Slavné obklady z metra jdou do dražby. „Antiprsa“ se objeví i na limitované edici Lítačky
Obklady z metra nabízené do dobročinné aukce. Foto: Praha 3
Kazety v barvě champagne jsou použity ve všech stanicích od Hradčanské po Floru.
Nevíte do kdy budou karty dostupné?
Je jich 20 tisíc, stačí si přečíst článek 😉
Jsem rád že to bylo ve článku zmíněno, když byly při rekonstrukci JzP kazety ukradeny, DPP je prohlásil za stavební odpad a odmítl se tím zabývat. Teď se alespoň v aukci ukáže jejich pravá hodnota.
Klasický korporátní přístup. Věci, které při trochu jiném přístupu mohou mít solidní hodnotu prohlásit za bezcené, protože se plán pro zhodnocení nevytovřil. Nejlépe po tom co někdo „bezcené“ věci zcizil (nabízí se otázka proč by někdo kradl něco co nemá žádnou cenu :-).
Ovšem „zcizit“ neznamená ukrást, narozdíl od „odcizit“.
Ok, uznávám, že této zákono-právničiny jsem si vůbec nebyl vědom.
A náhradní pak budou nakupovat za vyšší cenu, to se vyplatí – podobně jako vyhození staré plastové kartičky, abych měl novou s jiným vzorem. 🙂 Chápal bych prodej (dražbu) kopií, jestli si tím někdo chce obložit třeba loggii (a není to proti autorským právům)… Leda by tyto byly poškozené a musely být tak jako tak nahrazeny.
Tak ono nutně neznamená, že když se teď vydraží za nějakou částku, tak to je jejich „pravá hodnota“ použitelná obecně. Tady je ta hodnota dána tím, že je to určitá výjimečná akce, charitativní dražba. Ale jinak je to masově produkovaný výrobek, který takovou cenu obecně nemá – když jich 1700 ks prodával Šternberk z obkladu tamního kulturáku, prodávaly se za 500 Kč/ks.
To je podobné, jako když se draží různé upomínkové předměty, nebo třeba teď typicky různé artefakty z války na podporu ukrajinských jednotek. Také samozřejmě nemají ty nábojnice obecně hodnotu, za níž se vydraží.
Víte někdo proč Dejvická, Želivskeho a Strasnicka ma stare obklady?
Děkuju za minusy místo odpovědí. Troubové
Drahý troubou, želva a strašákov se ještě nedělali… Hradčany se reko jako první v 90… tak těžko říct co myslíte tím staré…
Ptám se proč se neopravily, když tam jsou skoro 50 let staré obklady? Proč Hradčanská – Flora je opravená a Želivského je 100 let za opicema? To měli udělat celou trasu, nebo se na to vykašlat. Pak to vypadá jak v cirkuse, nový Motol, nudný Veleslavín, ošklivé Petřiny, odfláknutá Bořislavka, odporná neudržovaná stará Dejvická, Hradčanská – Flora jak přes kopírák, zastaralá Želva, komunistická Strašnická se zákazem vstupu do vestibulu (nechápu proč, když je tam výstup!?), Skalka je nějak plus minus opravená, ale úplně divně, jinak než zbytek trasy a o Depu Hostivice nemluvím, tam je to prý postavené z bývalého… Číst vice »
Že by proto, že se to opravuje postupně a spolu s tím se mění původní eskalátory, takže se ta stanice zavírá třeba na rok i více? Nebo se v rámci uzavírky stanice dodělávají výtahy.
Ukážete mi výtah na jediné stanici metra na A? Když nebudu počítat Dejvická – Motol a Skalku??
Můstek a Muzeum…. Strašák má rampu.. a nedělá se to celý najednou naschvál… Nebyla by náhradní kapacita co by celé metro A pobrala.. a stavební kapacity taky není nazbyt… A samozřejmě prachy… takovou hromadu nikdo najednou nedá…
Ale jsem rád že jste se vyvztekal na netu a nestrilite do lidi…
Můstek a Muzeum, obě obsluhují jiné trasy! A Strašnická má nějakou plošinu, která jezdí asi 0,00001cm/h, takže nepoužitelné!!
vážně?
Jiřího z Poděbrad
Nechcete si to nejdříve nastudovat z netu, než se tu budete hádat pro každý nesmysl, který napíšete?
Na Strašnické není výstup na druhou stranu.