ŘSD ve čtvrtek otevře u Loun novou část D7, zatím v polovičním profilu
Nový dálniční most (D7) na obchvatu Loun. Pramen: ŘSD
Definitivně by mělo být hotovo v červnu příštího roku.
Definitivně by mělo být hotovo v červnu příštího roku.
Já to nějak nechápu. V článku se píše, že se otevře levý pruh, který je směrem na Prahu. Pokud ale dobře vím, tak v levém pruhu se nyní jezdí obousměrně, protože se dělá pravý pruh směrem na Prahu. Nebo už jsem zapomněl kde je práva a levá strana?
Staničení D7 je z Prahy do Chomutova, takže pravý jízdní pás povede do Chomutova, levý jízdní pás povede do Prahy. Dneska se jezdí v prostoru budoucího pravého jízdního pásu, levý teď dokončili a otevřou ho.
Dotaz na p. Šindeláře:
Nevíte, zda byly zprovozněny spolu s levým pásem na Prahu i rampy a kruhový objezd v MÚK?
https://mapy.cz/zakladni?rid=e457c464-5510-11ed-993e-e21bc45b3f37&x=13.7681861&y=50.3501825&z=17
Dal jsem podnět na Mapy.cz k aktualizaci.
Díky za reakci.
tak ještě zainvestovat i do železnice aby nevypadala jako z dob parního provozu.
Tam to půjde opačné a jakákoliv investice tam by byla akorát kydání peněz. S tou klikatici tam nikdo nic nezmůže jediné postavit nové vedle dálnice ale zas takový dobrodruh který by to zainvestoval se fakt nenajde
Jen houšť a větší kapky. Škoda, že v ČR jsou naléhavější úseky, kde by měla být dálnice. Ale i tak je to pro daný region dobře, že se D7, protože dojíždějících do Prahy je tam hodně.
Kdyby jezdili vlakem, asi by nikdo nechtěl omezit provoz na trati 110.
Vlakem z Loun? Jako místo hodiny deset autem / autobusem někdo pojede nejrychlejšími vlaky přes Most a Ústí tři hodiny? Vážně?
https://mapy.cz/s/kogegebaze
„Jako“ když se místo pořádné tratě postaví nejprve pořádná silnice a z ní pak ještě dálnice. Chápu, že myslet v souvislostech bolí.
Muzete zalozit politickou stranu a kandidovat v parlamentnich volbach. Kdyz dostanete dostatek hlasu, muzete to prosadit. Ale vsichni tak nejak tusime, ze by vas zvolili jen vsichni sotousi a tech 26 hlasu by asi nestacilo…
Zejména lokalkovy fanatiky jako je František. Vy by jste za metr kolejí prodal i svoje děti
Hodina deset z Loun do Prahy autem? 50km?
Za hodinu deset je bus z Prahy až v Chomáči a autem už si v reichu.
Nechal si 20 minut rezervy na kolony, bych si tipnul.
Protože dodneška nejsou ani 2 koleje do Kladna, natož P+R na kraji Prahy. A opravdu to nejsou denní dojíždějící, komu ta trať Praha-Kladno v Praze 6 vadí. Ani řidiči ve zbytku republiky.
Kdyby byly v zadní části těla ryby, tak nejsou rybáři. Jako sorry, ale jezdit z Loun do Prahy přes Slaný vlakem, tak to může fakt jen blázen. Pokud jsem z žst. Louny párkrát potřeboval odjet do Prahy, přičemž jsem nejel autem a nechtělo se mi jít na autobus, tak jsem jel osobním vlakem přes Libochovice do Lovosic a pak rychlíkem do Prahy. I tak to byl těžký bizár, ale stále lepší, než se kodrcat vlakem přes Slaný.
Původní příspěvek ovšem volá zase jen po dalších a dalších silnicích, nikoli lepší železnici. „A protože vlakem po pomalé trati lidé jezdit nechtějí, postavíme ještě lepší silnici.“ Logika…
Lepší železnice do Loun by měla mít podobu VRT, což pokud se povede, zlepší spojení s Prahou raketově. Stávající trať i přes sebelepší modernizace nemá na víc než aby sloužila lokálním relacím, případně cestujícím typu skupina cyklistů o víkendu.
Ani těm lokálním relacím, jelikož zastávky jsou prakticky ve všech případech daleko od sídel (výjimka Páleček; dále Slaný, Zlonice, kde obec postupně dorostla k dráze, ale stále je to daleko do centra), což stále spousta lidí nedokáže pochopit.
A to ještě „nedávno“ jezdil po této lokálce rychlík Thermal z Košic.
Jo, betonmix, vlakem. Montážní dělníci i s nářadím a materiálem vlakem. Okna na stavbu vlakem. Lešení tamtéž a tašky na střechu vlakem.
Silniční doprava nedostala šanci, to je důležité! Výsledek: https://cdn.xsd.cz/resize/d96c3e8b4bbf3b70937d2637f2ea45c6_resize=884,589_.jpg
Tak vlakem z Loun do Prahy může jezdit tak akorát možná placený turista. Ti ostatní budou ten ušetřený čas asi raději trávit s rodinou nebo svými zájmy.
Myslíte, že lidi budou chtít jezdit o hodinu déle a ještě v časech kdy jim to někdo nalajnuje?
Frantisek už mnohokrát psal, že by to prostě nařídil. Komunista jak vyšitý.
On už takhle píše desítky let. Potřeboval by léčebnu s výhledem do nějakého většího nádraží.
Po daném úseku jezdím často a zajímalo by mě co na tom – proboha – stálo 779 milionů???? Hluboký zářez a veškeré dálniční mosty a sjezdy tam byl pro oba směry budoucí dálnice už od zprovoznění v polovičním profilu v roce 1999…
Jediné co reálně postavili je rozšíření mostku přes místní lokálku a doslova kousíček náspu okolo v délce “ nula-nula nic..“ okolo toho mostku od zářezu k zářezu z těch devadesáték…
taky se ale jedná o 6km dlouhý úsek… Kdyby se stavěl na zelené louce tak to bude stát 2,5 mld.
6 km půlky dálnice s předpřípravou teréních úprav za 2,5 roku ? Pokud stále budeme stavět tímto tempem, tak tady nikdy nic nebude hotového.
Taková je bohužel realita
A to jezdíte po posekané trávě na zemním tělese, nebo je tam celá nová vozovka se všemi konstrukčními vrstvami? Což není 5 cm asfaltu, jak si mnozí myslí.
Mosty přes nový úsek sice byly v plném profilu, ale chyběly třeba mosty pro druhý směr přes vlečky do areálu Elektroporcelánu, kde obchvat je na náspu, nebylo to jen o úpravě zemní pláně a vyasfaltování.