Šéf provozu Českých drah skončil, odešel na vlastní žádost
Tomáš Mohr. Foto: České dráhy / Železničář

Řízením odboru provozu osobní dopravy je pověřen Jiří Ješeta.
Řízením odboru provozu osobní dopravy je pověřen Jiří Ješeta.
čím to je, že lidé kteří se jeví jako nadprůměrně schopní z vedení ČD odcházejí na vlastní žádost?
Velmi se mi vybavil odchod býv. GŘ Bednárika…
Taky „na vlastní žádost“ poté co nas*al půlku GŘ oznámením, že je potřeba podnik zeštíhlit a to zejména na poli GŘ a THP…
Dokážu si představit že jindy haštěřiví zástupci různých odborů GŘ, se najednou semkli a napnuli všechny síly, aby tento „nebezpečně schopný“ manažer dostal za vyučenou…
Nechci ani přemýšlet, co vše si musel zažít a čemu asi čelil, že raději „odešel “ sám….
Hnus velebnosti…
Taky brzo odcházím na vlastní žádost. Do důchodu radši. Pod takovým „materiálem“ to do řádného důchodu nedám.
Je mne vcelku lhostejné jaké jsou personální šachy v podniku České dráhy, rád bych se pouze dozvěděl když tato organizace má od Správy železniční cesty pronajatu budovu nádraží Kolín, proč již více jak 14 dní na pánských záchodech existuje následující stav : příchod je bez turniketu přes který se musí projít po zaplacení 10 Kč čtyři toaletní mísy sloužící k vykonání velké tělesné potřeby jsou v následujícím stavu – dvě nemají prkénka, jedna je uzamčena fab-zámkem zřejmě pro pracovníky out-sourcingových firem působících na nádraží a čtvrtá bez kliky zřejmě pro potřebu “ poživatelů pervitinu “ 🙂 ???? Popisovat realie že… Číst vice »
Prosím pokud mluvíte o WC pro veřejnost se vstupem v „příjezdové hale“, tak s těmi … tak jako asi ve všech staničních budovách … ČD nemají nic společného.
Kritiku adresujte na slovutnou Správu železnic
a odchází bez náhrady?? asi těžko
ČD už tak mají hromadu manažerů, kteří „manažují“ kdo ví co..
To ke fakt hodnotný diskusní vstup. Vy byste asi nejradši, aby se všechno řídilo samo. Ne že by aparát nebyl přebujelý, ale zrovna tento „odejitý“ člověk měl asi referát rozsáhlý …
Měli jsme tu … v ’50 takové myšlenkové hnutí, že inteligenci vešet na lampy a všechno si budou řídit dělníci sami … výsledky tohoto „hnutí“ známe🫣
My zasvědcení víme, že to úplně vlastní žádost nebyla..
Kdyby to nepodal tak by byl vyhozen.
Odchází jeden s nejlepších manažerů…Tome, díky za vše..
A v čem konkrétně? Objem přepravy -xx%, vr většina prohraných, nákup zatopku jde také za ním. V čem je tedy manažersky superstar?
Pane jmenovče..odkdy má ředitel lok.hospodářství podíl na soutěžích? A s tou 380 jste taky trochu mimo..výroba byla zadaná v 1996..to tam ještě nebyl..
2004, ne 1996.
A p. Medelský má uveden nástup 2005 … takže „Zátopky“ už zdědil objednané
Nákup Zátopků kde za ním? Skutečně?!
I kdyby ano … úplně vidím jak tehdejší odpovědný člen managementu ČD měl zcela „volné ruce“ pro nezávislé rozhodnutí…
Sorry, ale nejlepší manažeři nepracují pro České dráhy.
Když to nechce mluvčí komentovat, ta vlastní žádost asi nebyla moc vlastní….
a proč by to měl komentovat? Pan Mohr nemá právo na soukromí? Nemá právo na to odejít z práce a nemuset vysvětlovat co ho k tomu vedlo? Se proberte
Na vlastní soukromý rozhodně právo má!!! Ja jsem jen konstatoval, že to úplně nemusela být jeho vlastní žádost… Jinak by mluvčí například zmínil, že dostal lepší nabídku… Když se nic nekomentuje, trochu to “voní”…😉
Důvod určitě sdělil a ten mohl být jakýkoliv. Ale pokud by to byly třeba zdravotní nebo rodinné důvody nevím proč by to nemohlo být veřejnosti sděleno alespoň v takové míře bez dalších podrobností. Pak by nebyly možné jakékoliv spekulace a lidé by to řešili méně něž to budou řešit když se důvod nesdělí.
Jenže veřejnosti je to tom, že někdo odchází ze zdravotních důvodů, naprosto kulové. Asi vám nedochází, že toto sdělení se negativní dotýká osobnosti dotyčného.
Vy jste primitiv…
„Jinak by mluvčí například zmínil, že dostal lepší nabídku“ A to je přesně to, co mluvčí říct NESMÍ. Protože není mluvčím odcházejícího.
Pepo, zatím tu dost „voní“ vaše moudra.
Pepa by rád drby.
Mohu konstatovat (a mám na to právo), že určitě nejsi z depa. Jinak bys nám to řekl.
Prosím, podle jakého vzoru skloňujete to SOUKROMÝ?
Podle vzoru STAVEŇÝ🤣🤣🤣
Tyhle drby a spekulace jsou dost na obtíž. 👎
Takovéto věci se nerozpitvávají, je to delikátní pro obě strany
Jj á myslím že ještě jinak … i firma mm á právo říci “ No Comment“
A keď sú za tým vážne rodinné, zdravotné alebo iné súkromné problémy tak aj vtedy to má mluvčí rozmazávať na verejnosti?
Můžete pátrat, třeba se něco dozvíte 😄
„Železničář“
BYL „Tradiční oborový magazín o novinkách i historii na tuzemské i světové železnici“
Než jste tradici zrušili, ztnuli mu tipec a udělali z něj interní periodikum.
A kto by si tú tradíciu asi tak kupoval, keď máš dnes všetko na nete ? Aby sa do toho vrážali milióny a potom sa to zadarmo rozdávalo po vlakoch ?
Maličko si pletete časopisy…
To nevadí. Ono je jedno jestli je to Železničář nebo ČD pro Vás u kterého se rovněž osekala prekvence vydávání a zrušilo předplatné tedy možnost, aby ho člověk nemuel shánět po nádražích a přišlo mu nové číslo do dchránky.
ČD pro vás si vážně někdo předplácel? To by mě teda nenapadlo, ale proti gustu 🙂
Ano a já byl jedním z nich. Byla to jistota pokud Vás tento dopravce zajímá a žijete v lokalitě kde jezdí jiný dopravce než ČD.
Predstavte si, ze treba ja ano. Oba dva, tj. Cd pro vas i Zeleznicare.
Byl o něj velký zájem, na nádražích se moc neohřál a takto měl čtenář jistotu, že mu žádné vydání neuteče. Předplatné bylo za cenu poštovného, takže samotný časopis byl stále zdarma😉
To je pěkný,tady článek o bývalém řediteli a končí to u novin😃
Třeba já a spousta dalších. A možná se budete divit, ale měl jsem „předplatné“ tedy jsem si zaplatil poštovné aby mi chodil do schránky i ten časopis který se podle vás zadarmo rozdával ve vlacích. „Vráželi miliony“ a „dnes je všetko na nete“. je, ale bude to tam jen dokud to nezmizí (dokud to někdo neodstraní). Tištěný časopis pokud neshoří tak přežije věky. 10,20,30,50, ale i 70 let. Jsem zevědavý jak budete za 70 let hledat něco na netu. Ještě jedna zajímavost. Takový Železničář není dostupný v digitální podobě ani v národní knihovně protože se jedná o dílo nedostupné na… Číst vice »
Odpověď čeká na schválení
Spousta kvalitního materiálu na netu není. Já sám si šetřím špeky do knížek a časopisu.
Není všechno na netu. Já osobně si dobré věci šetřím do knížek a časopisu
Tak to mě opravdu pobavilo. Na netu je prý všechno…..🤣
Vy ani netušíte kolik informací se skrývá ve starých (a někdy i nových) knihách.
Treba velke plakaty s fotkami vlaku z nej nedostanes
To by ses divil, co jich bylo ochotno platit předplatné. Miliony to úplně nestálo, zato dnes se cpou do “onlajnu” zadarmo, což je podle tebe asi v pořádku 😀
Ano. Obsah zveřejňovaný online je zdarma a dokonce je kolikrát obsáhlejší a třeba s větším počtem obrazových příloh. Tak. A kdo ten obsah platí pokud ne lidí kteří si ho online čtou? Nejsou to náhodou lidé kteří platí předplatné a přispívají tak na tvorbu periodika? Železničáře si mohou z archivu přečíst i lidé kteří za něj neplatili. Já mám rád podobu tištěnou kde kdykoliv cokoliv najdu.Jen je pravdou, že v tištěných se obtížněji vyhledává. To oline je vyhledávání snazší pokud jde vyhledávat fulltextově. Za mě: Možná si někdo o mě bude myslet, že jsem blázen, ale myslím si, že i… Číst vice »
Budete ještě dlouho fňukat pod každým druhým článkem??
Si pište, že budu. Víte, ono je to tak trochu s podivem když odejde člověk který se zasloužil o mnoho (třeba o návrat od novin vydávaných s týdenní frekvencí k frekvenci čtrnáctidenní až nakonec dokonce návrat úplně na začátek k formě časopisu byť s frekvencí měsíční ) a po jeho odchodu netrvá dlouho (dva roky nejsou dlouhá doba) a nastane taková změna že to svět neviděl.
Ale uvidíte sám, protože předpokládám, že ty změny nastanou i v tomto případě.
Tlaky vydávání časopisu byly i za dob Vaška Rubeše. Nejvíce na kahánku měla redakce během vládnutí Radka Dvořáka, než ji ale stačil sejmout, sám díky vlastní blbosti musel odejít. Na druhou stranu chtěl alespoň s argumentem úspor ukončit vydávání časopisů úplně a ne jako současné vedení, které jen z fungujících periodik vytvořilo vyprázdněnou schránku požírající firemní peníze (Železničár si na sebe díky předplatnému uměl částečně vydělat, ČD pro vás mělo stále u generace 50+ velkou čtenost, o kterou díky změně periodicity a aktuálnímu rušení oblíbených rubrik přijde a sockama nedožene). Faktický zánik obou časopisů by ale myslím setrvání Vaška na… Číst vice »
Největší problém spatřuji v tom, že se ČD jako dopravce stáhl tak nějak do sebe a odcizil se tímto krokem široké veřejnosti. Ta nyní nemá příliš možností se dozvědět zajímavosti ze zákulisí, nemá možnost dozvídat se nic z novinek ale ani nic z historie. Železničář skončil úplně bez toho, aby se alespoň některé informace publikovaly na jeho stránkách kde poslední článek je z období ukončení vydávání tedy dubna 2025. Za dob kdy redakci vedl Václav Rubeš podle mě vzniklo to nejlepší co kdy vzniknout mohlo. Do tvorby byl vložen extrémní cit a železnice nebyla prezentována jen jako stroje a koleje,… Číst vice »
Nemyslím, že by se ČD stáhly do sebe a nekomunikovaly s fanoušky. Jen naskočily na současný trend on-line komunikace (pochopitelné) a dělají to s primárním zacílením na mladší generaci. Ono v tom konci Železničáře a vlastně i ČD pro vás nešlo až tak o samotné časopisy (proto vycházejí dál, ponechme bez komentáře v jaké podobě a efektivitě), jako spíše o pracovní položky lidí, kteří je připravovali – shodou okolností byli všichni odejití bývalými dlouholetými členy Vaškova týmu 🙂 A zbavit se těch lidí bez reorganizace a změny konceptu legálně nešlo, protože to dělali dobře – viz různá ocenění v oborových… Číst vice »