Stavební stroj poškodil trolej na Smíchově. Provoz obnovili po několika hodinách
Nádraží Praha-Smíchov. Foto: PID
Některé vlaky končí na Smíchovském nádraží, jiné jsou vedeny objízdnou trasou.
Některé vlaky končí na Smíchovském nádraží, jiné jsou vedeny objízdnou trasou.
A hlavně v blízkosti troleje pod napětím se motaji takovéhle jeřáby?? A co na to bezpečnost práce!?
Když stavební firma něco fungujícího poškodí, může za to SŽ dát smluvní pokutu?
Resp. je ze strany SŽ vyvíjen nějaký tlak na to, dávat si pozor? Připadá mi, že nějaké poškození fungující infrastruktury je součástí snad každé stavby na železnici, u některých se to děje i opakovaně…
Šéfe, mně se asi něco nepovedlo…
Dnes mají legendy svůj den. Trať 171 a čerstvě taky kamion a přejezd ve Studénce. Protentokrát je to bez ztrát na životech a vlacích, pouze utrpěly závory.
Hlídejte zubačky. A místa, kde se občas objevuje kamení, asi přírodní jev.
Nějak ty neveselé příběhy z provozu na této trati a setsakra důležité linky S7 neberou konce a přinášejí nová a nová překvapení. Někdo neudrží smích nebo baví lidi okolí nápaditými komentáři, jiný metá blesky, že to zase nejede. (Grandiózní finále ovšem obstará rezavá ikona opodál…až tam někdo do něčeho lehce ťukne.) Tak snad najede nějaká NAD, začíná špička a 244 z přesměrovaného náporu umí rupnout velice snadno. Někdo už určitě počítá, dle hesla, že nejlepší je být připraven na vše, počty autobusů (a řidičů) na zvládnutí totální náhradky: kyvadla, zrychlenky, něco přes Černošice, něco horem přes Jíloviště do Všenor… a… Číst vice »
Bordel nic jiného nedávají pozor ty firmy a potom to vypadá
Železniční zakázky nějak vyhrávají ty samé firmy a jsou dražší než obdobný stavby na silnici, tak nějakou extra přirážkou za kvalitu to asi nebude.
Dražší to bude zřejmě tím, že na silnici se nestaví zabzař, sdelzař, silnoproudé technologie, trakce a další…..
Firem, které toto mohou provádět je prostě pár, silnici postaví každý Pepík z Horní Dolní.
SŽ se svými dodavateli – sarkasticky řečeno – intenzivně pracuje na marginalizaci drážní dopravy na trati 171 na všech možných frontách. Nejen že stavařům ve všech požadavcích vyhoví, dopravcům pak jednoduše odejme kapacitu dráhy a kaštane dělej si co chceš. Co deset dnů to jiný jízdní řád… prostě i ta kolona na D5 před Prahou má předvídatelnější dopady na cestu, nežli použití vlaku na této trati. Tristní stav organizování drážní dopravy pak podtrhne stavař a aby toho nebylo málo, tak – jak čtu níže (nevím jestli to řekla jen čtu) – celou situaci podtrhne tisková mluvčí tím, že přizná, že… Číst vice »
Vida, most vydrží zase o něco déle. 🙂
Doufejme, že most bude během dočasného(?) přerušení provozu střežen. Historie už zaznamenala případy krádeží mostních konstrukcí. Pravda, šlo o mosty menší, bez památkové ochrany a mimo laskavou pozornost organizace UNESCO. Ale poberta, jenž je schopen ukrást most, by si nejspíše ikonickým panoramatem ani kulturním dědictvím hlavu nelámal. Ostatně nýtovanou památku by třeba od lupičů koupil nějaký výstřední sběratel.
Kéž by. Lukačovič může rozbít prasátko.
Mluvčí SŽ uvedl, že dle přítomného statika je stav vedení katastrofální a je potřeba jeho okamžité výměny.
Jako výměna statika? 😀
Každopádně tenhle už skončil. Takového statika nikdo nepotřebuje 😁
Nešlo by se „dotknout“ i toho rezavého mostu přes řeku?
To by reakce dotčených institucí a organisací zněly asi dosti dotčeně. 😀
Ať si znějí jak chtějí, hlavně ať už tam postaví něco nového, co vydrží dalších 100 let bez pravidelného přenýtovávání.
Hlavně jestli ta trolej ho vlastně nedrží pohromadě. 😀 Ostatně bál bych se i lomu kolejnice 😀
Jak může trvat oprava po „dotknutí se“ jednotky dnů? To se tím dotykem porušily i základy a bude se muset betonovat nová patka? I tak bych tedy doufal, že vzhledem k důležitosti nádraží a celkové rozkopanosti všeho bude možné tam udělat nějaké provizorní řešení…
Má se stavět nová brána.
Tak to asi byl výraznější dotyk.
Spíš povolil napnelismus. 🙂
To „dotknutí se“ troleje je stejně roztomilý eufemismus, jako to „malé vykolejení“ před pár dny.
Tipoval bych, že se v rámci kontroly „na něco přišlo“.
Třeba že dotčený bludný proud vysmahnul důležité rezové vrstvy dotčené konstrukce?
Jednalo se o prvky ze speciální nosné rzi.
Aby toho nebylo málo, v pátek večer začíná výluka Radotín-Dobřichovice. Půjde se z jednoho omezení do druhého.
Skvělé zjištění, že se vlastně čirou náhodou přišlo na to, že je to celé na zhroucení.
To by nebyla na české železnici stavba, kdy by externí firma neprokopala kabely, nestrhla dráty nebo neotevřela bagrem vlak. Kdy to skončí??? Kabely už prokopla, dráty strhla, už ji jen zbývá otevřít vlak…
Já myslím, že akce montážní vlak na Výtoni je teprve před námi.
Já se tomu ani nedivím, silové mají být v určité hloubce obsypané pískem a fólie. Když je najdete drápem 10cm pod úrovní terénu beze všeho je něco špatně. Od zabezpečovacky jsou kolikrát hozené v pěšunku a místy přesypane štěrkem. Voda v plastu bez vodiče je taky dobrá chuťovka, ještě když je jinde než v plánech. O tom co je CETINu vůbec radši nemluvím to je taky sázka do loterie.
„Otevření“ vlaku 2x Cheb, 1x Lovosice a Poříčany,…. Není možné si všechno pamatovat.
Tak už rovnou s tou opravou vyměňte i ten most …
Zatím jen zkouška toho, až to vzdá i památkově chráněný most a mezi Smíchovem a Vyšehradem se provoz zastaví zcela.
Dvoukolejka Kačerov – Vršovice se nám přibližuje?
Dvojkolejka Kačerov – Vršovice zřejmě jedině přes Malešice, Běchovice, Kolín, Pardubice, Brno, Havlbrod, Kolín, VOsek, Vysočany, Hlavák. Kratší dvojkolejné spojení je v nedohlednu