RegioJet se přiblížil expanzi v Polsku, může zahájit provoz na klíčových trasách
Lokomotiva TRAXX MS3 RegioJetu a nádraží Košice. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
Povolení k provozu získal i Leo Express.
Povolení k provozu získal i Leo Express.
RJ nemá vozy ani lidi ani zázemi pro stávajicí linky, ale furt se budou někam cpát…
Nějaký znalec RJ byl trochu mimo z faktu, že už půl roku má RJ depo v Měcholupech, když se tam kvůli nehodě nemohl dostat.
Vozy vezme z r8
Nestrašte. I když pokud SŽ konečně nelže, tak za rok bude trvalá výluka u Přerova, a to mu 2 soupravy ušetří.
Zrovna v Polsku je potenciál velký. Poptávka po cestování vysoká, množství spojů velmi nedostatečné.
Teď ještě čím to odjezdit…
RJ nevím, ale pro Leo je to asi budoucnost stejnosměru…
Regiojet na jaře zařadí do provozu sedm lokomotiv řady 388, takže se mu uvolní lokomotivy řady 386 a 162, které možná předělá na 362 s ETCS. Takže je může přesunout do Polska nebo na R8 a do Polska přesune část lokomotiv řady 388.
U vagónů může využít A a B po SNCB a Bvmsz a Bmz po DB, což je nějakých 50 vagónů, které by mohli na provoz v Polsku a možná i lince Praha – Berlín stačit. Popřípadě koupí nové vagóny či staré po DB a podobných dopravcích
Jo, ale posílali ho jezdit lokálku Pienezno-Kornevo, protože pár spojů mezi velkými městy dovede každý, ale lokálku!
Lokálku nedovede každý? Tam je potřeba něco extra?
Jo, pořádnou dotaci.