Stavba opravárenské haly Českých drah v Chebu je ve třetině, práce se nyní přesunou do interiéru
Stavba nové opravárenské haly ČD v Chebu. Zdroj: ČD
Podle dopravce se po dokončení nové haly budou vlaky vracet do provozu rychleji.
Interjety po ztrátě linky do Chebu půjdou do Prahy a budou spolu s CJ a RJ na jednom místě.
„„Cheb představuje jediné Středisko údržby ČD v Karlovarském kraji. Díky investicím do nové haly bude údržba koncentrována do jednoho místa, čímž dojde k výraznému zefektivnění údržbového procesu a snížení nákladů“
Když je jediné, tak už se více „koncentrovat “ nemůže. 🙂
A pokud přijde ČD o rychlíky Praha- Cheb, co tam budou ČD udržovat?
Vozidla pro regionální dopravu v Karlovarském kraji?
Hezkou halu tam pro Arrivu staví.
Interjety z Ex6 tam moc dlouho nevydrží, na R15 je smlouva do 2029, tak uvidíme…
Už do roku 2034
Zdroj?
Teda sice je to jen hala, ale i ta se dá udělat z venku trochu pohledněji. Tohle se moc nepovedlo, škoda
Počkejte, až to bude hotový celý, třeba to vude vypadat líp, než tenhle polotovar.
Já bych si přiložil trochu jiný pohled:
Podle mně může být hala klidně strohá a esteticky nezáživná (je to opravna vagonů), ale rád bych viděl to, že za rok dva tam okolo nanastane rozvoj typu dodatečná bouda – budka – boudička, kontejner, Unimo-buňka a vedle toho hromada netříděného bince.
V Česku umíme sice postavit, ale pravidelná účinná údržba čehokoliv a udržení pořádku je skoro sprosté slovo.
Polotovar nepolotovar, tento jakože ČD motiv zbarvení už lze nyní označit jako nevhodně zvolený.
Paráda, slušné pracovní prostředí je základ. A je jím i mzda, slušné zaměstnance je třeba pořádně zaplatit. Pak to bude fungovat parádně.