RegioJet začal prodávat jízdenky na další polské spoje, dojede až k Baltu
Vlak RegioJetu v Ostravě. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Prodej začal se zpožděním, v nabídce chybí slibovaná Poznaň.

Prodej začal se zpožděním, v nabídce chybí slibovaná Poznaň.
Budou mít i přímou linku z Varšavy do Vídně? To si myslím, že je spoj, který by mohl být velmi atraktivní.
takže v řiti světa jako je Č. T. zastavuje ale v Bohumíně které má víc obyvatel kde stejně musí vlak zastavit a stát kvůli úvrati tak tam člověk nastoupit nemůže??? Divné
Zjevně pojede mimo Bohumín, po spojce z Vrbice. Jinak je to komerční záležitost, takže jak si to dopravce uspořádá, tak to bude mít a případné následky si ponese sám.
Tak stavět v bohumíně je nesmysl, jen to pánům na nábřeží ještě nedošlo
A není zastavování v Bohumíně kvůli přehazování přímých vozů mezi vlaky a na výměnu lokomotiv? Jako bonus pro cestující je navíc možnost přestupu na osobní vlaky dopravce Koleje Śląskie do Polska, který jezdí za výhodnější tarif.
Tak ono není dobré úplně odignorovat přestupní body z významných směrů jako je Kolín, Pardubice, Třebová atd…
Dopravce není schopen zajistit stavajicí výkony řádně, ale bude se neustále někam vtírat…
Smyslem podnikání není dělat něco pořádně, ale generovat zisk.
Totéž můžete napsat o ČD, když místo push-pullu jede dvojice Regionov.
To si vymyslel kraj 😀
RegioJet nově s rychlostí 200 km/h 🙂
Jaké loko to potáhnou?
Vectrony?
Myslíte si, že Regiojet na vnistrostátních linkách v Polsku vydrží nebo odejde stejně jako odešel z vnitrostátních linek na Slovensku (prosinec 2014-leden 2017 provozoval linku Košice-Bratislava)?
Já tipuju, že vydrží. Na Slovensku měl velkou konkurencí v jízdném zadarmo, špatná infrastruktura. Ten polský trh má úplně jiné možnosti. Otázka je, kolik toho bude provozovat. Ale já mu docela věřím.
Myslím, že mu může dost pomoci protažená linka z Česka, kde počítám, že bude mít dost konkurenceschopnou cenu při nákupu blízko odjezdu a zároveň u nás jsou už lidi na Regiojet zvyklí.
Těžko říci, časově zajímavý proti PKP není, cenově se PKP na některých relacích rázem dostala na úroveň RJ, to se ale dalo s příchodem konkurence čekat, takže mu zbývají jen ty služby. Já si tedy nestěžuji, najednou mám jízdenky PKP o dost levnější, než před měsícem.
Ze Slovenska byl odejit tehdejsi vladou.
Na lince Košice – Bratislava nevydělával a když se linka dostala k nule, tak ZSSk nasadilo vlaky IC a rychliky byli legislativně pro určité skupiny zdarma. Tedy nevyplatilo se linku provozovat.