Schváleno. Škoda získala v Německu povolení k provozu i pro nejdelší tramvaj na světě
Tramvaj pro rnv. Foto: Škoda Group

Schválení se týká provozu na tramvajové i železniční trati.
Schválení se týká provozu na tramvajové i železniční trati.
Něco podobného by mohlo jezdit i na Bechyňce, já vím, je to jiný rozchod a jiná elektrika, ale to by určitě Škodovka zvládla. Spíš tomu bude bránit, že u nás se to tak nikdy nedělalo, nebo, co kdyby se to srazilo s nákladním vlakem…..
Malá oprava: jedná se o Ludwigshafen, ne Ludwigsburg (ten je u Stuttgartu)
Díky za upozornění.
Obrázek č. 5/ 25 – „Kupé pro dva v rychlovlaku ICE“???
Jistě to do tohoto článku nepatří. Ale zjevně jde o nápad DB pro ICE 5.
V.I.P. salonek v nejdelší šalině na světě…😉
Když půjdeme do důsledků, je to vlastně jedna tramvaj? Nebo jsou to spíš dvě oboustranné tramvaje s jedním stanovištěm řidiče, spojené trvale zády k sobě? Lokomoviva řady 131 také není dvoučlánková, ale jsou to dvě samostatné lokomotivy každá pouze s jedním stanovištěm.
To ale nejsou žádné „důsledky“.
Když chcete jít do „důsledků“ tak musíte napsat, jaké jsou „důsledky“ těchto dvou možností.
To že jedna má jednu kolonku a druhá dvě kolonky v Excelu asi není úplně důlěžité.
Jak složité je spojení/rozpojení, jízda sólo? Chybělo by sólu něco jiného, než jen zadní čelo (což by se mohlo i hodit dobíhačům).