Letecké společnosti Letectví

Reuters: Emirates získaly od státu finanční injekci v přepočtu 43 miliard korun

Boeing 777-300ER společnostni Emirates v Praze. Foto: Rosťa Kopecký / Flyrosta.com
Boeing 777-300ER společnostni Emirates v Praze. Foto: Rosťa Kopecký / Flyrosta.com

Letecká společnost Emirates si podle agentury Reuters od Spojených arabských emirátů zajistila záchranný balíček v hodnotě 7,3 miliard dirhamů (43 miliard korun).

Reuters se odvolává na své zdroje a dokument, který popisuje objem vládní pomoci od začátku pandemie koronaviru.

Informace se objevila v prospektu dluhopisů, které chystá dubajská vláda. Státní pomoc je pro Emirates cestou, jak přežít. Dopravce z Dubaje patří mezi aerolinky nejvíce postižené pandemií koronaviru, protože se orientuje na dálkové lety. Ty patří mezi segmenty, kde poptávka klesla nejvíce. Návrat k normálu potrvá u dálkových linek zřejmě nejdéle.

Emirates od konce května postupně obnovují provoz své sítě, od září dopravce obnovil provoz do 80 destinací. Firma již oznámila propuštění několika tisíc zaměstnanců, s Boeingem řeší odložení dodávek nových letadel a proměnu části zakázky na nová letadla 777X na menší dreamlinery.

tagy
Odebírat
Upozornit na
guest
22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dorota

Tak SAR a Emirates budou asi úplně někde jinde, než společnosti evropských aeroklubů.

František Máchal

No to je porad A380 a kasa je prazdna… To proste prepalili, tam se melo uz davno zacit setrit. Hlavne A380 je drahe a neekonomicke

Ondra

A ze jste jim nešel poradit. Nebo na tohle jste přišel na základě čeho ?

Jaksi

Asi jste A380 nikdy neletěl…pak ten názor chápu….

Y.K.

A to když letíte A380, tak se pozná jestli to je ekonomické nebo ne? 🙂
Zrovna teď si myslím Emirates moc netěší, že základ flotily mají A380, k tomu nějaké triplsedmy a nic menšího ekonomičtějšího.

Robert

Tak to můžu říct, že triple7 je proti Dreamlineru taky neekonomické. Protože 777 uletí jen o 4 míle na glon dál než 380tka. A Dreamliner oproti 777 uletí o 7 mil na galon víc. Takže maximálně nákup a servis mezi 777 a 380. Vše prochází vývojem. Dream tehdá nebyl. Tak ho chtějí teď. Uvažují špatně?

Peeetr

A přitom jedině dálkové lety jsou nenahraditelné něčím jiným, ale asi nejvíc ze všech sloužili totálně zbytečným turistickým letům.

Radek Janata

Je to tím, jaká jsou cestovní omezení. Zatímco blízké země, třeba v rámci EU, si nazvájem cestování povolily, vzdálené ne. To je čistě politcká příčina. Ze epidemiologického hlediska je jedno, jestli jedu do Bulharska nebo do Thajska. Ale jedno povoleno je, druhé ne.

Tomas

Tak hlavně že vy nejste totálně zbytečná existence…. vy tůristo.

Jan

No ty musíš bejt ale blb…

Y.K.

Jaký rozdíl je mezi totálně zbytečnou poznávací cestou na jiný kontinent jednou za XX měsíců a totálně nepostradatelným ježděním každý víkend na chatu?

Kalina

Z environmentálního i ekonomického hlediska je rozdíl značný.

GPGP

Velký, cestování po světě člověka obohacuje, chata je nutné zlo 🙂

Peeetr

Chata slouží často k pěstování potravin a navíc je to i jakýsi penzijní fond, kdy můžete jednu z nemovitostí v důchodu prodat.

Nekdo

To temhle soudruhum nevysvetlis. Oni maji vzdy pravdu a mysli si, ze taky muzou organizovat zivot jinym. A pritom jsou to jen zapskly bolsevicci, kteri byli nejdal na celostatnim snemu v Praze…

František Máchal

Naleštěná bída…

VíKo

A cim litate? Vy gurmane. 🙂

GPGP

Ale je fakt, že jsou daleko lepší aerolinky než Emirates, tam poslední dobou brali skoro každého, myslím letušky 🙂

VíKo

Jsou urcite i lepsi. Ale kolik jich je? Emirates jsou porad highend.

Nekdo

Bohuzel nejsou. Mezi prumernymi jsou ale ti lepsi. Do vychodni Asie jsem ovsem i tak uprednostnoval jejich aerolinky (China, EVA, JAL, Korean, etc.) A povazoval to za soucast zazitku nebo evropske (a nejradeji asi Finair), takze jsem mel alespon jeden dlouhy let, kde se slo prospat a ne dva dementni sestihodinove, jako kdyz se prestupuje v Zalivu…

Ondra

Vy ?

Partneři

Škoda transportation
CSCARGO