Stát rozhýbal mýtného oslíčka. V dubnu vybral meziročně o třetinu více
Nová přeložka odvede kamiony z obce Dasný. Pramen: CzechToll
Rekordní byl už březen, kdy ve dvou termínech sazby vzrostly.
Rekordní byl už březen, kdy ve dvou termínech sazby vzrostly.
A příští rok zatřepat z oslíčkem ještě více, jsme tranzitním státem, a tomu musí odpovídat poplatky. Také stále dokola to píšu: Vážit, vážit, vážit, vážit, …. Tady se producírují kamíóny, které normálně již prostým pohledem jsou mnohem těžší, než je povoleno. A zvýšit pokutu za neumožnění vážení, nebo prostě nepovolit takovému kamiónu pokračovat v cestě.
Zvednout mýtné.
Už jsou zpoplatněné všechny silnice, přednostně čím nižší třídy, tím na kilometr více, a ideálně ještě s extra příplatky za místa nebo časy obvyklých kongescí…?
Pak mě vzbuďte.
Já jsem zvědav, jak stát naloží s tím, že by (jakékoliv) výnosy z „klimatickýcjh“ poplatků, jako zde ty za CO2, měl výhradně a cíleně reinvestovat do klimatických opatření a ne to hodit na jednu hromadu v rozpočtu a rozfofrovat za cokoliv.
Mýto je příjem SFDI, tak snad nebude problém to obratem vyúčtovat jako příspěvek SFDI na elektro-cosi.
Ne takto to nefunguje.
Ne, do zeleznice jde penez skutecne az moc a neni to videt. Vic penez tomu nepomuze. Ty zeleznici nejvic skodi SZ a treba i vedeni CD, kterymu vadi, ze objednatel by ty vlaky na 10+ let chtel treba ve svych barvach.
Proč do toho motáte železnici?
Můžou budovat nebo podporovat i silniční projekty. Třeba nabíječky. Je toho kopec.
Jsem pro, ale SR má principiálně rozděleny příjmy a výdaje, v podstatě nijak nesouvisí. To cesta není.
SDFI ovšem je vyčleněno, to uznávám, je to důležité z mnoha důvodů, které nejdou tady popsat, a i SDFI platí stejně jako u SR, že se nepropojují jednotlivé příjmy a výdaje.
Tak důležité je, že příjmy rostou. To, že se po nich nedá jezdit (zejména tu kolem Brna), je už naprosto podružné 😉
Lidem ze koukam neda zavdecit 🙂
kdyz se rozpadaj, tak nadavame
kdyz se opravujou, tak nadavame
kdyz se rozsirujou, tak nadavame
co maj podle tebe delat?
Určitě ne rozšiřovat 7 let v kuse.
Prvně třeba omezit kamiony. Ale bez těch nám zase nedovedou rohlíky do supermarketu. Asi to nemá řešení
vskutku 7 let?
Ano, toto je pouze první etapa, celkově počítali, že až ke Slavkovu to bude na 7-8 let. Přičtěme českou odchylku a jsme na 12.
Třeba opravovat rychleji a pořádně jako na západě?
Jako že by na 2-3 roky zavřeli celou D1?
To se tam děje?
No ukažte mi, kde byli schopni kompletně zrekonstruovat asi 200km dálnice za 2-3 roky, aniž by tu dálnici zavřeli … jsem zvědavý, fakt mě to zajímá.
A musí všichni jezdit povinně jen kolem Brna? Třeba nové úseky D35 jsou docela prázdné.
Rumunsko/Bulharsko/Madarsko/Srbsko/Turecko smer Mnichov je samozrejme rychlejsi a kratsi pres Viden a Salzburg, ale takove dvouhodinove stani pred Brnem taky neni k zahozeni… protoze tady se na rozdil od Rakouska muze fsecko…
No zda se, že zatím ano. Možná ne všichni, ale většina tranzitu balkán-říše jezdí právě kolem Brna.
To se za pět let změní
Ve státech, kde žel. doprava funguje, se vydávají na ní mnohonásobky. Bohatství můžeš rozdělit, chudobu nerozdělíš.
No a jak velká provize je určena pro PPF a vyšetřovaneho majitele Syneru p. Syrovátka? Je to veřejně známý parametr? A nebo skutečně platí, že za 10 let dostane 11mld a ani o korunu více? Viz: https://archiv.hn.cz/c1-66107340-mytne-v-cesku-pro-kellnera