Silniční tunel pod českobudějovickým kolejištěm získal stavební povolení
Vizualizace tunelu pod nádražím v ČB, pohled z Mánesovy ulice. Pramen: Jihočeský kraj/Sagasta

V tunelu bude udělána příprava na případné budoucí napojení na Nádražní ulici.
Zajímalo by mě vyjádření Integrovaného záchranného systému na dostupnost k rychlému zásahu při různých událostech v tunelu.Zdá se mi,že zde byl udělaný určitý kompromis.
…a zeptal jste se jich?
Už se moc těším. Po té lávce nad seřaďovacím nádražím jsem nachodil snad stovky kilometrů.
Překvapuje absence jakýchkoli hluk tlumících prvků na těch rampách které jsou před obytnými domy. V zahraničí je to standard (a i tak jsou ty rampy dost hlučné), moc to těm místním v těsné blízkosti nezávidím.
jaké rampy máte na mysli? Teď tam stojí lávka pro pěší a cyklisty,tak to i zůstane,jen bude nová.Provoz aut se rozdělí na povrch směr na a ze Složiště, a dále pod zem do tunelu.Nic jiného než teď tam nebude,krom tunelu a zbořených starých dílen českých drah.
Konečně, že by se to po letech někam hnulo.
Zatím dávám tomu ještě čas do tý doby než se to začne stavět. 😁
Taky jsem raději opatrný a přehnamě nejásám, ale ten pokrok, co se za posledních pár let udál, mne naplňuje lehkým optimismem.