cargo

SOB převzal poslední z 24 nových jednotek Traverso

Jednotka Stadler Traverso. Foto: SOBJednotka Stadler Traverso. Foto: SOB

Dopravce nasazuje jednotky na vlaky, které označuje za nejkrásnější spojení jihu a severu země.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
zdenek

Když se člověk podívá na tohleto.. a na to náše milé nakupované vozidlo.

zdenek

Opět smutná závist. Tento svět je jinde.

Pajin

Pokud na to dosud nikdo nepřišel, automat ve vlaku bez kontroly věku vydává alko pivko. (Testík 3.11.) Všechny ostatní automaty byly zásobeny výhradně free plechovkama. Kávička za 3,50 CHF patří mezi nejlevnější možnosti na švýcarských nádražích a ve vlacích.

Miroslav Zikmund

To jste učunil významný objev …
Pokud se jako 18- přihlásíte v tuzemské Bille rodičovskou kartou, tak vám automat prodá taky jakýkoli alkohol bez kontroly … nehledě na to, že i jako 18- si můžete pořídit kartu a napsat tam libovolné datum narození na 18+.
Automat vyzve ke kontrole obsluhu pouze v situaci, kdy kupující nemá kartu …

Pájin

Škoda že to tak nefungovalo ve všech ostatních vlacích, nádražích a nástupištích s výjimkou tohoto vlaku.

PetrKaca

Tak už chápu, mám totiž kartu na manželku, tak proto musí dáma v Bille odklikávat moje nákupy 😃

Jan K

Oni asi Švýcaři to moc neřeší zřejmě, když je tam možné pít pivo a víno už od 16….

zdenek

Asi nedělají legislativu, kterou pak nikdo nedodržuje.

xyz

Upřesním, že spoje jedoucí ze švýcarského vnitrozemí do Locarna by se tunelu Ceneri vyhnuly v každém případě.

K hlavnímu tématu – hlavně je dobře, že „vrchem přes Gotthard“ (opět) jezdí spoje, které severně od něj jedou do nějakého smysluplného cíle (Curych + Luzern) a ne aby byl (jak tomu bylo v prvních letech po zprovoznění úpatního tunelu) přestup v Erstfeldu.

Miroslav Zikmund

Jistě, nicméně „kolik“ cestujících v době „spěchající“ má potřebu jezdit po staré trati …

V Erstfeldu nebyla přestupní frekvence velká, vozebně zajišťovaly SBB jednotkami 524 „TILO“ jezdícími do Chiassa /Coma, některé spoje z/do Milána …

Twix

Napadají mě třeba ti co směřují do těch zastávek na staré trati, zejména Göschenen s přestupem do hor. Erstfeld byl další přestup.

Jenda-71

Švýcarsko je rájem turistů. V době pocovidové si ta trať své cestující nepochybně zase najde. I cesta je pro některé cíl.

Pavel

Bydlim v Basileji a pritelkyne je z Locarna – pokud muzeme vyuzivame tuto cestu behem kazde cesty. Jde o kombinaci pohodli sedadel, mista a obcerstveni, ktera ani na novych soupravach jezdicim upatnim tunelem nema obdoby. Pokud clovek nepospicha a chce si uzit nadherny vyhled – jednoznacne doporucuji.
Mimochodem pro mne jsou tyhle Stadler soupravy nejlepsi regionalni vlak co momntalne po Evrope jezdi!

Potulný wechtr

Jsem téhož názoru.
Jenomže pro naše Šotoultras je to tramvaj na příměsto, která nemá na dálkových linkách co pohledávat. 🙂

Vladki

To jenom proto že to není v najbrtu. 😉

Aleš

Nejsem šotoultra, jak píše Potulný wechrt, ale přesto vidím interiér o třech třídách, kdy ta nejnižší se hodí tak na příměsto, do hodiny jízdní doby. Jak pak proboha vypadá to, co jezdí tunely?

Pája

Přiznejme si, že my ze Zlínského kraje Vám závidíme.

David

Ten přestup v Erstfeldu byl hrana-hrana a trval jen pár minut. Nebylo to nic strašného. Nicméně je pravda, že spojení rozhodně získá na atraktivitě pokud tam ten přestup nebude.

David

Dost možná byl ten přestup vynucen nedostatkem dostatečně kapacitních jednotek. Z Erstfeldu se už jelo klasickou soupravou jejíž spotřeba by byla pro cestu průsmykem příliš vysoká.