Rezignace na architekturu. Kritizovaný parkovací dům v Brně se nakonec upraví i na bydlení

Vizualizace nového parkovacího domu v Brně mezi ulicmi Křenová, Vlhká a Skořepka. Foto: Brněnské komunikaceVizualizace nového parkovacího domu v Brně mezi ulicmi Křenová, Vlhká a Skořepka. Foto: Brněnské komunikace

Projekt parkovacího domu na Skořepce dozná změn.

Odebírat
Upozornit na
guest
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr

🥳 Slava! To nebyla rezignace jen na architekturu – ale i na urbanismus a vubec snahu mit zive a bohate mesto! Do centra patri obchody a bydleni – prakovaci krabice patri na predmesti k dopravnim uzlum MHD… Uspech, ze to doslo po tlaku verejnosti o brnenske ODS, ktera asi nikdy nevyla v US, kde jsou nejorsi ukazky jejich posedlosti auty…

Prsk

Lidi potřebujou parkovací místa, ale estéti jim místo nich vyřvou obchody a byty, takže na místo dorazí víc lidí v autech. Ženiální.

zemko

parkovani neni lidske pravo…

koriandr

Něco podobnýho nedodělaného je vidět už roky v Ostravě v centru…

mic

Umístit parkovací, tedy větrané a vymrzající prostory doprostřed stavby je skvělý nápad…

Petr

Celá tato lokalita je bohužel tak trochu zakletá. Vedlejší historický dům je zmrzačen šílenou nástavbou, modrobílý dům naproti taky nedosahuje úplných architektonických kvalit a teď tam vznikne další paskvil. Je to škoda. Jedná se prakticky o centrum. Lokalitě by prospělo propojení s okolními ulicemi prostřednictvím nové městské třídy a nová výstavba alespoň na kvalitativní úrovni sousední Vlněny.

Jakov Fak

Taky do dneška nechápu jak mohl KAM schválit tu zrůdnost od Remaxu. O nástavbě naproti raději pomlčím, aby to někoho třeba nenapadlo natřít na modro.

Nevíte proč se to propojeni s Vlněnou stále nerealizuje?

Sch

Možná kdyby parkovací dům přeměnili na bytový s komerčními plochami v přízemí, byla by návratnost nejlepší.
Lokalita to není nejhezčí, ale kdo vymyslel postavit 300m od nádraží na cenných pozemních a 300m od Vaňkovky s obrovskými garážemi další garáže a ještě za veřejné peníze? To jim tam povolí územní plán?

Luk

Třeba je to zamýšlené právě pro ty, kdo chtějí někam jet vlakem, aby si přijeli k nádraží autem. Ale pokud se bude nádraží odsouvat, tento účel to ztratí.

roman.lelek

Však od toho tam je Vaňkovka a mnohem lépe dostupná…

SYN

Otevírací doba parkoviště: denně 7:00-23:00

Kluk

Je nesmysl přijet na nádraží do centra města autem, ať auto nechá doma/na nádraží ve vsi a dopraví se tam MHD/na kole. Ekonomicky a efektivně to nedává smysl, aby lidi jezdili autem až k hlaváku…

SYN

Jasně, a když přijede zpátky třeba nočním vlakem tak může… počkat na rozjezdový bus, jo to jo… Kolo je samozřejmě ještě větší kravina, reálně existuje nejmíň 50% obyvatelstva který na něm seděly naposledy v dětství, při pokusu dojet na nádr by chcípli (nebo aspoň potřebovali ošetření a lázeň) a než by přijeli zpět tak už ho tam dávno mít nebudou… a zavazadlo na cargokole??

Tomas

Ale dává to smysl, jezdím několikrát ročně ráno z hlaváku expresem 4:30, autem na nádr 15 minut mhd vyhlídkovou jízdou hodina a o víkendu nereálné. A večer to dává ještě větší smysl protože kolikrât přijedu pozdě a už by mě nejelo nic.