Španělský CAF získal další velkou zakázku ve Francii. Dodá až 47 tramvají do Grenoblu
Tramvaj CAF Urbos v Besanconu. Foto: CAF

Nová vozidla nahradí modernizované tramvaje původem z 80. a 90. let minulého století.
Nová vozidla nahradí modernizované tramvaje původem z 80. a 90. let minulého století.
Faktická poznámka: Grenoble není v Savojských Alpách.
Zkoušela to i Škodovka, nebo ta na tyhle trhy za Německem necílí?
Ve Francii, stejne jako ve Spanelsku je podminka, ze urcita cast (myslim, ze 60 procent) musi byt vyrobena tam.
Takze Skodovka si nekoupenim zavodu Alstomu zavrela ve Francii dvere. 😉
To v EU jde?
Tento požadavek je i v EU možný. Používá se při nákupu velkých sérií vozidel v mnoha zemích. Lze tohoto dosáhnout i využitím místních dodavatelů. Takhle uspěl CAF v Nizozemí. Je to transparentnějšì než pokoutně zvýhodňovat Škodu.
Jaké místní dodavatele využil CAF v NL? Děkuji.