A zase tu máme ten druhý nejvyšší silniční most v ČR 😀
drakula
2 měsíců
no hurá , před 10 rokama bylo pozdě
G-man
2 měsíců
„Podobné řešení dopravních problémů zvolilo ŘSD na I/27 také u Žatce, kde se již staví v Žiželicích most přes údolí říčky Hutná.“
To je pravda, ale podobné řešení dopravních problémů zvolilo ŘSD na I/27 poprvé mezi Žatcem a Mostem, kde se již několik let jezdí ve Velemyšlevsi po mostě přes údolí Chomutovky.
Pane Pako, pan G-man ani článek nemluví o nějakém oblouku, ale o „podobném dopravním řešení“, takže významně vysoký most přes hluboké údolí, kterých se opravdu zas tolik nestaví, takže jeho poznámka, na rozdíl od vaší, zcela na místě.
Petr Hlavička
2 měsíců
„Provoz na silnici I/27 z Plzně přes Plasy a Kralovice na Most několik let trvale houstne a přibývá těžkých nákladních vozidel, hlavně se surovinami, které se v regionu těží. Denně centrem projede až 10 000 aut.“ Není mezi Plasy a Kralovicemi ta naschvál vyloučená lokálka, kterou nechceme obnovit, protože od Plzně na Kralovice by přece nic nejezdilo? A ejhle, plná silnice kamionů, které by se mohly naložit místními surovinami a poslat v nákladních vlacích na Most, že? To je aspoň banánistán, kolejová doprava fujky fujky, ale pro silniční kamionovou postavíme most za 571 mio. Ale 50mio za lokálku by bylo… Číst vice »
To, že vám přijde zásilka jindy, než měla, jinam, než měla a případně ještě poškozená, je uměle způsobeno znevýhodňováním železnice proti kamionům? A jak takové znevýhodňování vypadá? Povídejte, přehánějte…!
Petr Hlavička
2 měsíců
Super, další stavba, aby se autíčkářům lépe jezdilo. Aby nemuseli jezdit pomalu a opatrně v serpentinách. A kdy se dočkáme i my, co cestujeme vlakem?
Myslím, že úplně stejný argument se dá udělat opačně. Proč se stavěly Ejpovické tunely za několik miliard? Aby lidi ve vláčku nemuseli pomaleji objíždět kopec? Aby ušetřili pár minut? Kdy se konečně začne myslet na nás v autech a postaví se třeba obchvat Plas?
Jen pro pořádek uvedu, že jezdím tak 50/50 autem a VHD, takže jsem v obou táborech a obchvat Plas mi dává smysl (třeba se i těším, až budu mít možnost překonat údolí Střely na kole po mostě a nebudu muset dolu a nahoru).
Milá Hlavičko, nic si z toho nedělej. Já jsem dříve také trpěl podobným splínem. Ale pak přišly osmnácté narozeniny, koupil jsem si auto, a od té doby je vše dobré. 🙂
Časově je to šul nul, na km je I/27 cca o 50 km kratší. Obchvaty cestu po I/27 zatraktivní. Po dálnici je sázkou do loterie je úsek Beroun – D5xD0 – Letiště, takže riziko, že se zaseknu, nebo to budu objíždět „vnitrozemím“ a tak jako tak naberu zpoždění je dost značné.
A zase tu máme ten druhý nejvyšší silniční most v ČR 😀
no hurá , před 10 rokama bylo pozdě
„Podobné řešení dopravních problémů zvolilo ŘSD na I/27 také u Žatce, kde se již staví v Žiželicích most přes údolí říčky Hutná.“
To je pravda, ale podobné řešení dopravních problémů zvolilo ŘSD na I/27 poprvé mezi Žatcem a Mostem, kde se již několik let jezdí ve Velemyšlevsi po mostě přes údolí Chomutovky.
Nějak tam u Velemyšlevsi nevidím ten oblouk na hlubokým údolím. Veškerá podobnost je podle vás tedy v tom, že je tam most. Ale jo, taky dobrý postřeh.
Pane Pako, pan G-man ani článek nemluví o nějakém oblouku, ale o „podobném dopravním řešení“, takže významně vysoký most přes hluboké údolí, kterých se opravdu zas tolik nestaví, takže jeho poznámka, na rozdíl od vaší, zcela na místě.
„Provoz na silnici I/27 z Plzně přes Plasy a Kralovice na Most několik let trvale houstne a přibývá těžkých nákladních vozidel, hlavně se surovinami, které se v regionu těží. Denně centrem projede až 10 000 aut.“ Není mezi Plasy a Kralovicemi ta naschvál vyloučená lokálka, kterou nechceme obnovit, protože od Plzně na Kralovice by přece nic nejezdilo? A ejhle, plná silnice kamionů, které by se mohly naložit místními surovinami a poslat v nákladních vlacích na Most, že? To je aspoň banánistán, kolejová doprava fujky fujky, ale pro silniční kamionovou postavíme most za 571 mio. Ale 50mio za lokálku by bylo… Číst vice »
Ty suroviny můžou jezdit přímo po trati Plzeň Žatec, kdyby přepravci měli zájem o železniční přepravu.
Teda vy jste hlavička. Na to jste přišel sám, nebo vám někdo pomáhal? Koukněte příště alespoň do mapy, než ze sebe uděláte moulu. 😉
Dělat ze sebe moulu je u Haláska alias Hala D už taková tradice. „Hlavička“ je jen další z početné řady jeho pseudonymů.
víte proč? Zeptejte se někoho kdo zkoušel poslat vozovou zásilku s CD Cargo, já znám dva po první zkušce už raději používají kamion
Tak většinou chtějí odběratelé doručit zboží na místo, nikoliv na nádraží a pak stejně objednat kamion na překládku a dovoz.
Víte o tom prd. JVZ jsou uměle znevýhoněně oproti kamionúm.
To, že vám přijde zásilka jindy, než měla, jinam, než měla a případně ještě poškozená, je uměle způsobeno znevýhodňováním železnice proti kamionům? A jak takové znevýhodňování vypadá? Povídejte, přehánějte…!
Super, další stavba, aby se autíčkářům lépe jezdilo. Aby nemuseli jezdit pomalu a opatrně v serpentinách. A kdy se dočkáme i my, co cestujeme vlakem?
co když to není kvůli autíčkářům, ale pro klid obyvatelů městečka
Vy, co jezdíte vlakem? Na žatecké každý rok několk měsíců v roce 🙂 🙂 🙂
Myslím, že úplně stejný argument se dá udělat opačně. Proč se stavěly Ejpovické tunely za několik miliard? Aby lidi ve vláčku nemuseli pomaleji objíždět kopec? Aby ušetřili pár minut? Kdy se konečně začne myslet na nás v autech a postaví se třeba obchvat Plas?
Jen pro pořádek uvedu, že jezdím tak 50/50 autem a VHD, takže jsem v obou táborech a obchvat Plas mi dává smysl (třeba se i těším, až budu mít možnost překonat údolí Střely na kole po mostě a nebudu muset dolu a nahoru).
I hlavička může být z půlky prázdná nebo z půlky plná…je to o úhlu pohledu.
tak jezděte autobusem
Milá Hlavičko, nic si z toho nedělej. Já jsem dříve také trpěl podobným splínem. Ale pak přišly osmnácté narozeniny, koupil jsem si auto, a od té doby je vše dobré. 🙂
Hm. Zajímavé. Já se auta zbavil a kvalita mého života šla o 100% nahoru.
Například já bych bez auta už na tomto světě nebyl.
Vyčíslovat v procentech změnu z nevyčíslitelného základu moc nedává smysl.
To bude parádní stavba, snad se jim povede. Alespoň, že nepodstřelili cenu jako se to poslední dobou zase děje u silnic…
Už mají aspoň plán jak to v budoucnu rozšíří na čtyři pruhy? 😀
Na těch 5000-7000 vozidel?
Z Plzně do Mostu je to rychlejší po D5, D0, D7. Takže je naopak snaha, aby co nejvíce aut a kamionů vyuzivalo dálnice.
Časově je to šul nul, na km je I/27 cca o 50 km kratší. Obchvaty cestu po I/27 zatraktivní. Po dálnici je sázkou do loterie je úsek Beroun – D5xD0 – Letiště, takže riziko, že se zaseknu, nebo to budu objíždět „vnitrozemím“ a tak jako tak naberu zpoždění je dost značné.
Postaví druhý stejný most, jak prosté. Teda kdyby to bylo potřeba…
Jakože není a nikdy nebude.