Stavba opravárenské haly Českých drah v Chebu je ve třetině, práce se nyní přesunou do interiéru

Stavba nové opravárenské haly ČD v Chebu. Zdroj: ČDStavba nové opravárenské haly ČD v Chebu. Zdroj: ČD

Podle dopravce se po dokončení nové haly budou vlaky vracet do provozu rychleji.

33 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Potůček

Opravdu má onen jeřáb MINIMÁLNÍ nosnost 12,5t? Myslím, že by se patřilo opravit to na maximální nosnost 12,5t.

Dusmor

A hlavně to nebude jeřáb portálový, ale bude to jeřáb mostový. Na fotkách jsou vidět nosníky jeřábové dráhy na horní straně sloupů. Velikostně odpovídají těm 12,5 t.

Sáček

mostový jeřáb je hodně matoucí termín

126975

Interjety po ztrátě linky do Chebu půjdou do Prahy a budou spolu s CJ a RJ na jednom místě.

Apollo 17

„„Cheb představuje jediné Středisko údržby ČD v Karlovarském kraji. Díky investicím do nové haly bude údržba koncentrována do jednoho místa, čímž dojde k výraznému zefektivnění údržbového procesu a snížení nákladů“
Když je jediné, tak už se více „koncentrovat “ nemůže. 🙂
A pokud přijde ČD o rychlíky Praha- Cheb, co tam budou ČD udržovat?

Aaabbb

Vozidla pro regionální dopravu v Karlovarském kraji?

Středohor

Regiopantery a sharky se už teď udržují a opravují v Plzni. Leda že by sem část z Plzně přesunuli. I tak se zde ale hlavně počítalo s Interjety. Osobně to na mě také působí jako tunelování ČD v přímém přenosu ( jak kdysi řekl ministr Dan ťok skrze lokomotivy řady 380 )

Sáček

Myslím že vůbec nevíme, jak to bude a spekulování je vymýšlení si. V následujících letech půjde dost peněz i do jiných hal po republice, takže logicky v rámci ČR dojde v nějaké míře k celkové proměně údržby.
Opakovanou chybou Čechů je, že od svého rybníčku se dokáží rozhlédnout jen k nejbližšímu kopečku.

Oleeee

Co je ti po tom co tam budou udržovat.jo a Arriva to ještě nemá podepsané

Kamil Novotný

Tak teď už jen vymyslet, co se tam bude opravovat, máme halu, nemáme výkony.
V hale se měly dělat IJ, děčínský pantery, vozy na Klatovy a Pesy .. No tak moc už toho nezůstalo…

Sáček

Kupka nedávno řekl že ČD mají zlepšovat svou finanční situaci a nabízet své údržbové a opravárenské kapacity i jiným. Je rok 2025

Zlámalík

Až by se vysoutěžily výkony, zas byste řval, že není hala.

Vesper

Hezkou halu tam pro Arrivu staví.

Plecháč

Interjety z Ex6 tam moc dlouho nevydrží, na R15 je smlouva do 2029, tak uvidíme…

Lukkyn

Už do roku 2034

Ústečan

Zdroj?

Náhodný Kolemjdoucí

Tak nic, moc dlouhé na vložení.

Ústečan

Už jsem si to našel, děkuju. Kromě R15 je tam do roku 2034 i Ex3 a Ex5

Kimi

Tržnice Dragoun, detašované pracoviště

Sáček

Proto je modrá

Blzx

Teda sice je to jen hala, ale i ta se dá udělat z venku trochu pohledněji. Tohle se moc nepovedlo, škoda

Karl vB.

Počkejte, až to bude hotový celý, třeba to vude vypadat líp, než tenhle polotovar.
Já bych si přiložil trochu jiný pohled:
Podle mně může být hala klidně strohá a esteticky nezáživná (je to opravna vagonů), ale rád bych viděl to, že za rok dva tam okolo nanastane rozvoj typu dodatečná bouda – budka – boudička, kontejner, Unimo-buňka a vedle toho hromada netříděného bince.
V Česku umíme sice postavit, ale pravidelná účinná údržba čehokoliv a udržení pořádku je skoro sprosté slovo.

Petr Hanák

Polotovar nepolotovar, tento jakože ČD motiv zbarvení už lze nyní označit jako nevhodně zvolený.

Sáček

Šmoulí domeček, tyhle barvičkové haly obecně působí lacině, je rok 2025, pro označení ČD stačil ten tmavě modrý pruh v přízemní části, vždyť tam bude stát desítky let (ale mohlo to být i horší, kdyby ČD měly jinou korporátní barvu)

Bez přezdívky

Paráda, slušné pracovní prostředí je základ. A je jím i mzda, slušné zaměstnance je třeba pořádně zaplatit. Pak to bude fungovat parádně.

Středohor

Napřed se musí narodit, vyrůst, dospět, vystudovat, zaučit. Kolem roku 1950 se narodilo přes 230 tisíc dětí, V polovině 70. let se rodilo přes 190 tis dětí. Po roce 2000, tedy ti kteří dnes končí školy a mohli by nastoupit. Tak těch už bylo pod 100tis. O ty se ČD přetahují s dalšími „nezaplatiči“ SŽ zde shání zabezpečovací techniky, elektromontéry, strojvedoucí na MUV, MVTV. Do toho jsme na německé hranici.

genius152

2024 je odhad 84 tisíc narozených.

To za 9 let se nemusí narodit nikdo, půjde-li to tímhle tempem ..
A matematika/fyzika se nedá okecat, musí se vysedět.

Sáček

To jsou zvláštní žvásty. Kde čísla berete a proč tak výběrově. Území dnešní ČR: 1950 – 185 tisíc. Porodnost ve vlnách stoupá a klesá. Vliv má stav ekonomiky. Že to jde jen jedním směrem je teda fabulace. 1960 a 1987 130 tisíc. Ve 2008 120 tisíc. Rok 2000 stejný jako 2023.
My jsme na něm. hranici, no k nám zase jdou z V směru, třeba kolegové ze Slovenska, to už ale není o porodnosti.

Středohor

O tom Slovensku bych pochyboval. Pokud Slováci odchází do zahraničí za prací, tak chtěji do Kanady, Švajcarska, Anglicka, Rakúska. V ČR maximálně Praha, Plzeň, Brno, Ostravsko a obce s přeshraničními vazbami. Už to není jako za Československa že by přicházeli do průmyslových oblastí Ústecka, Mostecka, nebo Sokolovska, nebo do měst s vojenskými posádkami.

Sáček

pravda

El Barto

Jen pro pořádek: Ta čísla z roku 1950 a ze 70. let platí pro jaké území? Ať srovnáváme srovnatelné a nepočítáme i ty narozené na území dnešního Slovenska. Je mi jasné, že to bude stále víc, než dnes, ale třeba ne o tolik.

Středohor

Bral jsem to z ČSÚ , myslíte že ty starší ročníky budou v rámci celého tehdejšího Československa? Mám za to že to je jen dnešní Česko.