ŘSD získalo stavební povolení k zacelení mezery v dálnici D3 u Tábora
Zúžená dálnice D3 u Tábora. Stav, který řidiči znali dlouhá léta. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Práce začnou po nabytí právní moci povolení, potrvají 40 dnů.
Je nejvyšší čas skoncovat s tímto šílenstvím. Soukromý výjezd z dálnice není lidské právo. Dálnice se na tomto místě konečně dostavuje.
Co vím já, tak ten sjezd měla být jediná cesta jak se legálně k provozovně dá dostat. Tak to není nic o lidském právu, ale o živobytí.
Bez hlubšího zkoumání se zeptám: A v čem je tedy vlastně problém? Ta dálnice už je tam v plném profilu dávno. Proč tedy nestačilo jen prostě nabouchat svodidla a položit nový asfalt?
Neútočím. Ptám se.
Presne to za tech 40 dni udelaji.
Otázka byla myšlena, proč to nešlo udělat dříve. Co tomu bránilo.
Protože tam měli tu provozovnu a sjezd ze staré silnice byla jediná legální cesta jak se tam dostat. Bez sjezdu z nové dálnice jim znemožnili podnikat, živit se a tak se soudně dožadovali dodělání sjezdu, nebo jiné přístupové cesty. Si myslím já.
Skvělá práce ŘSD, jen tak dál!
Jinak už se těším na rozhodnutí Evropského soudu pro lidská práva v kauze Bratránkových, to bude ještě zajímavý…
Nedostavět D3 a nebo D49 není základní lidské právo jak je definované v resoluci OSN… Teď jsem to ještě jednou pro jistotu kontroloval.
Mít soukromý sjezd z dálnice taky ne.
Co jde na tom skvělýho po těch letech neschopnosti? A co tam chtějí tak dlouho dělat? Postaveno to je jako dálnice dávno, nový koberec a jezdíme….
Neschopnosti ano, ale ne ŘSD. To se naopak snažilo léta s Bratránkovými dohodnout na výkupu nebo zbudování příjezdové cesty, v mezích zákona. Jenomže Bratránkovi se dohodnout nechtěli a začali se soudit. No a soud nakonec prohráli. Přitom kdyby přistoupili na původní nabídky, mohli mít mnohem víc…
Neschopnost ŘSD tkví v tom, že to mohla nechat jako silnici první třídy, což obchvat Tábora byl, a mohlo se tam jezdit 90 bez omezení pruhů, které způsobuje kolony ve špičce.
Zjevně jste tam nikdy nebyl. Ráno v 6 je tam už velmi silný provoz a nepotřebujeme na dálnicícj jezdit 90 kvůli čemu???? NE
No tak tam IZ 1b, o kus dál IZ 1a a v tomto úseku neměřit rychlost. 🙂
*dát
denne tam jezdím do práce, denně mi to otravuje život, platím řádně daně,pracuji a platím dalniční známku, kdo má právo mi přesto denne komplikovat cestu, kolik tam už bylo nehod a i smrti, loni si pamatuji velkou nehodu kamionů, jeden mrtvý, další myslím zranění, denně tam auty brzdí a zase se rozjíždějí…..
Hlavně už se prosím nikdo neodvolávejte nebo z toho vykvetu! 😀
Však bylo na čase. Zaplať Bůh.
Tak snad už konečně.
Jen tak ze srandy: Nechtěl se s nimi Patrik spojit, když mají společný cíl – blokovat dálnici?
Dáváte dohromady jablka a koksovatelné černé uhlí. Patrik a dědek Dvořák jsou principiální škodiči, ty nic jiného nezajímá. Bratránkovi nic neblokovali, stejně jako nic neblokovala paní Havránková nebo kdysi Markéta Regecová (na kterou dokonce nechal Zeman posílat BIS!). Tito lidé pouze měli dvě odlišná stanoviska dvou úřadů a logicky se přikláněli k tomu, které jim bylo příznivější. To by udělal naprosto každý. Chyba byla jednoznačně vždy na straně konkrétních úředníků, kteří mají samozřejmě jména a kteří nikdy nebyli nijak potrestání, protože Česko přejalo do právního řádu bolševickou (a předtím C.K.) mantru, že úředník je nedotknutelný, svatý a tudíž netrestatelný. Naposledy… Číst vice »
Jasne Havrankova nic neblokovala… Proste rekla, ze dalnice pres jeji pozemky nepujde a maji ji postavit kde chteji. Akorat politici byly kvuli tomu cim si prosla jeji rodina v 50. letech totalne posrani a nikdy nedoslo na vyvlastneni jako je v podobnych pripadech bezne. Nakonec dostala za svoje pole asi 10x vic pozemku nez stat potreboval od ni.
Nakonec dostala za svoje pole asi 10x vic pozemku nez stat potreboval od ni. – a tak je to správné !
Tenkrát se ale vyvlastňovat až tak jednoduše nedalo. Jinak se nebojte, že by to neudělali. To samé Regecová vs. Philips v Hranicích…
Tak to máte naprosto rozdílné informace nevím odkud.
Havránková totiž nikdy nechtěla peníze, pouze adekvátní zemědělskou půdu.
Podobný výměr, podobná úrodnost ve vzdálenosti xx kilometrů.
A přesně toto ji bylo dávno před započetím výstavby bylo slíbeno.
Jenže potom se nějací úřednici postavili na zadní a začali ji nabízet peníze, což odmítala. Tak začali vyhrožovat vyvlastněním, no a ona do toho hodila vidle tím, že ceelou věc předala nějakým eekologickým spolkům. A ti z toho udělali kauzu táhnoucí se dvace let.
Pomlouvání paní Havránkové tu úspěšně začal ožrala a přisluhovač Ruska Miloš Zeman. Nejraději tu lež o ní papouškují jeho voliči, tedy podobný materiál jako sám MZ. Bezpáteřní nuly.
Mno, cena orne pudy a cena stavebniho pozemku je velmi rozdilna. Stat tim, ze na tech pozemcich naplanoval dalnici, udelal z orne pudy stavebni pozemky.
Jen malé upřesnění. Havránková chtěla od počátku pouze výměnu pozemků v okolí, kus za kus. Stát jí nabídl pozemky někde 50 km od Hradce, protože volné pozemky „už byly někým rozebrány“. Kým a proč? Ona chtěla pouze pokračovat v tom, co její rodina dělala celé časy, hospodařit. Po dalších mnoha letech, kdy arogantní jednání úředníků přesáhlo snesitelnou mez, se rozhodla pro radikální řešení s odprodejem kousku pozemku jiným majitelům. Takové pěkné proužky k ničemu, ale stát od té doby musel jednat s daleko větším počtem majitelů. To už bylo všechno špatně.
Paní Havránková opravdu nic neblokovala. Jen chtěla rozumným způsobem hospodařit. Sama upozornila, že na jejích pozemcích je plánována dálnice, že proti tomu nic nemá, ale že nechce peníze, nýbrž vhodné zemědělské pozemky. I si sama našla vhodné náhradní pozemky a žádala o jejich směnu. To jí bylo přislíbeno, ale tyto pozemky byly nakonec bez jejího vědomí vydány jako restituční náhrady někomu jinému. A pak už stát žádné vhodné pozemky na směnu neměl. Ukázkový případ přezíravosti a neschopnosti státních institucí. A aby zakryli svoje chyby, začali dehonestovat paní Havránkovou. Docela hnus.
Jenomže Havránková byla zcela soběstačná a to co jí nabídl stát by ji zcela zbavilo nesoběstatečnosti, proto jsem jí fandil, nebot stát vůbec dle mě neměl zájem nejprve na fer dohodnutí, tenkrát si stát myslel, že každý je hlupák a vezme pár kaček
Josef Dvořák z Vody z Tetčic podle nepotvrzených zpráv už není mezi námi. Vzhledem k tomu, že na něj nejsou kontakty, nemá web a už dlouho nepodal nikde žádnou stížnost či odvolání to samozřejmě nelze ověřit. Jeho poslední prokazatelný počin byl podpis účetní závěrky za rok 2023, to bylo 11.1.2024, od té doby žádné známky života…
Tak jestli ho prohlašuješ za mrtvého jen podle toho, co jsi tady napsal, tak to jsi fakt borec.
Tak jediné, co by mohlo vyvrátit tyto zatím stále nepotvrzené zprávy, je nějaký nový počin spolku. Jak už jsem psal výše, na zaslanou poštu na adresu sídla nebo datovou schránku zásadně nereagují. Nezbude než se do Tetčic vypravit osobně a zjistit jak to tam vypadá, tak jako kdysi redaktor České televize zde:
https://www.facebook.com/share/r/8efMp9eWFgf8G1LL/?mibextid=UalRPS
Já zatím nikoho nepohřbívám, pouze se ke mně dostala tato povídačka, no a protože vidím, že spolek nevyvíjí od ledna 2024 žádné aktivity, tak nemohu vyloučit, že to není pravda.
Můžete konkrétně uvést to o té nedotknutelnosti, kde to v tom právním řádu je? Dost by mě to zajímalo.
Bohužel procesy s DESÚ se zatím zabíhají a minimálně toto pololetí znamená zdržení povolení. Bohužel je úřad personálně poddimenzovaný. (Vytvořil se nový úřad, ale z původních úřadů tam moc lidí nepřešlo.)
Já jsem teda slyšel, že personální problémy má hlavně to oddělení pro drážní stavby, a „silniční“ část je prý celkem ok.
Proč jim vlastně nikdy nepostavili prijezdovku od vsi nebo z dálnice?
Proti byla místní část Tábora Měšice
Nebo z dálnice. A odkud? Vyjma odpočívky nebo benzinky nelze mít z dálnice sjezd. Tedy křižovatka. Min. vzdálenost křižovatek na dálnici dle ČSN 73 6102 je 4 km. Kampak tuto křižovatku vložíte?
Kdyby se byli domluvili s tou benzínkou, co tam kdysi stála na společném postupu, mohla stát jak benzínka tak to jejich motocentrum a mít sjezd z dálnice. Jenomže s majitelem benzínky se nedohodli a ten se naopak s ŘSD dohodl a svoji benzínku jim bez námitek prodal. Tak to je pak těžký…
Tu normu by to chtělo už změnit, 4km je kolem velkých měst zbytečně moc.
No tak konečně. Jen mi pořád chybí ten druhý konec: jak byl potrestán úředník, který „omylem“ dal to razítko na trvalé napojení. Musel zaplatit veškeré náklady, nebo byl povýšen?
Ten je v důchodu. A pochybuju, že jen on sám se jednoho dne v r. 1998 poškrábal za uchem a z dobré vůle povolil…
Uz zemrel.
Už tu není, dále někde jsem četl, že to byl jejich strejda/vlastník? Takže to úplně čisté asi taky nebylo.
Tak snad už tenhle „kostlivec“
ve skříni ŘSD konečně zmizí.
Spis kostlivec taborskeho stavebniho uradu.
Ne. RSD to tam mohlo uz leta provozovat v nejake snesitelnejsi konfiguraci. A je dost na presdrzku, ze toho nebyli schopni.
Jak to měli udělat? Všichni okolo vás jsou hloupí a čekají na vaši radu, tak šup sem s ní.
Bez hlubšího zkoumání se zeptám: A v čem je tedy vlastně problém? Ta dálnice už je tam v plném profilu dávno? Proč tedy nestačilo prostě nabouchat svodidla a položit nový asfalt?
Neútočím. Ptám se.
Pan mysli způsob značení. Když jedete na Prahu, tak tam jsou sířkově 2 pruhy a pokud jedete v tom původním průběžném 80, podjiždí vás auta zprava. Proto tam jezdím za připojovákem uprostřed. Také tam mohla být plechová svodidla,tohle je skutečně jako na 14 dnů
Už se Bratranek odstěhoval? Budou se ty budovy bourat nebo zůstane rozpadající se památník vedle dalnice? Po rekontrukci a dostavbě dalnice patrně zanikne přístupová cesta a už se tam nikdo nedostane
Ano zanikne. O tom již zde mnoho lez hovoříme, Mlho. Existence baráků závisí na majiteli, který se zatím předpokládám nemění.
Mlho! 😆😆😆 dobrý
Dokud tam neuvidím stavební stroje, tak neuvěřím 🙂
Stavebni stroje nic neznamenaji. Dokud to nebude uvedeno do provozu!
Na takové D49 u Holešova jsme toho svědky.
Muzes verit, firma to ma zaneseny v harmonogramu, jejich stroje obcas vozim