RegioJet začal prodávat jízdenky na další polské spoje, dojede až k Baltu

Vlak RegioJetu v Ostravě. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch OčadlýVlak RegioJetu v Ostravě. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Prodej začal se zpožděním, v nabídce chybí slibovaná Poznaň.

Odebírat
Upozornit na
guest
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
vlachjan

Budou mít i přímou linku z Varšavy do Vídně? To si myslím, že je spoj, který by mohl být velmi atraktivní.

bývalý volič ODS

takže v řiti světa jako je Č. T. zastavuje ale v Bohumíně které má víc obyvatel kde stejně musí vlak zastavit a stát kvůli úvrati tak tam člověk nastoupit nemůže??? Divné

Kubrt

Zjevně pojede mimo Bohumín, po spojce z Vrbice. Jinak je to komerční záležitost, takže jak si to dopravce uspořádá, tak to bude mít a případné následky si ponese sám.

Vena

Tak stavět v bohumíně je nesmysl, jen to pánům na nábřeží ještě nedošlo

Zelinář

A není zastavování v Bohumíně kvůli přehazování přímých vozů mezi vlaky a na výměnu lokomotiv? Jako bonus pro cestující je navíc možnost přestupu na osobní vlaky dopravce Koleje Śląskie do Polska, který jezdí za výhodnější tarif.

Happy

Tak ono není dobré úplně odignorovat přestupní body z významných směrů jako je Kolín, Pardubice, Třebová atd…

Vena

Dopravce není schopen zajistit stavajicí výkony řádně, ale bude se neustále někam vtírat…

Účetní

Smyslem podnikání není dělat něco pořádně, ale generovat zisk.

N.N.

Totéž můžete napsat o ČD, když místo push-pullu jede dvojice Regionov.

Vena

To si vymyslel kraj 😀

Lukyn

RegioJet nově s rychlostí 200 km/h 🙂

Avlaky

Jaké loko to potáhnou?

Vectrony?

Zelinář

Myslíte si, že Regiojet na vnistrostátních linkách v Polsku vydrží nebo odejde stejně jako odešel z vnitrostátních linek na Slovensku (prosinec 2014-leden 2017 provozoval linku Košice-Bratislava)?

Kicruj

Já tipuju, že vydrží. Na Slovensku měl velkou konkurencí v jízdném zadarmo, špatná infrastruktura. Ten polský trh má úplně jiné možnosti. Otázka je, kolik toho bude provozovat. Ale já mu docela věřím.

Myslím, že mu může dost pomoci protažená linka z Česka, kde počítám, že bude mít dost konkurenceschopnou cenu při nákupu blízko odjezdu a zároveň u nás jsou už lidi na Regiojet zvyklí.

Zdeněk

Těžko říci, časově zajímavý proti PKP není, cenově se PKP na některých relacích rázem dostala na úroveň RJ, to se ale dalo s příchodem konkurence čekat, takže mu zbývají jen ty služby. Já si tedy nestěžuji, najednou mám jízdenky PKP o dost levnější, než před měsícem.

juralix

Ze Slovenska byl odejit tehdejsi vladou.

noerf

Na lince Košice – Bratislava nevydělával a když se linka dostala k nule, tak ZSSk nasadilo vlaky IC a rychliky byli legislativně pro určité skupiny zdarma. Tedy nevyplatilo se linku provozovat.