Rezignace na architekturu. Kritizovaný parkovací dům v Brně se nakonec upraví i na bydlení
Vizualizace nového parkovacího domu v Brně mezi ulicmi Křenová, Vlhká a Skořepka. Foto: Brněnské komunikace

Projekt parkovacího domu na Skořepce dozná změn.
Lidi potřebujou parkovací místa, ale estéti jim místo nich vyřvou obchody a byty, takže na místo dorazí víc lidí v autech. Ženiální.
Něco podobnýho nedodělaného je vidět už roky v Ostravě v centru…
Umístit parkovací, tedy větrané a vymrzající prostory doprostřed stavby je skvělý nápad…
Celá tato lokalita je bohužel tak trochu zakletá. Vedlejší historický dům je zmrzačen šílenou nástavbou, modrobílý dům naproti taky nedosahuje úplných architektonických kvalit a teď tam vznikne další paskvil. Je to škoda. Jedná se prakticky o centrum. Lokalitě by prospělo propojení s okolními ulicemi prostřednictvím nové městské třídy a nová výstavba alespoň na kvalitativní úrovni sousední Vlněny.
Taky do dneška nechápu jak mohl KAM schválit tu zrůdnost od Remaxu. O nástavbě naproti raději pomlčím, aby to někoho třeba nenapadlo natřít na modro.
Nevíte proč se to propojeni s Vlněnou stále nerealizuje?
Poslední zajímavější info bylo tady:
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/lokalita-mlynska-brno-kontrasty-vlnena-moderni-ctvrt-bezdomovci.A250512_104718_brno-zpravy_krut
Možná kdyby parkovací dům přeměnili na bytový s komerčními plochami v přízemí, byla by návratnost nejlepší.
Lokalita to není nejhezčí, ale kdo vymyslel postavit 300m od nádraží na cenných pozemních a 300m od Vaňkovky s obrovskými garážemi další garáže a ještě za veřejné peníze? To jim tam povolí územní plán?
Třeba je to zamýšlené právě pro ty, kdo chtějí někam jet vlakem, aby si přijeli k nádraží autem. Ale pokud se bude nádraží odsouvat, tento účel to ztratí.
Však od toho tam je Vaňkovka a mnohem lépe dostupná…
Je nesmysl přijet na nádraží do centra města autem, ať auto nechá doma/na nádraží ve vsi a dopraví se tam MHD/na kole. Ekonomicky a efektivně to nedává smysl, aby lidi jezdili autem až k hlaváku…