Zajímalo by mě, jaká by byla cena, kdyby tutéž stavbu řešila SŽ.
Jirka z CB
2 měsíců
To se lidé v Neštěmicích na sídlišti zblázní radostí až celá frekvence bude jim jezdit, smrdět a dělat hluk pod okny a to nemluvím o nějaké plynulosti dopravy do centra, už teď to stojí dost často za bačkoru, do toho ještě Benešův most…
Proč by někdo je k mostu, aby zjistil, že je uzavřen a pak Neštěmicemi nahoru. Většina je tranzit a pak přímo z města, ti všichni zcela jistě pojedou po 30 a 528, než po trojkách z Neštěmic nahoru.
Dušan
2 měsíců
Proč se nepostaví vedle nový most a ten starý se pak nezbourá. Místa je tam dost. A nemusela by se na dva roky zavírat silnice.
Sáček
2 měsíců
Fascinující jak v těch severních Čechách zábradlí musí být vždy zrezlá.
Benešák se nebourá a toto je bezúdržbovej, teda až do zbourání 🙂
Lysimachia
2 měsíců
„Některé podzemní části estakády budou zachovány.“ Podle zadávací dokumentace to znamená zřejmě, že nechají v zemi původní základy a piloty (bez nějakého dalšího využití). Bodejť by je někdo z té země vytahoval.
Zajímavé, že se u přemostění železnice rozhodli jít cestou monolitu, obvyklé jsou nějaké prefabrikované či prefamonolitické konstrukce (spřažený ocelobeton nebo beton-beton). Právě z důvodu zkrácení nutných výluk.
Tak ne, nad tratí by měla být použita prefamonolitická konstrukce. Ale s takovou jsem se zatím u nás nesetkal, poměrně zajímavé řešení dvoutrámu. https://ctrlv.cz/XcVT
Průzkum konstrukce byl proveden loni. Dodatečně. Někdo na MD prostě před pár lety píchnul do mapy a rozhodl o investici a objízdných trasách. Nikdo neuvažoval o přestavbě po půlkách jak je běžné jinde…
Zajímalo by mě, jaká by byla cena, kdyby tutéž stavbu řešila SŽ.
To se lidé v Neštěmicích na sídlišti zblázní radostí až celá frekvence bude jim jezdit, smrdět a dělat hluk pod okny a to nemluvím o nějaké plynulosti dopravy do centra, už teď to stojí dost často za bačkoru, do toho ještě Benešův most…
Proč by někdo je k mostu, aby zjistil, že je uzavřen a pak Neštěmicemi nahoru. Většina je tranzit a pak přímo z města, ti všichni zcela jistě pojedou po 30 a 528, než po trojkách z Neštěmic nahoru.
Proč se nepostaví vedle nový most a ten starý se pak nezbourá. Místa je tam dost. A nemusela by se na dva roky zavírat silnice.
Fascinující jak v těch severních Čechách zábradlí musí být vždy zrezlá.
Severní je Liberec, toto je severozápad :-), ale drsnější lidi a politika 🙂
Neznáte kauzu Rop severozápad? Liberec má jen čajíčka hejtmana. U nás i zastřelili přítele hejtmanky.
Ono to dost lidí dodnes používá pro celý bývalý Severočeský kraj, tedy i třeba pro Chomutov, kde už to je geograficky opravdu mimo.
Co teprv Severoseverozápadní Čechy, to je něco.
Jsou to ale hlavičky…Mojžíř, Benešák a tunely na D8 opravovat prakticky naráz..byť je to dáno posouváním termínů, to si užijeme.
No pasaran!
Na Prahu a Teplice to půjde.
Vypsání petice proti bourání historicky cenného mostu za 3, 2, 1 …
Vy jste opravdu matěj.
To už je hodně zoufalé. Radši neotvírejte ledničku, vybafne na vás starý most. Fňuk.
Benešák se nebourá a toto je bezúdržbovej, teda až do zbourání 🙂
„Některé podzemní části estakády budou zachovány.“ Podle zadávací dokumentace to znamená zřejmě, že nechají v zemi původní základy a piloty (bez nějakého dalšího využití). Bodejť by je někdo z té země vytahoval.
Zajímavé, že se u přemostění železnice rozhodli jít cestou monolitu, obvyklé jsou nějaké prefabrikované či prefamonolitické konstrukce (spřažený ocelobeton nebo beton-beton). Právě z důvodu zkrácení nutných výluk.
Tak ne, nad tratí by měla být použita prefamonolitická konstrukce. Ale s takovou jsem se zatím u nás nesetkal, poměrně zajímavé řešení dvoutrámu.
https://ctrlv.cz/XcVT
Průzkum konstrukce byl proveden loni. Dodatečně. Někdo na MD prostě před pár lety píchnul do mapy a rozhodl o investici a objízdných trasách. Nikdo neuvažoval o přestavbě po půlkách jak je běžné jinde…
Co nasouvání.
Hádám, že se bourání neobejde bez částečné uzavírky koridoru pod mostem…
Co jsem zaznamenal tak budou snad jen kratší výluky..ale kdo ví