S přípravou rychlé tratě z Brna do Přerova pomůže Správě železnic EBRD
Vizualizace trati mezi Nezamyslicemi a Kojetínem. Foto: Správa železnic

Tři úseky nové rychlé trati zafinancuje a postaví soukromý koncesionář. SŽ jej začne hledat začátkem příštího roku.
Darebáci, nekonečné odkládání této stavby. Jako kdyby nebyla tak potřebná tak buďiž, ale tahle trať by měla být prosazována v národním zájmu.
a to tam , bude taky řídit provoz ?
Nemá se ta první, respektive poslední stavba blazovice-brno odvíjet od nového nádraží? Bez něj ta trať stejně nebude mít velký přínos, protože na víc vlaku tam s tím něho bez toho stejně nebude místo.
A proč? Je málo peněz v dotacích?
A s přípravou přípravy pomůže kdo…?
Tak pokud to bude PPP, ta asi nebude problém postavit Brno-kojetín najednou, ne?
To je asi tak ta idea. 🙂
Takže SŽ je sama tak neschopná, že si i s výběrovým řízením musí nechat poradit. Bude nás to stát měsíce zdržení a miliony korun (tipuji).
Co je to za stát, že ani sám nedokáže napsat správně výběrové řízení dle vlastních zákonů?
(ano, chápu že se tímto postupem dost možná předejde zrušení výběrka a odkladům o pár let. ale.. proč stát potřebuje poradce na to, jak se má správně chovat dle vlastních zákonů???)
A to Pavle ještě netušíte že mezi slepými jednooký králem, ona ebrd není žádný zázrak. Možná to dělá jinej oddíl ale ti rádoby experti se kterými dělám já neumí ani zaparkovat v centru. Skutek utek a když pošlou půl roku starou neaktuální prezentaci a přijde se na to tak začnou výmluvy. SŽ si s nima bude jistě dokonale rozumět, ten mindset mají stejný. Ale stejné chyby, stejné výsledky
Tak ono to není neobvyklé. Jen třeba v Asii si často berou na analýzu velké americké konzultační a stavební společnosti, jen SŽ si vybrala evropskou organizací pro pomoc rozvojovým zemím.