Zrovna Soluň je škoda, že nikdo nezkusí, přes léto je to velmi oblíbená destinace a létá tam je Smart. Přitom i z mnoha okolních daleko menších letišť tam Ryanair má úspěch.
Přesne. Viden, Krakow, Bratislava a Norimberk. Odtud se tam létá. Krakow úplně za nesmysl cenu. Krásný místo. Na podzimní prázdnimy fakt pecka destinace. Letěl bych zase, ale je ještě hodně míst, kam chci..🙂
VíKo
1 den
Tahle linka dolita dřív než ty ostatní… 2.5 mio obyvatel. Pulmilionove město… Celkem daleko. Nevím. 4 lety týdně… To je moc.
Dneska už tam létá z Prahy FlyOne, teď se mi nechce hledat kolikrát týdně, ale letos jsem tím letěl a bylo to plné (samozřejmě ne Čechů). Letiště v Kišiněvě využívají teď dost i Ukrajinci, před letištěm stojí busy směr Oděsa i dál. Proto tam kromě Wizz a FlyOne potkáte i SkyUp.
Je to město, které jakoby, hodně jakoby, ve středu Ukrajiny a jde tam lítat. Pokud to pojišťovny budou brát dále jako bezpečné území a válka bude dále trvat tak Kišiněvské letiště bude dále růst.
To je linka pro lidi z jižní Ukrajiny, především Oděssy. A těch Moldavanů tu hákuje taky docela dost. Wizz má ceny blízký busům. Nemyslim si že by to úplně nemělo potenciál.
Vždyť v čem je problém? Kdo má rád socialistickou architekturu, tak se tu bude cítit dobře. A dá se tu i výborně najíst a napít, tak pěkný večer aktuálně z Kišiněva 🙂
No jsem zvědavý , zda někdy Wizz obnoví Pardubice , tohle je vyloženě “ukrajinská “ linka
No někde v diskuzi zaznělo, že by Pardubice měli přivítat i linku na východ…. Těžko říct, jestli je to pravda, třeba je to jen klep 😀
Už třetí dopravce na téhle trase. Pro Ukrajince asi dobrý přestupní bod, ale stejně mě ta četnost překvapuje. Kdyby radši dali Kluž nebo Soluň.
Zrovna Soluň je škoda, že nikdo nezkusí, přes léto je to velmi oblíbená destinace a létá tam je Smart. Přitom i z mnoha okolních daleko menších letišť tam Ryanair má úspěch.
Přesne. Viden, Krakow, Bratislava a Norimberk. Odtud se tam létá. Krakow úplně za nesmysl cenu. Krásný místo. Na podzimní prázdnimy fakt pecka destinace. Letěl bych zase, ale je ještě hodně míst, kam chci..🙂
Tahle linka dolita dřív než ty ostatní… 2.5 mio obyvatel. Pulmilionove město… Celkem daleko. Nevím. 4 lety týdně… To je moc.
Je to Wizz, takže dokud se neodlepí první let od země, není jistota, že začne.
Dneska už tam létá z Prahy FlyOne, teď se mi nechce hledat kolikrát týdně, ale letos jsem tím letěl a bylo to plné (samozřejmě ne Čechů). Letiště v Kišiněvě využívají teď dost i Ukrajinci, před letištěm stojí busy směr Oděsa i dál. Proto tam kromě Wizz a FlyOne potkáte i SkyUp.
Tak tak, Oděsa je autobusem 4 hodiny.
Jo takhle. Tak to mě nedošlo. Díky 👍
A hned vedle desítky milionů Ukrajinců se zavřeným nebem.
Je to město, které jakoby, hodně jakoby, ve středu Ukrajiny a jde tam lítat. Pokud to pojišťovny budou brát dále jako bezpečné území a válka bude dále trvat tak Kišiněvské letiště bude dále růst.
To je linka pro lidi z jižní Ukrajiny, především Oděssy. A těch Moldavanů tu hákuje taky docela dost. Wizz má ceny blízký busům. Nemyslim si že by to úplně nemělo potenciál.
Díky za vysvětlení. I ostatním ve vláknu. Ta UA mi nedocvakla.
To není novinka, tam už lítali před válkou na Ukrajině.
To je více než dva roky…. Proč to není novinka?
Zajímavé cílové místo. Rád bych se tam podíval. 🙂
Já ne 😉
Od doby co tam přestali jezdit trolejbusy 14Tr (relativně nedávno) můj zájem značně opadl, to už radši do Bělehradu 🙂
A nedávno tam přestaly i ZiU-9, ale ty jsou pořád dostupné v nedalekém Bendery a Tiraspolu 🙂
Můj cíl je všechny hlavní města v Evropě, takže i Bělehrad je v plánu. :-DD
Vždyť v čem je problém? Kdo má rád socialistickou architekturu, tak se tu bude cítit dobře. A dá se tu i výborně najíst a napít, tak pěkný večer aktuálně z Kišiněva 🙂
Užívejte a dobrou chuť
Pokud mohu lehce karikovat známého youtubera, tak nezbývá než konstatovat: „Přátelé, vítejte ty vole v Kišiněvě, to jste vždycky chtěli“.