Stačí jeden náklaďák a autobus se nevytočí. Zatáčku ve Vršovicích čeká rozšíření
Bělocerkevskou ulici ve Vršovicích čeká rozšíření. Zdroj: Mapy.cz

Kvůli úpravám se posune i přilehlý chodník.
Kvůli úpravám se posune i přilehlý chodník.
Tato úprava by měla smysl ve městě, kde platí v provozu nějaká pravidla a někdo vymáhá jejich dodržování. Zde funguje VIP pruh pro čur@ky s SUV, kteří se řítí hlava nehlava zvlášť přes přechod o 150m dál na který přes kolonu není vidět. Policie viděna 1x za cca 4 roky.
Pokaždé, když mám 150, 135, 136, 213, tak mi v tomto místě zatrne. Velká část řidičů osobních vozidel v levém pruhu tohoto oblouku prostě neumí jet za čárou na své straně. O náklaďáky snad ani tolik nejde, ty řídí často lidé, kteří předem tuší, že se tam s autobusem nevejdou. Občas tímto místem také náklaďákem sám jedu a vyhnout se s busem není při troše předvídání problém. Ale je chvályhodné každé zlepšení na silnici.
Pokud tam ovšem nenakreslí navíc vyhrazený cyklopruh, pruh pro cyklisty..nebo snad cyklopiktokoridor
Místa tam je na tramvajovou trať uprostřed. Ta reklamní věc: https://mapy.com/s/kavusuluva může uhnout a být na sloupu symetricky.
Vedle autobusu neni do te zatacky vhodne vjizdet ani v osobaku. Obcas tam jedu a prekvapive to vetsina ridicu chape.
Jinak me zaujalo, ze kvuli nepohodili aut a autobusu se bude krizovatka predelavat. Za rok 2024 tam v aute ani autobusu nikdo neumrel, zato tam neco v cervnu prejelo chodce a v rijnu nakladak cyklistku. S tim TSK predpokladam naopak nic delat nebude, ackoliv by toto rozkopani bylo idealni prilezitosti.
Šofér autobusu jede, protože někoho veze.
Šofér náklaďáku jede, protože něco veze.
Ani jeden z nich tam není pro zábavu, oba jsou tam pracovně, v rámci výkonu povolání.
Skoro to vypadá, že si myslíte, že chodci a cyklisté se na tuto křižovatku chodí bavit?
Už aby to bylo, je to tam fakt uzké.
Nebylo by lepší zatácku zrušit, vyřešit to jako na kolejích? Pokud je v Praze nějaká trať či vlečka nepoužitelná a zchátralá, tak se to vyřeší vytrháním.