Společnost Orlen Unipetrol Doprava završila obnovu flotily, převzala poslední Vectron

Modernizace vozového parku začala v roce 2017, kdy firma do flotily zařadila první Vectron.
Společnost Orlen Unipetrol Doprava završila obnovu flotily železničních vozidel, když převzala jedenáctou a poslední objednanou lokomotivu Siemens Vectron. Modernizace vozového parku začala v roce 2017, kdy firma do flotily zařadila první Vectron.
„Zařazením poslední lokomotivy Siemens Vectron završujeme jeden z největších investičních projektů v historii naší železniční dopravy. Díky těmto interoperabilním lokomotivám s nejmodernějšími technologiemi zvyšujeme spolehlivost, bezpečnost a ekologičnost našich přepravních služeb,“ uvedl šéf mateřské skupiny Orlen Unipetrol Mariusz Wnuk.
Vícesystémové lokomotivy Siemens Vectron MS pro Orlen Unipetrol Dopravu mají výkon 6 400 kW a běžnou provozní rychlostí 100 km/h v nákladní dopravě. Jsou mimo jiné vybaveny zabezpečovacím systémem ETCS a dálkovou diagnostikou.
„Díky těmto moderním univerzálním lokomotivám se nám podařilo zvýšit objem přepravených produktů a současně optimalizovat celkové náklady na provoz našeho vozového parku,“ doplnil Jaroslav Dvořák, jednatel společnosti Orlen Unipetrol Doprava.
Společnost Orlen Unipetrol Doprava se vedle přeprav chemických produktů zaměřuje také na spedici, pronájem železničních vozů, opravárenské a čisticí služby a na konzultační činnost. Její vlaky jezdí vedle střední Evropy například i do zemí Beneluxu nebo na Balkán.