeleznice-autonomni-vlak-azd-dolni-bousov-kopidlno-testy.A250128_133954_hradec-zpravy_tuu
Ano a poslední míle doletí k “ vašemu domu“
Bude se to muset ještě vyladit, aby se nesrazil takový sukafon s nějakým konkurenčním.
Jo jo. Za jak dlouho to dá „autonomní šukafón“ z Českého Brodu do Kouřimi, ať zůstaneme na kolejích?
Je to prakticky jediná železniční dopravna, která je v nabídce PID Haló…
Ne, pěkně do polí, pak se jako artista vyloupnout někam půl metru nad zem a pak čekat na spoj zpátky… Ideálně tak za 200czk za kilometr a aby to mělo motor že stary LIAZky a kouřilo jak z reklamy na rakovinu.
Za Kouřimskou lokálku se nikam „do polí“ vážně nemusí, pokud tedy nepočítáte Bošice (které ale rozhodně nejsou rozhodující pro celou trať). A těch „půl metru nad zem“ už za chvíli také nebude platit, jelikož tam v dohledné době budou jezdit RS1.
do Kouřimi jezdí nějakej šílenec vlakem ?
Proč šílenec? Je to normálně použitelné spojení. A rozhodně mnohem lepší, než se kodrcat jakýmkoli autobusem po úzkých a rozbitých silnicích, které jsou všude kolem. Navíc od letošního GVD se použitelnost vlaku ještě zlepšila díky rychlejší možnosti spojení z Prahy do Peček.
Tam je akorát nešikovné, že dosud končí spoje kdesi na okraji. Protáhnout koleje někam k mostku, zhruba k čerpací stanici pro automobily, bylo by to hned příjemnější. To jsou ty rozhodující poslední stovky metrů. Pravda, sem tam nějaké zrychlení cestou, kde to jde, by také neuškodilo. Silnice stavíme a překládáme bez problémů, Kouřim také není úplná vesnice, přípoj k poměrně rychlé trati v Pečkách je výhodou. Polotaxi do malých vesnic, pokud je necháme dále vylidňovat, proč ne, ale měl by to být doplněk stabilní síti. Ostatně teď to také neslouží primárně k cestě do Kouřimi.
Na okraji to sice je, ale autobusák také není úplně v centru (a linka 662 jinde než na autobusáku v Kouřimi nestaví). Když to vezmete z náměstí, je to asi tak 500 vs 1000 m, což není zas tak velký rozdíl. Ale záleží na tom, kam člověk zrovna potřebuje.