Schváleno. Škoda získala v Německu povolení k provozu i pro nejdelší tramvaj na světě

Tramvaj pro rnv. Foto: Škoda GroupTramvaj pro rnv. Foto: Škoda Group

Schválení se týká provozu na tramvajové i železniční trati.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr Kůžel

Něco podobného by mohlo jezdit i na Bechyňce, já vím, je to jiný rozchod a jiná elektrika, ale to by určitě Škodovka zvládla. Spíš tomu bude bránit, že u nás se to tak nikdy nedělalo, nebo, co kdyby se to srazilo s nákladním vlakem…..

Josef Pav

Malá oprava: jedná se o Ludwigshafen, ne Ludwigsburg (ten je u Stuttgartu)

Karl vB.

Obrázek č. 5/ 25 – „Kupé pro dva v rychlovlaku ICE“???

tarten

Jistě to do tohoto článku nepatří. Ale zjevně jde o nápad DB pro ICE 5.

Qaws

V.I.P. salonek v nejdelší šalině na světě…😉

Kamui

Když půjdeme do důsledků, je to vlastně jedna tramvaj? Nebo jsou to spíš dvě oboustranné tramvaje s jedním stanovištěm řidiče, spojené trvale zády k sobě? Lokomoviva řady 131 také není dvoučlánková, ale jsou to dvě samostatné lokomotivy každá pouze s jedním stanovištěm.

czhunter

To ale nejsou žádné „důsledky“.
Když chcete jít do „důsledků“ tak musíte napsat, jaké jsou „důsledky“ těchto dvou možností.

To že jedna má jednu kolonku a druhá dvě kolonky v Excelu asi není úplně důlěžité.

Leinad

Jak složité je spojení/rozpojení, jízda sólo? Chybělo by sólu něco jiného, než jen zadní čelo (což by se mohlo i hodit dobíhačům).