Paráda, vypadá to krásně! Jen tak dál! U nás na Slánsku v okolí letos opravili jen silnici mezi obcemi Jemníky a Pchery od cedule kousíček za ceduli – je to přes kopec – o převratné délce přibližné půl kilometru…. a stejně i po kompletní rekonstrukci to tam drncá, navíc jak je to z prudkýho kopce do údolí a vozovka je mastná a velmi hladká – i řidiči busů nejen za mokra jezdí mnohem obezřetněji než na původním mnohem hrubším povrchu.. Je jen otázka času než tam někdo za mokra na listí v zatáčkách dostane smyk a bude neštěstí Ale z… Číst vice »
Jo to jsem zažil. Jakmile bylo mokro, tak kloubákům ustřelovala smykem prostřední náprava do boku. Lidem tam klouzaly boty, Škoda 120 na dvojku po přidání plynu hrábla, konec léta, nikoliv sněžení.
xyz
1 rok
To omezení bylo delší než 3 měsíce. Už na sklonku května, kdy jsme tudy jeli „autem za odklony“, jsme jednak stáli na semaforech před Ronovem a jednak přímo v Nových Dvorech (vč. nemožnosti tam odbočit k zastávce „Nížkov“ kvůli vybagrované příslušné polovině vozovky).
Přesně tak. A úžasné bylo i nastavení semaforů – „zelená vlna“ jako vyšitá. Vyjel jste jako první v řadě na zelenou v Ronově a při dojezdu k Novým dvorům skočila červená. A zpátky jakbysmet.
Radek Musil
1 rok
Za necelé 3 metry silnice skoro 40 miliónů korun, to je na guinessovku.
Beekee
1 rok
Takle krásný svodidlový koryta umí jen na vysočině! Doufám, že příští rok bude reko pokračovat o další úsek dlouhý kilometr či dva a silnici bude nutné zas zavřít. Jako každý rok posledních deset let. Ten klid je návykový. Ale fotky jsou parádní.
… a po první tvrdší zimě znovu. I19 – perpetum mobile aneb generátor nekončících zisků pro dopravně-stavební firmy. A nedělám si iluze, že jinde je to jinak.
Paráda, vypadá to krásně! Jen tak dál! U nás na Slánsku v okolí letos opravili jen silnici mezi obcemi Jemníky a Pchery od cedule kousíček za ceduli – je to přes kopec – o převratné délce přibližné půl kilometru…. a stejně i po kompletní rekonstrukci to tam drncá, navíc jak je to z prudkýho kopce do údolí a vozovka je mastná a velmi hladká – i řidiči busů nejen za mokra jezdí mnohem obezřetněji než na původním mnohem hrubším povrchu.. Je jen otázka času než tam někdo za mokra na listí v zatáčkách dostane smyk a bude neštěstí Ale z… Číst vice »
Jo to jsem zažil. Jakmile bylo mokro, tak kloubákům ustřelovala smykem prostřední náprava do boku. Lidem tam klouzaly boty, Škoda 120 na dvojku po přidání plynu hrábla, konec léta, nikoliv sněžení.
To omezení bylo delší než 3 měsíce. Už na sklonku května, kdy jsme tudy jeli „autem za odklony“, jsme jednak stáli na semaforech před Ronovem a jednak přímo v Nových Dvorech (vč. nemožnosti tam odbočit k zastávce „Nížkov“ kvůli vybagrované příslušné polovině vozovky).
Tzn. spíše cca 4,5 měsíce.
Přesně tak. A úžasné bylo i nastavení semaforů – „zelená vlna“ jako vyšitá. Vyjel jste jako první v řadě na zelenou v Ronově a při dojezdu k Novým dvorům skočila červená. A zpátky jakbysmet.
Za necelé 3 metry silnice skoro 40 miliónů korun, to je na guinessovku.
Takle krásný svodidlový koryta umí jen na vysočině! Doufám, že příští rok bude reko pokračovat o další úsek dlouhý kilometr či dva a silnici bude nutné zas zavřít. Jako každý rok posledních deset let. Ten klid je návykový. Ale fotky jsou parádní.
… a po první tvrdší zimě znovu. I19 – perpetum mobile aneb generátor nekončících zisků pro dopravně-stavební firmy. A nedělám si iluze, že jinde je to jinak.