Infrastruktura Silnice Stavebnictví

ŘSD na jedenáct dní zavře nájezd na D5 z Pražského okruhu

Objízdná trasa pro osobní auta pro nájezd nad D5. Foto: ŘSD
Objízdná trasa pro osobní auta pro nájezd nad D5. Foto: ŘSD

Řidiče na jednom z nejvytíženějších míst na české dálniční síti čeká od soboty 20. října velké omezení. Ředitelství silnic a dálnic zavře na jedenáct dní napojení Pražského okruhu na dálnici D5 ve směru od jihu.

Uzavírka začne v sobotu 20. října ve 12 hodin, skončí v úterý 30. října v 15 hodin. Jde o poslední část opravy celé mimoúrovňové křižovatky, zakázku za 162 milionů korun získala společnost Silnice Group.

Objízdná trasa pro uzavírku exitu 23C spojující D0 a D5 pro osobní auta. Foto: ŘSD
Objízdná trasa pro uzavírku exitu 23C spojující D0 a D5 pro osobní auta. Foto: ŘSD

Dopravní omezení se liší pro osobní a nákladní auta. Osobní vozy, které budou chtít jet ve směru od jihu na Plzeň, musí odbočit doprava už na exit 23B, který se jinak používá pro odbočení na Zličín nebo do Chrášťan. Dostanou se až k ulici Na Radosti, kde se vrátí do druhého směru Pražského okruhu a krátce poté odbočí na dálnici D5.

Objízdná trasa pro uzavírku exitu 23C spojující D0 a D5 pro nákladní auta. Foto: ŘSD

Objízdná trasa pro uzavírku exitu 23C spojující D0 a D5 pro nákladní auta. Foto: ŘSD

Nákladní auta čeká delší zajížďka. Musí dojet až k mimúrovňové křižovatce Řepy s dálnicí D6 na exitu 26. Na ní najedou na Karlovarskou ulici, podjedou ji ulicí Na Hůrce a zpět se vrátí na Karlovarskou, pak odbočí zpět na Pražský okruh a odbočí na D5.

3 komentáře

Klikni pro vložení komentáře

Diskuse pod články deníku Zdopravy.cz slouží pouze ke slušné výměně názorů. Prosíme diskutující, aby se vyvarovali vulgarismů a urážek jakéhokoliv druhu. Za obsah diskusí je zodpovědný vydavatel, který si proto vyhrazuje právo urážlivé, vulgární a jinak nevhodné příspěvky smazat bez dalšího upozornění. Děkujeme, že nemusíme mazat. Vaše redakce.

  • Jo zrovna tento sjezd by měl být dvoupruhový v celé délce včetně odpojejí i připojení, protože jeden pruh kapacitně nestíhá a zácpy jsou na denním pořádku, ale jsou tu nějaké zažité postupy a na větší propustnost se prdí.. U takových rozpletů v Rakousku je naprosto běžné že jsou 2 pruhy odbočovací, u nás klasika jeden pruh na odbočení, na rampě pak chvíli 2 a připojení zas jedním pruhem… Co se na naší síti až na výjimky nepoužívá je rozplet ze tří pruhů na dva dvoupruhy… a přitom na některých místech by na to byl prostor, jen je tam vodorovné značneí dopravního stínu

Newsletter

Partneři


Výběr editora