Slovenská firma RS Lease koupí až 65 lokomotiv Siemens Vectron
Čtyři nové Vectrony ve flotile ČD (únor 2024). Pramen: České dráhy
Firma má opci na lokomotivy verze Dual Mode.
Firma má opci na lokomotivy verze Dual Mode.
Zde se stala chyba ´: Slovenské železnice jsou přece založeny na elektrických lokomotivách Škoda.
Jak jste na to přišel?
„… a král rozhodl: Tak to bude, tak je to správné, tak to má být. A už se nikdo na nic neptal, vše bylo jasně dáno na staletí dopředu.“
To je tedy škoda.
ahoj. chci se zeptat znalejších – proč se neprosadil škodovácký zátopek 109E? z mého pohledu laika je to krásná lokomotiva.. diky
Zmetek, nepodarok, a mnoho dalších výrazů by se našlo. Navíc to byla bezkonkurenčně nejdražší lokomotiva ve Střední Evropě a přilehlém okolí. ČD neví co s nimi (nemají ETCS, a to by bylo šíleně drahé), Němci je už také nechtějí, tak jen na Slovensku asi zůstanou.
Cena není problem lokomotivy, ta byla srovnatelná s ostatními podobných parametrů, jen debilně postavené smlouvy a chování obou smluvních stran vyzvedlo cenu za kus do závratných výšin, pokud ale by objednal někdo jiný ještě další kusy, už by byly opět za tržni cenu, jinak by to slovák ani němec nikdy nekoupil
ZSSK má aj malo iba 2 ks. Iba na v prímestských súpravách s netrakčnými jednotkami radu 951. Málokedy jazdia obidva…
Slováci mají myslím 2 ks, to je otázka na ZSSK proč si neobjednali další. Škodovka by jistě ráda dodala. Asi to až takový terno není i když na to byly dotace a neplatili penále. Mimochodem mají ty slovenský a německý ETCS?
Áno, 2 používané kusy majú ETCS Level 1
Z pohledu odborníka už tak krásná není. Ba dokonce je to asi i trochu krám.
V jakým railpoolu je k dispozici?
Přišla na trh pozdě a ještě byla docela dlouho dost poruchová (nevím jestli ta poruchovost platí, vím že se to zlepšovalo)