Smartwings převzaly třetí nový Airbus, zbývá poslední

Airbus A220-300 Smartwings v barvách ČSA (OK-EYA). Zdroj: Czech Airlines HandlingAirbus A220-300 Smartwings v barvách ČSA (OK-EYA). Zdroj: Czech Airlines Handling

Ještě do léta by se měl v Praze objevit i čtvrtý objednaný stroj, kontrakt tím bude kompletní.

Odebírat
Upozornit na
guest
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Mat

Je smutné, jak samotná letecká společnost se úplně novými letadly vůbec nepochlubí. Web, sociální sítě, nikde nic. Každá jiná aerolinka by z toho udělala velké PR. Samozřejmě proto, že jsou v barvách ČSA a ne Smartwings. Přitom se slibovalo, jak značka ČSA bude žít dál a nekončí. Je to velká chyba hlavně pro Smartwings. Minimálně linku do Paříže, kde létají výhradně A220, by dobrým marketingem mohli hodně zatraktivnit.

Tuaer

No, tak brand ČSA žije asi tak, že už pro jistotu vypnuli stránky csa.cz a přesměrovávají na smartwings.com

Air Traveller

-rypnuti-

a ja porad cekam, kdy vsechny ty a220 odleti pryc na ty leasingy k jinym aerolinkam – k cemuz podle mistnich radoby insideru mělo dojit vzapeti po dodani (a u smartwings nemel zustat zadny)

-konec rypnuti-

Juco

Otazka
————-
K cemu Vam to rýpnutí bylo?
————————————————
Konec otazky

Milivoj Niklíček

Ještě by nám mohl pan Nejchytřejší objasnit, proč jsou ty A220 v barvách ČSA a ne Smartwings. Nuže, čekáme mistře!

Juco

Smlouvy, ktere diky bohu nesly zmenit 🤣 to musis byt pro Travellera potupa

Milivoj Niklíček

Takto vypadá třetí A220
https://www.jetphotos.com/photo/11684682

Ondra

Už má nálepky

Jarda

Jinak zajímavé na tom záznamu dodávacího letu je ta výrazná změna FL po přeletu Newfoundlandu při vstupu do NATu a opětovné nastoupání před Islandem. Předpokládám, že je to chybějícím nebo nefunkčním CPDLC. Může mi to někdo zasvěcený prosím potvrdit? Kolik by stálo připlatit si za tento systém na tomto typu letadla? Opravdu se v dnešní době vyplatí kupovat letadla bez tohoto systému? Díky předem za vysvětlení.

Apex

CPDLC mít letadlo dle nařízení EASA musí, je povinné, nicméně pro jeho použití při dodavacím platí (pokud se nepletu) výjimka, zde nemusí být použito.

Spaghetti

CPDLC ve výbavě je, FANS2 komunikujíc přes SATCOM už nikoliv, což je podmínka vstupu do NAT HLA datalink mandate area (FL 290-410).

Jarda

Stejně nejvíc miluju to okno na záchůdku 🙂

Joe

OK-FYC je také v barvách ČSA.

JiVe

kolik může vycházet měsíční leasing?

Tuaer

Měsíční leasing A220-300 bývá mezi 300 000 a 400 000 USD. Za kolik to mají SmartWings ale samozřejmě nevím.

Rossec

díky, pro moji orientaci dostačující odpověď

Ondra

Dost řečnická otázka. To je jako u auta – mohu mít leasing 15tis. A to samé v případě velkého odběru či dalších podmínek klidně za polovinu.