Riskantní přechod tratě před projíždějícím rychlíkem. Policie hledá hazardéra, který ohrozil dítě
Riskantní přechod trati v Zadní Třebani. Zdroj: Policie ČR

Cyklista s připojeným dětským kolem neoprávněně přejížděl služební přechod v Zadní Třebani.
Já tady vždycky vedu kolo podchodem, ale schválně jsem se teď díval na Panoramu na mapy.cz a zaujala mě jedna zajímavá věc… Obrázky tam jsou tedy z roku 2022, ale je dost dobře možné, že to tam bylo i po třech letech stejné. Z té ulice K Nádraží tam žádnou zákazovou značku či cedulku před kolejemi nevidím. Je tam vidět jen jedna jediná (která je vidět pak i v tom videu, resp. i v jeho náhledu). Jenže ta je až před tou poslední kolejí – tedy tou, co je nejblíž Berounce. Takže mě napadla ještě jedna verze – přijeli tam… Číst vice »
Dotčený přechod v Zadní Třebani byl dne 4.4.2025, Správou tratí sanován a zrušen.
Radikální řešení.
Po letech nářků strojvedoucích a staničního personálu, stačila řádná medializace jednoho porušení zákona o drahách.
Ten kdo to natočil a vypustil do mediálního prostoru, prodloužil život (nejen) strojvedoucím, ale i ušetřil práci orgánům činným v trestním řízení !
Díky !
A druhý den bylo v reportáži ukázáno, že lidi odstranění panelů na přechodu nezastavilo a chodějí tam v pohodě dál!
Za přechodem mnel dostat do drzky idiot.. kdyby šel sám …on ohrozí dítě.
Jedna věc je papírový zákaz, ale ze života víme, že takových míst na železnici jsou tisíce.A když můžu přejít silnici, kde je provoz daleko větší s rychlostí 90 km hod, tak jde čistě o legislativní zákaz, který někdo historicky vytvořil.Někdo bez pudu sebezáchovy přebíhá před rozjetým autem, někdo před rozjetým vlakem.A slabší jedinci se po darwinovsku eleminují sami.V dnešní legislativní džungli, už ani nevíte kolkrát něco porušíte, než jenom dojedete do práce nebo školy.Takže do té stovkové rychlosti zcela běžně chodíme přes koleje i silnici a přes dálnici nebo koridor kde je 120 a více leze jen sebevrah.
Rozmohl se nám tu takový nešvar: sociální sítě!
Nerikam, že zrovna zde…ale najde se spousty příkladů, kde se letitě chodilo, i legálně…ale SŽ prostě potřebuje udělat optimalizaci, tak přechod papírově zruší, a má pak pocit, že místní, co tu žijou 50 let, začnou do trafiky chodit kilometr podél trati tam, a po druhé straně zpět…. Nebo že u nástupiště je plot a za ním kostel a obchod, ale okolo plotu je to 500m tam @ 500m zpět. Nee, 19/20 proste počká, až vlak odjede, a obejde plot…a já se jim nedivím… Zatímco jinde se přemýšlí, jak udělat přívětivé prostředí, aby nebylo nutno dělat díry v plotě, u nás… Číst vice »
Děti potřebují silné zážitky aby se zocelily.
Hm. Tak ať se těm tvým daří… A přežijí
Tihle si možná ani nevšimli, že za nimi projel vlak.
To by byl ještě ten „lepší“ případ. Bohužel jsou i tací, kteří si nevšimnout, že kříží koleje.
Trošku špatně to odhadl. Statisticky lidí je hodně a to se prostě děje. Vlak nebyl úplně tak blízko ale byl tam určití risk ale když cyklista tam už byl tak dokončil svůj přejezd, což rozhodl že je lepší než zůstat v další koleji. Nevím co se tu řeší a proč lidi chtějí tak moc někomu poškodit život ale tak to není nic nového. Nakej bezbariérový podchod s kolem plus kolem na tyči bych sám v stejné situaci nepoužil. Stejně jako on bych to vzal přes ten přejezd, opatrně. Pokud bych byl v jeho pozici a dostal se do riskantní situaci… Číst vice »
Kdybych byl sám bez kola, tak bych to možná risknul. Ale s kolem a malým děckem v žádném případě, už čistě z výchovných důvodů. Dítě musí vidět, jak má správně podobné situace řešit. Děti se musí učit, že před vlakem musí mít respekt.
Díky za tento střízlivý názor. Pohyb na těchto služebních přechodech je přece zakázaný hlavně kvůli usměrnění pohybu cestujích, ne proto, že by to bylo nějak zvlášť nebezpečné.
V tomto konkrétním případě bych ale přes přejezd nejel – zejména kvůli tomu připojenému kolu s dítětem. Přejezd je dlouhý a nerovný, na dítě není vidět, může spadnout, po zastavení před nerovností se nemusí podařit rychlý rozjezd…
To je názor člověka, který svého času na kole nějaké ty vylomeniny taky vyvedl.
Toto nebudu řešit, mám na to svůj názor ale to by jstemne tady ukamenovali. Ale popisu vám co se mi stalo cca 10 dní zpátky mez Bohumíně a Dětmarovicemi. To ještě byla na přejezdu kde před rokem zaparkoval tahač s navesem padesátka. Jedu přes něj 50, volá mi traťový Dispečer že se tam někde pohybuje člověk v kolejiště. Jak jsem vyjel z oblouku tak ho vidím , houkam brzdim. Jde uprostřed koleji smerem Dětmarovice. Zastavuju cca 50m pred nim.stale houkam, stale jde, po chvilce se otočí ,vystoupí vedle koleji jde dál. Volám dispecerovi ať zavolá policajty.Krokem za ním jedu až… Číst vice »
Tak to chtělo celkem silný nervy. Ještě že Vám zavolal, s 2300t v zádech neuděláte nic. 50 je sice málo, ale i tak to chvíli trvá. Ale je mi jasný, že jste měl obavu, aby neudělal krok vedle.
A co teprve když by měl člověk za sebou 10 000 t…to už by ani myslet nestačil…
Už kjsem se lekal, že to byl pochůzkář. Ale v roce 1979 jsem vyšetřoval smrťák na přejezdu. Dva kluci 19 a 18 let na motorce vjeli přímo pod vlak (rozhled měli na dobrých 500 m). Oba na místě po smrti, vyšetřeno jsme měli spolu s policajty asi za hodinu (včetně cesty k nehodě), protože jsme neměli ve vybavení ani foťák, kameru ani laserový měřič vzdálenosti. Jen pásmo, tužka, pravítko, detalkoholová zkouška u strojvedoucího i vlakové čety pomocí trubiček a odebrání rychloměrného proužku. Bylo to v sobotu odpoledne a strojvedoucí mi ohlásil, že pojede dále jen v případě, že na lokomotivě… Číst vice »
Tam ciklista vůbec nemá co dělat natož s deckem na tyči! To je vůbec hazard! Vlak tu je natotata ani ho člověk nemusí slyšet!
Tvl. ciklista. To jsem dlouho nevYdel
https://2i.cz/i/XMlOk
Ciklista bez ciklisti je jako hrat bez hratu
Musí tam být ten služební přechod přes hlavní koleje? Když navíc není před dopravní kanceláří?
Někde si ho výpravčí nechali záměrně zrušit, aby nemuseli řešit nelegální přecházení na ostrovní nástupiště. Sami pak radši v případě potřeby chodili podchodem.
Ten cyklista tam jede i kvůli tomu, že legálně může jedině po schodech. To ho sice neopravňuje, ale tohle jsou desítky let staré nedostatky cyklistické infrastruktury a čeká se AŽ BUDE NOVÝ PODCHOD, NOVÁ LÁVKA, NOVÝ NĚJAKÝ NAKLÁDANÝ ÚSEK CYKLOSTEZKY.
A KOČÁRKÁŘI, VY SI TAKY TRHNĚTE. Už tak 30 let.
Jo a vypravci pak budou chodit vypracovat vlaky podchodem, tak to se pak nacekate. Stejně jako střídání strojvedoucích. Tady v nymburce to vídám každý den ataky tu civilove nechodi
Jezdi tam pár vlaků, ne každou minutu něco jako v Třebový, tak jestli by na tom nástupišti nemohl třeba čekat ten vyprávčí. Cestující to taky zvládnou a třeba i s kočárkem.
Kolik výpravčích tento přechod používá?
Nač budovat podchody? Cestující pak budou chodit na vlak podchodem, tak to se pak načekáte.
Nevím, co si od těchto výhružek slibujete. Pokud je pro výpravčí problém chodit podchodem, má to jednoduché řešení – prostě nebude vypravovat vlak osobně, ale na dálku. A střídání strojvedoucích? To nemůže strojvedoucí vyjít tak, aby byl na nástupišti včas? Cestující to zvládají. No a řešení pro ty strojvedoucí, kteří to nezvládají, už také AŽD připravuje.
VAŠE PŘEDSATVY SE PODOBAJÍ PŘEDSTAVÁM HURVÍNKA O VÁLCE.
Existuje i bezbariérový přejezd. Často když jedu vlakem vidím několik cyklistů čekat na přejezdu.
Neznám situaci na místě a nechci dotyčného nijak soudit. Pouze když vidím cyklistu na chodníku, nebo jinde, kde být nemá, koukám na to spíše optikou, že se snaží jen přežít. A jako dotčený orgán by mě spíše než buzerace dané osoby zajímalo, proč zvolil tak riskantní řešení. Bylo to z jeho pohodlnosti, nebo to bylo menší zlo a např. objížďkou po frekventované silnici by riskoval mnohem více?
Pokud jde o něj, ať ho třeba vezme čert, ale to dítě se asi úplně nerozhodlo riskovat.
Problém je, že to nejspíš bude rodič tohoto dítěte, takže ho čert tak úplně vzít nemůže. Bylo by totiž těžce bito i dítě a to snad nikdo příčetný chtít nemůže. Ale potrestat toho dospělého určitě ano, minimálně peněžitým trestem.
Já vím, svět prostě není spravedlivý. 😀
ano, dítě teď dostane o dárek míň k vánocům
To je stejně jako kdyby chtěl někdo přebíhat dálnici
Jako ti dva šneci. Jak chtěl jeden přes silnici, a ten druhý: „Neblbni, za čtyři hodiny pojede autobus!“
Přebíhat dálnici po služebním přechodu? Kde jste viděl služební přechod dálnice?
I s jeho smradlavým parazitováním…
Dotyčný zvolil toto řešení protože je to alternativa ke schodům do podchodu a dalším ven. Dá se to i objet po blátivé cestě, ale podchodem je značená cyklotrasa.
Ta cyklotrasa je hodně vytížená, objektivně nic moc, přesto jedna z lepších na projížďku s dětmi z Prahy.
To radši pojedu po jakékoliv cestě než takhle přes koleje a to jsem zaměstnanec!!
To je taky materiál. Kdyby tam byla kamera, policajt, brána se zámkem, tak to neudělá. Jeden zákaz mu prostě nestačí. Tím hůř, když s sebou ještě vleče dítě na spojeném kole.
Kolik zákazů takový mamlas potřebuje, aby je začal respektovat?
Tolik zakazu, kolik schodu do podchodu. Plus rozvesovani a svesovani follow me.
A teď si představte, že tím vlakem jedete.Vlak prudce zabrzdí (to možná přežijete bez újmy) a pak se čeká, než někdo kompetentní povolí obnovu provozu.
Neudělal by to ani kdyby tam byla možnost překonat železnou dráhu legálně bez schodů. Ale samozřejmě se to tak nikdy nedělalo, svět byl přeci stvořen proto, aby se Dráze přizpůsoboval…
Na to, kolik čerpáme dotací na cyklostezky, je zrovna úsek Třebaň – Srbsko bída (schody do podchodu, schody z podchodu, nesjízdná lávka přes řeku, až do Karlštejna jízda po frekventované krajské silnici….
Zákaz z Ústavu soudního lékařství.
Případně z jiné márnice…
Na zákazy a příkazy seru pokud u nich nestojí policajt! A tolik policajtů není! To by na každého občana musel být jeden.
Pokud už máte to nutkání ty koleje přejít, tak NIKDY před jedoucím vlakem.
A to ani kdyby zastavoval.
Z videa je zřejmé, že vlak vůbec neviděl, nebo až ve chvíli, kdy už přecházet začal…
když najíždí na tu prostřední kolej, dívá se doleva a v tu chvíli je už ten rozjetý vlak bezpečně vidět. Z jeho místa mnohem lépe, než z pozice kamery.
Ten vlak tam je hned a ani nemusí být slyšet
ruská ruleta se životem dítěte, kdyby na sousední koleji jel posunový díl tak je pod ním.
Jsou stovky míst, kde si lidé krátí cestu, nebo chodí pravidelně i ve stanicích od vlaku, na vlak.. mladší generace v klidu se sluchátky a kapucí přes hlavu. No a občas někoho vlak semele. Je to pořád stejné a nic se nezmění. SŽ umístí cedulku a policie má důležitější starosti než vybírat pokuty, koneckonců sama taky v kolejích vlastně nemá co dělat…
To je vůbec průser, sluchátka v železničním provozu!
Dobrej blbec … fakt nemohl těch dvacet vteřin počkat?
Teda nechápu, jak to, že se nepřihlásil.
Třeba nevisí na telefonu 24/7.
Třeba doufá, že ho neztotožní.
Může to být cizinec.
Těch důvodů může být hodně…
Jakože musí dojít do telefonní budky?
Jakože nečte zdopravy na chytrotelefonu a neví že se o něm píše.
Že se o něm píše i v celorepublikových médiích…
A třeba to viděla už matka dítěte a dala mu už pořádně zabrat, že radši nevylézá.
Nebo má hubu jako žok, že ani neprojde futry…
Aniz bych chtel cyklistu, notabene s pripojenym druhym kolem, jakkoliv omlouvat… V Zadni Trebani jsem byl asi jednou v zivote. Nevim, jestli se tam neco od te doby nezmenilo, ale treba podle fotky z dronu/letadla, co je k videni na Mapy.cz (rok 2022), je videt, ze je tam nejaky nastupiste mezi prvni a druhou koleji od stanicni budovy a dale pak dalsi nastupiste mezi koleji treti a ctvrtou, pricemz k nim se pristupuje urovnove…. Jak ma clovek, kterej je tam prvne, vedet, ze ackoliv pred sebou vidi dokonce DVE nastupiste, kam se dostane jedine urovnove, ze na nastupiste za patou… Číst vice »
Hlásí a podobné rozvržení nástuipišť je i vmnoha jiných stanicích.Tadní Třebaň timhle uspořádánim neni nijak vyjímečná. Problémem je i to že přes stanici je trasována cyklozteska z Prahy do Berouna a málo kdo to zde překonává podchodem.
Řešešnim problému je cyklostezku v damém místě přetrasovat. Lzeto a prodložení bude minimální.
Proč hledat jednoduchá řešení, když můžeme buzerovat lidi.
A proč to dodnes není?
Tohle uspořádání byl příměstské trati čert dlužen. Teda komunisti dlužní. Šetřili na peronizaci, tak udělali poloperonizaci. Na půlku nástupišť přes přechody, na půlku podchodem. Na některé přechody legálně smíte, na jiné ne, přitom není nikde jasně rozlišeno, které koleje a kde smí a nesmí sprostý lid přecházet!
Tahle trať byla postavena a zprovozněna někdy v druhé polovině předminulého století a tehdy se pro nástup cestujících používaly koleje nejbližší výpravní budově.A pokud takový vlak ve stanici stál, nesměl po koleji bližší výpravní budově vjet vlak, který by nastupující a vystupující cestující ohrožoval. Aby při zvýšeném provozu nedocházelo ke zbytečnému zastavování vlaků, začala se budovat ostrovníé nástupíště a s přípchodem podchodem. Tam, kde koleje pro příslušný směr byly hned vedly hned kolem výpravní budovy, byl přístup na tyto dvě nebo více nástupišť úrovňové. To se ovšem začalo používat až kolem roku 1975 a na hlavních koridorových tratích až po… Číst vice »
Na tom videu má cyklista – přímo před sebou, přibližně ve výšce očí – ceduli umístěnou mezi kolejemi, se symbolem zákazu vstupu. Vidět je např. zde https://mapy.cz/s/kofumenacu
Aha, jsem si ty fotky taky mohl proklikat trosku dal… 🙂 diky.
To je zakaz vstupu chodcu, ne cyklistu 😀
To je ještě horší
Tak tak, jako na Hlaváku. Tam je cedule „Zákaz přecházení kolejí“. Ale o přejíždění tam nic není… 🙂
Ta cedule se vztahuje k přechodu přes které koleje? Právník vám to rozboří. Protože zbzrch cedulí jednoznačně nevyplývá,nprrs které koleje přesně se přecházet smí a přes ktete6niloliv. A tak je tomu skoro ve všech poloperonizovaných stanicích v Česku.
Že by ta cedule, kolem které procházíte, s přeškrtnutým piktogramem člověka, zakazovala vstup někam jinam, jo? Ale no tak, vy právníku… 🙂
Cedule zákaz vstupu ale ještě nikdy nikomu neporadila, kudy to tedy s kolem normálně obejít.
Zákazová značka holt špatnou infrastrukturu nevyřeší. A trestán by měl být především ten, kdo dopustil, že tam stále je ta špatná infrastruktura.
Mimochodem je tam podchod a když nechce po schodech asi 300-500metru je tak klasický přejezd pro normálního cyklistu pár minut času, když už honí km.
Rozhodne neobhajuju prechazeni timto zpusobem s deckem v neprehlednem miste pres hlavni vicekolejnou trat.
Ovsem je mi zle z pomysleni, ze priste mne nejaky aktivisticky strojvedouci natoci jak prechazim kolejiste pres prehledny sluzebni prechod ve stanici jednokolejne skoro-lokalky i a napraska mne na instagram, nacez mi pak druhy den zazvoni u dveri policie. >>>Myslim, ze jestli jde panu strojvedoucimu o bezpecnost, jsou jine cesty, jak pro to neco udelat, nez davat videa jakychkoliv lidi na instagram<<<.
Kdyby měli dávat strojvedoucí videa všech co lezou před koleje, nedělají nic jiného. Tady jde úplně o jinou situaci, kdy je ohroźeno dítě a strojvedoucí rychlíku.
Strojvedoucí rychlíku byl ohrožen jak ???
Že tam bude muset 2-3 hodiny stát jako ocas, za sebou vagony nasr***ch lidí, trauma bude mít do smrti…
Pokud nemáte vstup do kolejiště, tak tam nemáte co dělat, pokud nejdete jako doprovod invalidy s drážním zaměstnancem.
V Rakousku nebo Německu by to takhle nikdo nepřecházel.
Co tam máte dál?
Na kterým přechodu přes kterou kolej přesně? Případně také od kdy do kdy.
Vôbec nemáte čo robiť kdekoľvek v koľajisku s vínimkou nástupíšť, priecestí a verejných prechodov (toto je služobný neverejný prechod a je označený zákazom vstupu nepovolaným osobám).
Ano! A proto patříme naší mentalitou která říká že zákony a nařízení jsou tu od toho aby se ignorovaly když nehrozí tvrdý postih na Východ a ne k Západu kam se nás mnozí snaží odedávna zařadit!!!
Kdyby ten strojvedoucí něco řekl tomu bezmozku, tak ho akorát pošle kam slunce nesvítí, bohužel taková je realita takhle aspoň dostane pokutu jako v to Zábřehu.
Pokud ohrozíš dítě, doufám, že na tebe aplikují hned ve dveřích pořádnou gumoléčbu a až potom pozdraví.
Je to kontroverzní, nicméně tyhle medializace přispívají k tomu, že někteří začnou na podobných rizikových místech víc přemýšlet a koukat.
Já spíš nechápu ty, co zvednou telefon a nahlásí policii, že by to mohl být Jarda Novák od nich z ulice.
Mně je zle z pomyšlení, že mi takový NFC ignorant jako vy přejde před lokomotivou. Jsou jiné cesty, jak překonat tuto bariéru, ale na to byste musel nebýt líný. 👎
Které v Zadní Třebani s tím vozejkem?
Služební přechod by využívat neměl, to je pravda. Ale jak daleko je legální přechod? Neomlouvá, ale zajímalo by mě to.
Za druhé – rozhlédnul se, na obě strany, vlak vyjel až v momentě, kdy už téměř byli z přechodu pryč.
Za třetí – dle mě chyba je, že to děcko měl za sebou a zároveň na těch kolech neměli jet, ale měli je vést.
Já bych to třeba neudělal a s malou holkou na kole už vůbec.
Zhruba v tom samém místě je legální podchod. Samozřejmě není bezbariérový, ale kolo se dá vytlačit po nájezdech, na opačné straně se ostatně k lávce přes řeku dostane z podchodu podobně „komfortně“ jako z nástupiště.
S tím druhým bodem úplně nesouhlasím – nejdřív se rozhlížel napravo, a když se konečně podíval nalevo, měl přední kolo prakticky už na kolejnici. Uviděl vlak a rozhodl se že to už teda přejde…
On se dřív podíval nalevo, ale zřejmě si myslel, že vlak je ještě daleko a stihne to. Pak se podíval podruhé a začal trochu spěchat, protože už tak daleko nebyl.
jj tak nějak to chápu taky, ale jestli tam je podchod, tak o čem je řeč :(, zbytečná blbost. Stačilo, aby holka zakopla, nějak se trochu vklínila pod kolo a byl z toho pěkný horor. Sice tam jede ten vlak pomalu, ale než by fíra hodil rychlobrzdu….
„Je daleko, to stihnu“ si občas říkám před silničními vozidly (přiznávám včetně tramvají) ale před vlakem jsem to ještě nezkusil.
Přecijenom co kdybych zaškobrtnul atd., auto to ubrzdí, vlaku nevěřím.
Auto má ještě volant
A tak může děkovat tomu, že je tam 80.
Být tam 90 jako v Černošicích…
Ani moc nedá.
U těchto přechodů je obvykle nápis: ,,Přechod přes koleje zakázán“. Není o čem, i kdyby byl podchod, nadchod, přejezd o kilometr jinde. Což tady navíc není ani tento případ.
Kdyby mu tam klouzla noha, tak jsou na kaši oba dva.
„a druhé – rozhlédnul se, na obě strany, vlak vyjel až v momentě, kdy už téměř byli z přechodu pryč – Hned dvojitý nesmysl (nepravdivé tvrzení).
Dotaz:k čemu jsou služební přechody?
Ke sluzebnim ucelum
Nadrazaci potřebuji každou vteřinu a v podchodech pro cestující by trpěli
A mají ministerskou výjimku z fyzikálních zákonů.
Jen zpravidla nejsou idioti, aby ohrozili sebe a své rodiny.
To zpravidla i ti ne-nádražáci. Jinak vzpomínám, jak jsem viděl v Praze na hlaváku, když tam ještě vozili těma elektrickejma vozítkama spěšniny (nebo co to bylo), tak překrosili kolej asi půl vteřiny před průjezdem pendolina …
Na Hlaváku to možná bude trošku jiné v tom, že tam snad všechno jezdí dost pomalu – buď proto, že to tam stejně staví (a už tedy brzdí), nebo je to nějaký posun a ten taky nejezdí kdo ví jak rychle.
Myslím, že se tam asi moc nestává, že by tam něco projelo rychlostí třeba 100 km/hod a vyšší. Ale když tak mě někdo znalejší vyveďte z omylu…
máme školení a umíme se pohobovat v kolejišti
Např. k doručování rozkazů výpravčích strojvedoucím.
Bohužel ještě nikdo nevymyslel, jak by se dala zpráva doručit jinak, než že jí přinese posel.
Vlastně máme štěstí, že už se ty služební přechody nepoužívají pro to, aby se po nich doneslo seno na krmení koní táhnoucích vlak.
K tomu samému jako služební výtah, služební vstup a tak dále.
Slouží ke služebním účelům.
Na dráze například potřebujeme na pracoviště vidět, což z podchodu jaksi není.
Zkontrolujte volnost koleje z podchodu…
A pak tady budete mít chytráky, že by k takovému služebnímu přechodu měla být branka se zámkem, kterou budete odemykat a zamykat 12x denně.
12x denně vám přijde hodně?
Kolejové obvody a počítače naprav již byly vynalezeny. Vysílačky a datové přenosy taky.
Hezky jste se nachytal. Ostatní tady tvrdí, jak se nádražáci umí na přechodech chovat – a vy tady přijdete s tím, že stojí uprostřed přechodu a rozhlíží se.
Nebo že by to ve skutečnosti bylo tak, že výpravčí nebo někdo jiný dojde na peron a teprve tam potřebuje na pracoviště vidět? A že na ten peron se může dostat i tím podchodem?
Neumíte číst.
Vy nechápete samotný význam slova „služební“??
Řekl bych, že stejně jako většina ne-nádražáků nechápe, proč nemohou nádražáci používat ty stejné přístupové cesty, jako veřejnost.
Nádražáci nemohou vždy používat stejné cesty jako cestující, protože vykonávají pracovní činnosti které vy osobně neznáte a nechápete a chodí i na místa veřejnosti nepřístupná. Nebo potřebují vidět (věci které vy opět neznáte a nechápete), což z podchodu nelze.
V Zadní Třebani, která má elektromechanické zabezpečovací zařízení, se osobní vlaky vypravují osobně výpravčím.
Nechápu, proč by se cyklista měl policii sám udat. Nic tím nezíská. Naopak pokud se nenahlásí, může doufat, že ho nenajdou a celé to vyšumí do ztracena.
Zaplatí pár korun a nebude muset čekat až si pro něj přijdou.
Tak určitě pro něho nepojede zásahovka. Obvykle to řeší telefonát z čísla začínajícího devítkou s výzvou přijďte k nám….
A video může snadno komentovat s odkazem na tzv. osobu blízkou.
„To nejsem já, ale můj jednovaječný bratr“?? To asi nemyslíte moc vážně, že?
jestli je tohle to jediný co maj, tak je to klidně můj bratranec
No prece by se k tomu mel postavit jako chlap, zejo, mamo, mel si vzit priklad z te rodinky v Zabrehu, ta se prihlasila a ziskala tim …. jooo, pokutu…
Ne. Ke zpovedi se chodi do kostela, nikoliv na policejni sluzebnu.
Ten už si právě příklad z rodinky ze Zábřehu vzal – a vlezl s dítětem rovnou před jedoucí vlak.
Co byste jiného čekal, že dostanou? Diplom Mirka Dušína za ctnost?
Kdoby se nepřihlásili, dostali by, jooo, větší pokutu. A možná i jooo, třeba podmínku.
A ze jsem tak smely… totoznost se na zaklade takhle rozkostickovanyho videa zjisti proste tak, ze se v policejnim pocitaci toliko zazoomuje na riditka, odkud se sejmou otisky prstu, jak to onehda ukazovali televizi v kriminalce Miami?
A jooo třeba podmínku podle Vás za co? O tom zda je to TČ nebo přestupek fakt nerozhoduje zda se sám přihlásí.
Můžeme se „pochlapit“ a přijmout odpovědnost za svoje jednání (a chyby).
Ale třeba se to už tolik nenosí….
Nikomu zadna skoda nevznikla, proc by mel jit udat sam sebe?
Vy zjevně nejste nejčilejší koťátko z vrhu!
Stále si vzpomínám na řešení přestupků z jednoho přejezdu, kdy ze 701 oznámených se přiznali tři, že to byli oni, kdo vozidlo řídili. Jakkoli to někomu může připadat nepochopitelné.
Naznacite aspon mesto?
Jestli řídili všichni tři to samé vozidlo, tak to byla 300% poctivost.
A třeba když z logu GPS zjistíte, že jste někde překročil rychlost, tak se pak jdete přihlásit a zaplatit pokutu? Nebo kde je ta hranice?
Samozřejmě není správné takhle riskovat.
Nicméně by možná stálo za zamyšlení, proč údolní, hlavní cyklostezka mezi Prahou a Karlštejnem vede na tomto místě zanedbaným podchodem se schody, na jiných místech zas po frekventovaných silnicích, chodnících nebo bahnitých pěšinách. Napravit situaci by stálo v porovnáním s investicemi do dálnic, obchvatů a různých šuplíkových studií u SŽ drobné.
O tom proč tomu tak je se můžete zeptat místních, kteří jsou proti přeložce II/115+116 a propojení z jejího nového mostu na ostrov. Zatím se podařilo protlačit jen kus té přeložky. Viz zde https://zdopravy.cz/treti-pokus-vysel-kraj-protlacil-pres-urad-novou-spojku-od-hlasne-trebane-k-prazskemu-okruhu-230991/
Nemyslím že by místním vadilo vysfaltovani 200 metrů cesty a výměna rozpadající se lávky ve Trebani – tyto dvě akce by vyřešily zmíněný úsek.
Občanům zřejmě nikoliv, majiteli pozemku ano.
To je ta lávka, co se po ní nesmí na kole jet, protože má po povodních narušenou statiku? Fajn… A od kterých povodní vlastně? 2002? 2013? Wow, a to za celou tu dobu nikomu nestálo za to tu lávku opravit? A pokud už tedy má narušenou statiku, to se nikdo nebojí na ní pouštět lidi (jako myslím pěší)? Jsem dotaz ve stejném duchu psal v minulosti už opakovaně jak na obec Zadní Třebaň, tak myslím i na Středočeský kraj, ale nikdy to ani nikomu nestálo za odpověď… Nebo je statika v pořádku, jen lávka někomu přijde moc úzká a projíždějících… Číst vice »
Jakkoli srovnávat novostavbu silnice a cyklostezky je dost mimo mísu. Ať se na to podívám z hlediska výše investice, záboru plochy, prostupnosti krajiny, hluku atd.
Najděte si ten územní plán. A pak se dívejte z těch vašich pohledů.
Ta zmíněná cyklotrasa tam v terénu značená vůbec není, je to jen čára na mapě, byť záměr ji vybudovat hodných pár let existuje. Počítám, že až se tam jednou vyznačí, ten dnes zanedbaný podchod bude už pro cyklisty přívětivější.
Cyklostezka, nebo cyklotrasa?
Třeba zrušit cyklostezky a zakázat kola v hromadné dopravě.
Tím by se dokonce nemálo ušetřilo…
Naopak, prodražilo by se to. Pro společnost je levnější, když někdo jede na kole, než když jede MHD.