RegioPantery už obsluhují celou linku Praha – Kralupy – Ústí na Labem
RegioPanter v barvách PID. Pramen: ČD
U vlaků Praha – Ústí nad Labem byl zaveden zkušební provoz s dělením souprav v Kralupech nad Vltavou.
U vlaků Praha – Ústí nad Labem byl zaveden zkušební provoz s dělením souprav v Kralupech nad Vltavou.
Doufám, že ešusy z U4/S4 aspoň budou provozovány na S7 do Řevnic, aby odtamtud zmizela Bdmtee a Bdmteeo bez klimatizace.
Tak to si asi ještě počkáte, syslografy aspoň jedou. Tyhle elefanty pošlou do mezer, kde nejede nic.
Vyzkoušel jsem si jízdu dvojpanterem jen kousek po Praze, a zaujalo mě, že na Holešovicích zastávce se dalo vystupovat jen z přední jednotky. Ono to bylo i hlášeno vlakovým rozhlasem, ale až *po* odjezdu z Podbaby, takže v tu chvíli už cestující nemohli nic dělat. V panice se nahrnuli k předním dveřím zadní jednotky, ale nic platné, stejně byli nedobrovolně odvezeni na Masaryčku. Tohle se moc nepovedlo, byť chápu, že je provoz zkušební, ale bylo to na běžné lince.
To není ani tak kvůli zkušebnímu provozu, ale kvůli dočasné zastávce s krátkým nástupištěm.
Souhlasím, to hlášení je úplně špatně
No tak to ani tak moc nesouvisí se zkušebním provozem, ale se stavbou v Bubnech, kdy na Holešovicích zastávce zůstal už jen krátký perón a s dokončením Buben se zastávka zcela zruší, zároveň na S4 jezdily Elefanty vždy sólo (oproti dvojici Panterů), takže problém s krátkým nástupištěm nikdy nebyl.
Hlášeno po odjezdu… a tak si tady žijem. Už jenom chybí odvolání ministra dopravy, že tohle nepohlídal. 😀
Axel a jeho 165. pokus o proniknutí do diskuze. Tentokrát chvíli úspěšný.
Axeli, jsi už trapný.
Axeli, zase jsi vysadil prášky ?
„Zadní část vlaku v Kralupech končí v Kralupech, kde musejí cestující vyčkat s výstupem/nástupem až na rozpojení/spojení obou částí vlaku.“
Prosím? Na nic se zde nečeká, přijede spojený vlak z Prahy, lidi normálně vystoupí a přední část pak pokračuje dále, zadní zůstává na místě. Cestující na nic vyčkávat nemusí.
Není tím myšleno, že se dveře odblokují až po rozdělení souprav?
Tak jsem to také z článku pochopil ale ve skutečnosti to asi tak není.
Co to má za logiku, čekat s výstupem na rozpojení soupravy?
V Nymburce se přece v po-pá také poměrně často spojuje a rozpojuje jednotka, která končí/začíná v Nymburce s jednotkou, která jede z Prahy/Kolína. Na absolutní počet to ale sečtené nemám. 🙂
Píše se tam „tohoto typu vozidel“ – takže myslí jen pantery, nikoliv elefanty :-
A pořád nestíhají kvůli pomalým dveřím a schůdkům jízdní doby pro 471?
– Věci se prostě mění…
– A proč vždycky k horšímu?
Jezdím na S4 denně, ale nevšiml jsem si, že by v porovnání s „dobou elefantovou“ nějak narostla zpoždění. Ale je fakt, že ten schůdek je leckdy zbytečný. Nešlo by to nastavit tak, že by se vysouval jen selektivně tam, kde je to potřeba?
Já spíš nechápu, proč je tak pomalej
To taky nechápu.
To je ale ukazka klasicke drazni neefektivity. Vlaky jsou uz tak pomale kvuli tratim a pak se to okoreni pomalymi dvermi. Jeden by rekl ze jsou to jenom vteriny, jenze to prenasobte 2x otevrit zavrit, poctem nacestnych zastavek a pak zjistite, ze pomale dvere uplne s prehledem smazou vyhodu vyssi max rychlosti oproti elefantu.
Opravdu pomalým tratím- Praha – Ústí až 160 km/h… Což Elefanty jet nemohly, Pantery ano, na dlouhých úsecích mezi stanicemi se 140 jezdilo a jezdí. S4 používám denně. A zdá se mi, že rozjezdy mají živější, než 471, tak těch pár vteřin opravdu nehraje roli.
Dveře jsou naprosto v pohodě. Ono i u elefantu se to trochu liší podle toho, kterou ze tří verzí otevírání to zrovna má.
Panter má lepší dynamiku jízdy, takže žádná tragedie se nekoná.