„Provoz na silnici I/27 z Plzně přes Plasy a Kralovice na Most několik let trvale houstne a přibývá těžkých nákladních vozidel, hlavně se surovinami, které se v regionu těží. Denně centrem projede až 10 000 aut.“ Není mezi Plasy a Kralovicemi ta naschvál vyloučená lokálka, kterou nechceme obnovit, protože od Plzně na Kralovice by přece nic nejezdilo? A ejhle, plná silnice kamionů, které by se mohly naložit místními surovinami a poslat v nákladních vlacích na Most, že? To je aspoň banánistán, kolejová doprava fujky fujky, ale pro silniční kamionovou postavíme most za 571 mio. Ale 50mio za lokálku by bylo… Číst vice »
Myslím, že úplně stejný argument se dá udělat opačně. Proč se stavěly Ejpovické tunely za několik miliard? Aby lidi ve vláčku nemuseli pomaleji objíždět kopec? Aby ušetřili pár minut? Kdy se konečně začne myslet na nás v autech a postaví se třeba obchvat Plas?
Jen pro pořádek uvedu, že jezdím tak 50/50 autem a VHD, takže jsem v obou táborech a obchvat Plas mi dává smysl (třeba se i těším, až budu mít možnost překonat údolí Střely na kole po mostě a nebudu muset dolu a nahoru).
Časově je to šul nul, na km je I/27 cca o 50 km kratší. Obchvaty cestu po I/27 zatraktivní. Po dálnici je sázkou do loterie je úsek Beroun – D5xD0 – Letiště, takže riziko, že se zaseknu, nebo to budu objíždět „vnitrozemím“ a tak jako tak naberu zpoždění je dost značné.
„Provoz na silnici I/27 z Plzně přes Plasy a Kralovice na Most několik let trvale houstne a přibývá těžkých nákladních vozidel, hlavně se surovinami, které se v regionu těží. Denně centrem projede až 10 000 aut.“ Není mezi Plasy a Kralovicemi ta naschvál vyloučená lokálka, kterou nechceme obnovit, protože od Plzně na Kralovice by přece nic nejezdilo? A ejhle, plná silnice kamionů, které by se mohly naložit místními surovinami a poslat v nákladních vlacích na Most, že? To je aspoň banánistán, kolejová doprava fujky fujky, ale pro silniční kamionovou postavíme most za 571 mio. Ale 50mio za lokálku by bylo… Číst vice »
Ty suroviny můžou jezdit přímo po trati Plzeň Žatec, kdyby přepravci měli zájem o železniční přepravu.
Super, další stavba, aby se autíčkářům lépe jezdilo. Aby nemuseli jezdit pomalu a opatrně v serpentinách. A kdy se dočkáme i my, co cestujeme vlakem?
co když to není kvůli autíčkářům, ale pro klid obyvatelů městečka
Vy, co jezdíte vlakem? Na žatecké každý rok několk měsíců v roce 🙂 🙂 🙂
Myslím, že úplně stejný argument se dá udělat opačně. Proč se stavěly Ejpovické tunely za několik miliard? Aby lidi ve vláčku nemuseli pomaleji objíždět kopec? Aby ušetřili pár minut? Kdy se konečně začne myslet na nás v autech a postaví se třeba obchvat Plas?
Jen pro pořádek uvedu, že jezdím tak 50/50 autem a VHD, takže jsem v obou táborech a obchvat Plas mi dává smysl (třeba se i těším, až budu mít možnost překonat údolí Střely na kole po mostě a nebudu muset dolu a nahoru).
I hlavička může být z půlky prázdná nebo z půlky plná…je to o úhlu pohledu.
tak jezděte autobusem
To bude parádní stavba, snad se jim povede. Alespoň, že nepodstřelili cenu jako se to poslední dobou zase děje u silnic…
Už mají aspoň plán jak to v budoucnu rozšíří na čtyři pruhy? 😀
Na těch 5000-7000 vozidel?
Z Plzně do Mostu je to rychlejší po D5, D0, D7. Takže je naopak snaha, aby co nejvíce aut a kamionů vyuzivalo dálnice.
Časově je to šul nul, na km je I/27 cca o 50 km kratší. Obchvaty cestu po I/27 zatraktivní. Po dálnici je sázkou do loterie je úsek Beroun – D5xD0 – Letiště, takže riziko, že se zaseknu, nebo to budu objíždět „vnitrozemím“ a tak jako tak naberu zpoždění je dost značné.
Postaví druhý stejný most, jak prosté. Teda kdyby to bylo potřeba…