RegioJet se přiblížil expanzi v Polsku, může zahájit provoz na klíčových trasách

Lokomotiva TRAXX MS3 RegioJetu a nádraží Košice. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch OčadlýLokomotiva TRAXX MS3 RegioJetu a nádraží Košice. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Povolení k provozu získal i Leo Express.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dfg

RJ nemá vozy ani lidi ani zázemi pro stávajicí linky, ale furt se budou někam cpát…

Jiří Kocurek

Nějaký znalec RJ byl trochu mimo z faktu, že už půl roku má RJ depo v Měcholupech, když se tam kvůli nehodě nemohl dostat.

Hasak

Vozy vezme z r8

Šalina na Špilas

Nestrašte. I když pokud SŽ konečně nelže, tak za rok bude trvalá výluka u Přerova, a to mu 2 soupravy ušetří.

Kamui

Zrovna v Polsku je potenciál velký. Poptávka po cestování vysoká, množství spojů velmi nedostatečné.

Jiří 24

Teď ještě čím to odjezdit…

J.K.

RJ nevím, ale pro Leo je to asi budoucnost stejnosměru…

noerf

Regiojet na jaře zařadí do provozu sedm lokomotiv řady 388, takže se mu uvolní lokomotivy řady 386 a 162, které možná předělá na 362 s ETCS. Takže je může přesunout do Polska nebo na R8 a do Polska přesune část lokomotiv řady 388.
U vagónů může využít A a B po SNCB a Bvmsz a Bmz po DB, což je nějakých 50 vagónů, které by mohli na provoz v Polsku a možná i lince Praha – Berlín stačit. Popřípadě koupí nové vagóny či staré po DB a podobných dopravcích

Jiří Kocurek

Jo, ale posílali ho jezdit lokálku Pienezno-Kornevo, protože pár spojů mezi velkými městy dovede každý, ale lokálku!

dizgrafy

Lokálku nedovede každý? Tam je potřeba něco extra?

Rejpal

Jo, pořádnou dotaci.