Situace s odbytem aut se v nošovickém závodě Hyundai nelepší, zaměstnanci opět zůstanou doma
Odvoz vyrobených automobilů z Nošovic. Foto: Hyundai Motor Manufacturing Czech

Zaměstnanci zůstanou doma na 70 procentech průměrného výdělku.
Bude hůř až skončí i výroba i30. To jsem zvědavý kdo jejich elektrickou náhradu bude kupovat. Stejně jak Kia co ukončila výrobu Ceedu.
Vidíte, to jsem dodnes ani nevěděl, ze Ceed se už nevyrábí. Díky za info.
A boleslavska škodovka plánuje do konce roku mimořádně směny…
Je třeba snížit cenu jinak půjdete i se škodou do kopru.
Každý svého štěstí strůjcem… taková i30N byla hit. Kde je jí konec?
Nemyslím si, že by to vytrhla, spotřebitelská realita automobilového trhu, která ho táhne je mnohem šedivější.
To nebylo auto pro masy. na kterém by to stálo (poutala pozornost ano, a pár lidí jí koupilo, ale objemy nemohli být vysoké)
Relativně se prodávala dobře, ale kolik to ročně bylo kusů 6-7k?
Chybí jim nějaký dostupný hybrid a i30 by taky mohla byt novější, krátká verze byla uvedená v 2016! Navíc si myslim, že Kona se kvůli světlem v rozích uplne nepovedla – tady má odřený nárazník kde jaké auto venku na parkovišti… a mit kvůli tomu stopku na technické a nebo drahou opravu?
KIA to samý…
Tím spíš to dává smysl, když většinu v KIA drží právě Hyuindai.
i30 novější už nebude, bude končit vyroba
Máte pravdu, asi skončí. Krátká verze se začala v ČR vyrábět v r. 2008 a já jsem ji kupoval v 1/2009 v provedení ČR nebo CZ ( už si nepamatuji). To už je přece jen dost na jeden model, byť párkrát inovovaný.
Ano, schválit designerovi umístění světel do rohu nárazníku mohl s prominutím jen debil. Připadá mi, že někdy se to děje stylem: Tak, kde jsme ještě světla neměli?
To byl samozrejme jediny zajimavy vuz v cele jejich nabidce. Ale z hlediska celkovych prodeju to hit urcite nebyl, slo „jen“ o investici do propagace.