ŘSD připravuje přeložku vytíženého tahu I/19 západně od Tábora
Silnice I/19 v Táboře a skalní masiv po sanaci. Pramen: ŘSD
Přeložka má odlehčit obcím Všechov, Dražice a Drhovice od tranzitní dopravy.
Přeložka má odlehčit obcím Všechov, Dražice a Drhovice od tranzitní dopravy.
Škoda jen, že v aktuální kategorizaci silnic již tento úsek od D3 až po křiž. s I/29 u Oltyně není sledován ve čtyřpruhu ale připravuje se jen S11,5. Každopádně palec nahoru za občasné přídatné pruhy a řešení bez kruháčů…
I/19 by nejlépe měli protáhnout do Přerova (nejlépe na telěse nedostavěné dálkové silnice) a začít budovat nějaké ty obchvaty(Divišov&Rovné..)
Konečně rozumný projekt s MÚK bez kruhových objezdů na silnicích I.třídy, kde to plynulosti a rychlosti neprospívá. Snad se v této podobě dostane i do realizace a nezprasí se jako např. tzv. Obchat Mošnova na I/58, kde jsou nakonec 3 KO na 1,5km připravené na další okolní zástavbu s přechody, takže v podstatě nová místní komunikace za spoustu peněz.
Zapomente. Kousek vedle, kde se RSD hezky snazi, do toho JCK hodi vidle.
Kruhace u MUK s D3?
Obrataň má snad také už našlápnuto na obchvat a ještě něco vymyslet v Zárybničné Lhotě. Ještě trochu upravit úsek mezi Leskovicemi a Čížkovem, je to tam úzké a zatáčky a možná ještě z Čížkova na Starák.
Tato trasa po dostavbě D3 do ČB je hodně vytížená hlavně kamiony.
Osobně bych se spíš přimlouval za propojení I/19 a II/137 v místě dálničního sjezdu 76.
Ten nesmysl, že když chcete z D3 odbočit na Ratibořské Hory a Mladou Vožici, tak musíte projet celý Tábor, mě fascinuje už desetiletí.
Jestli tohle měla vyřešit ta nová komunikace v Měšicích, tak to se moc nepovedlo.
A ano, chápu, zde (přeložka I/19) je to ŘSD a to propojení by musel udělat Jihočeský kraj.
Zkuste sjet už v Chotovinách, ušetříte dost času i PHM…
a pro cestu od Budějic byste měl jakou radu?
No tak to samozřejmě sjeďte u Mašáta, vemte to k hasičárně a pak tou novou propojkou k silnici na Vožici. Žádná tragedie a městu se takřka vyhýbáte…
Stavět kvůli tomu nějaký další přivaděč mi nepřijde hospodárné…
Přesně. Přitom by to byl jen kilometr silnice. A MÚK by se taky příliš přestavovat nemusela, čtyřlístek tam nutný není.
Ale jiste, zadny problem, ozvalo se ze sluchatka…
https://dopravnistavby.kraj-jihocesky.cz/cs/prelozka-silnice-ii137-mesice-cekanice-2etapa
Takze nejakymu potencialu na ctyrpruh muzeme udelat papa…
na druhou stranu, pokud by v budoucnu vznikla D19 v trase mimo Tábor (https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-kupka-slibuje-jizni-dalnici-ktera-ulevi-praze-ano-ihned-volaji-regiony-269058), tak by toto řešení s kruháky asi tolik nevadilo…
Tak zpátky na zem, chlapci.